2.9 C
București
marți, noiembrie 30, 2021

Agribusiness – ZF 15 minute cu un antreprenor. Zsolt Varga-Pal-Petry, Primacom: Avem 30 de magazine în Mureş, Cluj şi Harghita, dar vrem să ne dezvoltăm mult pe piaţa din Bucureşti – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

... Zsolt Varga-Pal-Petry, Primacom: Avem 30 de magazine în Mureş, Cluj şi Harghita, dar vrem să ne dezvoltăm mult pe piaţa din Bucureşti 09.11.2021, 00:06 Autor: Miruna Diaconu lang: en_US Print Mail ♦ Primacom este compania care administrează producătorul de carne şi produse din carne Petry, brand sub care este deschis şi un lanţ de magazine... Zsolt Varga-Pal-Petry, CEO şi acţionar al Primacom, compania care administrează producătorul de carne şi lanţul de magazine Petry, spune că în prezent există 30 de unităţi sub acest brand, deschise în special în judeţele Mureş, Cluj şi Harghita..

ZF 15 minute cu un antreprenor. Zsolt Varga-Pal-Petry, Primacom: Avem 30 de magazine în Mureş, Cluj şi Harghita, dar vrem să ne dezvoltăm mult pe piaţa din Bucureşti


09.11.2021, 00:06

Autor:


Miruna Diaconu

Print
Mail

Primacom este compania care administrează producătorul de carne şi produse din carne Petry, brand sub care este deschis şi un lanţ de magazine.

Zsolt Varga-Pal-Petry, CEO şi acţionar al Primacom, compania care administrează producătorul de carne şi lanţul de magazine Petry, spune că în prezent există 30 de unităţi sub acest brand, deschise în special în judeţele Mureş, Cluj şi Harghita. Există totodată şi un singur magazin în Bucureşti, însă antre­prenorul are în plan să îşi concentreze atenţia în viitorul apropiat pe piaţa din Capitală, unde există potenţial de dezvoltare.

„Avem planuri pentru extindere, dorim să intrăm mai tare în Bucureşti, e o piaţă foarte bună şi cererea e destul de mare pentru pro­dusele noastre. Am intrat pe o nişă bună cu bunurile noastre gourmet şi clienţii preferă foarte mult aceste produs“, spune Zsolt Varga-Pal-Petry, CEO al Primacom, în cadrul emisiunii ZF 15 minute cu un antreprenor. Cum facem economia să funcţioneze în continuare, un proiect realizat de Ziarul Financiar şi Alpha Bank.

Unităţile sub brandul Petry sunt de fapt magazine de specialitate orientate către zona de carne şi mezeluri, iar mare parte din produsele vândute sunt cele sub propriul nume. Însă, antreprenorul spune că există articole şi ale altor producători locali, din zona de brânzeturi spre exemplu, sau alte articole complementare.

Compania nu colaborează cu marile lanţuri de retail pentru a-şi lista produsele din carne pe rafturile hipermakerturilor. Acest lucru se datorează în principal faptului că Primacom are o producţie mică care nu ar putea face faţă unei cereri mari venite din partea marilor lanţuri de magazine.

Primacom a avut anul trecut afaceri de 38,7 milioane lei, în scădere cu 6% faţă de anul anterior când încasările au ajuns la 41 milioane lei, conform datelor Ministerului de Finanţe. Pentru anul acesta, Zsolt Varga-Pal-Petry spune că se aşteaptă la venituri mai mici decât în 2020, dar compania nu va înregistra o scădere semnificativă.

„Anul trecut a fost bine, anul acesta o să fie puţin mai slab. În 2020 am fost foarte atenţi la costuri şi am încercat să le reducem, însă în 2021 ne-am relaxat din acest punct de vedere şi de aceea cred că va fi un an mai slab. Va fi însă o scădere de doar câteva procent“, explică Zsolt Varga-Pal-Petry. El este unul dintre acţionarii companiei Primacom, alături de alţi membrii ai familiei.

Compania a fost fondată pentru prima dată în 1879, de familia soţiei lui Zsolt Varga-Pal-Petry, însă în perioada comunismului a fost trecută în controlul statului. După 1990, ea a fost reînfiinţată sub numele de Primacom şi a început cu producţie şi un singur magazin.

„În 1995-1996 s-a construit o fabrică nouă, iar în 1999 am început eu şi soţia mea să lucrăm în companie, am început să deschidem mai multe magazine. Am început ca angajat în firmă şi a trebuit să trec peste câteva obstacole până când să mă comport sau să lucrez ca un antreprenorî, povesteşte Zsolt Varga-Pal-Petry.

În urmă cu trei ani, antreprenorul a investit şi într-un nou domeniu, unul adiacent imobiliarelor, a adus în România brandul Biodry, care se ocupă cu rezolvarea problemelor cauzate de către igrasie.

„Domeniul acesta este în dezvoltare şi igrasia în clădirile vechi este o problemă foarte mare. Înainte să aduc acest business în România, am făcut o cercetare pe piaţă şi am văzut că la noi sunt multe clădiri cu astfel de probleme. Am făcut un calcul şi am decis să aduc afacerea în Româniaî.

