2.9 C
București
marți, noiembrie 30, 2021

Agribusiness – Ursus Breweries, principalul producător de bere din România, l-a recrutat pe Duncan Crow pentru funcţia de vicepreşedinte tehnic. El va superviza fabricile din Buzău, Braşov şi Timişoara, precum şi activităţile de producţie ale companiei – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

... Ursus Breweries, cel mai mare producător de bere din România, companie controlată de grupul japonez Asahi, anunţă numirea lui Duncan Crow în funcţia de vicepreşedinte tehnic, poziţie din care va superviza cele trei fabrici de bere din Buzău, Braşov şi Timişoara, precum şi activităţile operaţionale de producţie ale companiei... Înainte de a se alătura Ursus Breweries, Duncan Crow a deţinut rolul de director Supply Chain pentru Lao Brewery Company (LAO P.D.R.), unde a fost responsabil de producţia şi distribuţia unui volum de 6 milioane de hectolitri de bere.

Ursus Breweries, cel mai mare producător de bere din România,  companie controlată de grupul japonez  Asahi, anunţă numirea lui Duncan Crow în funcţia de vicepreşedinte tehnic, poziţie din care va superviza cele trei fabrici de bere din Buzău, Braşov şi Timişoara, precum şi activităţile operaţionale de producţie ale companiei. 
Înainte de a se alătura Ursus Breweries, Duncan Crow a deţinut rolul de director Supply Chain pentru Lao Brewery Company (LAO P.D.R.), unde a fost responsabil de producţia şi distribuţia unui volum de 6 milioane de hectolitri de bere, băuturi carbogazoase şi apă îmbuteliată.

În cei peste 20 de ani de experienţă în domeniul producţiei şi logisticii, în industria globală a băuturilor,  Duncan Crow a deţinut diverse poziţii de management în industria berii din Singapore, Australia, Vietnam, Rusia, Croaţia şi Olanda.  
“Duncan aduce în echipa Ursus Breweries avantajul unei experienţe profesionale internaţionale în producţia de băuturi”, spun reprezentanţii Ursus Breweries.

Afacerile Ursus Breweries au trecut 2 mld. lei în 2020, în creştere uşoară (1,6%) faţă de 2019, potrivit datelor de pe site-ul Ministerului Finanţelor, în timp ce  profitul companiei a scăzut cu 5,6% până la 244,7 mil. lei.
Compania are în portofoliu mărci precum Ursus, Timişoreana, Ciucaş, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry şi St. Stefanus.
Piaţa berii, estimată la 1 mld. euro anual, este dominată de producţia locală, toate cele patru multinaţionale prezente în România – Ursus Breweries, Heineken România, Bergenbier şi URBB –  având fabrici locale.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Urmareste-ți competitia in social media!