2.9 C
București
marți, noiembrie 30, 2021

Agribusiness – Jean Francois Mace, CEO, Decathlon România: Din lipsă de componente a trebuit să amânăm şi chiar să anulăm mai multe comenzi. Gigantul francez are parteneriate pe zona de producţie în România, unde realizează haine, pantofi şi biciclete – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

... Creşterea de cifră de afaceri din producţie, dat fiind că noi exportăm majoritatea bunurilor pe care le producem (prin intermediul partenerilor - n.red.), ar fi fost mult mai mare dacă am fi avut o disponibilitate bună a stocului de componente.“ Evident disponibilitatea scăzută pe componente duce la lipsa produselor finite... Jean Francois Mace, CEO-ul Decathlon România, liderul pieţei locale de echipamente sportive, spune că actuala criză globală a componentelor a afectat producţia fabricilor partenere ale gigantului francez ce are operaţiuni în 50 de ţări din toată lumea..

Jean Francois Mace, CEO-ul Decathlon România, liderul pieţei locale de echipamente sportive, spune că actuala criză globală a componentelor a afectat producţia fabricilor partenere ale gigantului francez ce are operaţiuni în 50 de ţări din toată lumea.

„A trebuit să oprim producţia în fabricile noastre (partenere – n.red.) de mai multe ori în acest an, să amânăm şi chiar să anulăm mai multe comenzi. Creşterea de cifră de afaceri din producţie, dat fiind că noi exportăm majoritatea bunurilor pe care le producem (prin intermediul partenerilor – n.red.), ar fi fost mult mai mare dacă am fi avut o disponibilitate bună a stocului de componente.“

Evident disponibilitatea scăzută pe componente duce la lipsa produselor finite, la întârzieri în livrare şi, ca ultimă con­secinţă, la o scădere a cifrei de afaceri din magazine. Această problemă este una globală, nu locală, afectând mai mul­te industrii, de la auto şi biciclete la electro-IT. Mai mult, este o criză estimată să mai dureze inclusiv anul viitor.

Astfel, situaţia continuă să rămână dificilă, în special pentru anumite produse precum biciclete. Există probleme şi la alte articole, în general cele voluminoase. În total, în magazinele Decathlon, există produse pentru 80 de sporturi.

Retailerul are local o reţea de 28 de magazine fizice, o unitate online şi un depozit ce deserveşte mai multe ţări. Mai mult, gigantul francez are parteneriate pe zona de producţie.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Urmareste-ți competitia in social media!