Biodry este o companie care oferă clienţilor o soluţie pentru problema igrasiei cu ajutorul unui dispozitiv ce elimină umiditatea. Antreprenorul are în plan să se extindă cu acest business la nivel naţional, în prezent aflându-se doar în Cluj, Mureş, Harghita, Bihor, Satu Mare şi Bucureşti. La patru ani de la aducerea Biodry în România, adică în 2022, antreprenorul se aşteaptă la venituri de peste 1 mil. euro.

ZF 15 minute cu un antreprenor. Zsolt Varga-Pal-Petry, Primacom: Avem 30 de magazine în Mureş, Cluj şi Harghita, dar vrem să ne dezvoltăm mult pe piaţa din Bucureşti


09.11.2021, 00:06

Autor:


Miruna Diaconu

Print
Mail

Primacom este compania care administrează producătorul de carne şi produse din carne Petry, brand sub care este deschis şi un lanţ de magazine.

Zsolt Varga-Pal-Petry, CEO şi acţionar al Primacom, compania care administrează producătorul de carne şi lanţul de magazine Petry, spune că în prezent există 30 de unităţi sub acest brand, deschise în special în judeţele Mureş, Cluj şi Harghita. Există totodată şi un singur magazin în Bucureşti, însă antre­prenorul are în plan să îşi concentreze atenţia în viitorul apropiat pe piaţa din Capitală, unde există potenţial de dezvoltare.

„Avem planuri pentru extindere, dorim să intrăm mai tare în Bucureşti, e o piaţă foarte bună şi cererea e destul de mare pentru pro­dusele noastre. Am intrat pe o nişă bună cu bunurile noastre gourmet şi clienţii preferă foarte mult aceste produs“, spune Zsolt Varga-Pal-Petry, CEO al Primacom, în cadrul emisiunii ZF 15 minute cu un antreprenor. Cum facem economia să funcţioneze în continuare, un proiect realizat de Ziarul Financiar şi Alpha Bank.

Unităţile sub brandul Petry sunt de fapt magazine de specialitate orientate către zona de carne şi mezeluri, iar mare parte din produsele vândute sunt cele sub propriul nume. Însă, antreprenorul spune că există articole şi ale altor producători locali, din zona de brânzeturi spre exemplu, sau alte articole complementare.

Compania nu colaborează cu marile lanţuri de retail pentru a-şi lista produsele din carne pe rafturile hipermakerturilor. Acest lucru se datorează în principal faptului că Primacom are o producţie mică care nu ar putea face faţă unei cereri mari venite din partea marilor lanţuri de magazine.

Primacom a avut anul trecut afaceri de 38,7 milioane lei, în scădere cu 6% faţă de anul anterior când încasările au ajuns la 41 milioane lei, conform datelor Ministerului de Finanţe. Pentru anul acesta, Zsolt Varga-Pal-Petry spune că se aşteaptă la venituri mai mici decât în 2020, dar compania nu va înregistra o scădere semnificativă.

„Anul trecut a fost bine, anul acesta o să fie puţin mai slab. În 2020 am fost foarte atenţi la costuri şi am încercat să le reducem, însă în 2021 ne-am relaxat din acest punct de vedere şi de aceea cred că va fi un an mai slab. Va fi însă o scădere de doar câteva procent“, explică Zsolt Varga-Pal-Petry. El este unul dintre acţionarii companiei Primacom, alături de alţi membrii ai familiei.

Compania a fost fondată pentru prima dată în 1879, de familia soţiei lui Zsolt Varga-Pal-Petry, însă în perioada comunismului a fost trecută în controlul statului. După 1990, ea a fost reînfiinţată sub numele de Primacom şi a început cu producţie şi un singur magazin.

„În 1995-1996 s-a construit o fabrică nouă, iar în 1999 am început eu şi soţia mea să lucrăm în companie, am început să deschidem mai multe magazine. Am început ca angajat în firmă şi a trebuit să trec peste câteva obstacole până când să mă comport sau să lucrez ca un antreprenorî, povesteşte Zsolt Varga-Pal-Petry.

În urmă cu trei ani, antreprenorul a investit şi într-un nou domeniu, unul adiacent imobiliarelor, a adus în România brandul Biodry, care se ocupă cu rezolvarea problemelor cauzate de către igrasie.

„Domeniul acesta este în dezvoltare şi igrasia în clădirile vechi este o problemă foarte mare. Înainte să aduc acest business în România, am făcut o cercetare pe piaţă şi am văzut că la noi sunt multe clădiri cu astfel de probleme. Am făcut un calcul şi am decis să aduc afacerea în Româniaî.

Biodry este o companie care oferă clienţilor o soluţie pentru problema igrasiei cu ajutorul unui dispozitiv ce elimină umiditatea. Antreprenorul are în plan să se extindă cu acest business la nivel naţional, în prezent aflându-se doar în Cluj, Mureş, Harghita, Bihor, Satu Mare şi Bucureşti. La patru ani de la aducerea Biodry în România, adică în 2022, antreprenorul se aşteaptă la venituri de peste 1 mil. euro.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Urmareste-ți competitia in social media!