19 C
București
sâmbătă, mai 21, 2022

Analize și Trenduri – Afacerile statului cu medicamente au explodat – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

Piață farmaceutică din România a continuat trendul început în trimestrul 3 anul 2021, înregistrând o creștere de peste 20% la perioada curentă.

Vânzările din Antibiotice pe piață națională și internățională sunt în valoare de 128,25 milioane lei, cu 54% mai mare în comparație cu valoarea planificată pentru această perioada, din care: – veniturile realizate din vânzarea produselor pe piață din România sunt în valoare de 86,07 milioane lei...

În același timp, conform strategiei societății, vânzările pe componentă de portofoliu fără prescripție au avut aceeași tendința de creștere, ajungând la o pondere de 26% din total vânzări, știut fiind că prețul medicamentelor cu prescripție medicală este reglementat, la un nivel maximal, prin Ordinul Ministerului Sănătății nr.


Compania Antibiotice Iași, deținută de statul român, a reușit să depășească țintele planificate în vânzarea produselor, atât în România, cât și în teritoriile Antibiotice. Piață farmaceutică din România a continuat trendul început în trimestrul 3 anul 2021, înregistrând o creștere de peste 20% la perioada curentă. Antibiotice a înregistrat același ritm de creștere, susținut de câteva strategii:
– vânzarea într-o structura echilibrată în canalul hospital, acest segment fiind în revenire după un an de restricții în accesul pacienților și în tratarea bolilor cu nevoie de internare, în condițiile în care s-a menținut nemodificată organizarea activității sanitare spitalicești;
– dezvoltarea unei strategii de brand care continuă politicile existente ale companiei (brandul umbrela Nutriensa), prin promovarea produselor care contribuie la sănătatea familiei, la calitatea vieții de zi cu zi, având în vedere abordarea publicului larg post pandemie, mult mai orientat către imbunatatirera stilului de viață și mai ales, către o viață activă și sănătoasă.

Vânzarea s-a realizat și într-o structura favorabilă companiei, cu un echilibru între cele trei divizii care compun activitatea de business – divizia forme sterile și substanțe active, divizia forme solide orale și divizia topice.

Vânzările din Antibiotice pe piață națională și internățională sunt în valoare de 128,25 milioane lei, cu 54% mai mare în comparație cu valoarea planificată pentru această perioada, din care: – veniturile realizate din vânzarea produselor pe piață din România sunt în valoare de 86,07 milioane lei, cu 87% mai mare în comparație cu valoarea planificată.

Compania a înregistrat creșteri pe toate segmentele de vânzare, atât pe hospital, cât și pe retail, fructificând o vânzare într-o structura favorabilă, cu un preț mediu superior celui planificat. În același timp, conform strategiei societății, vânzările pe componentă de portofoliu fără prescripție au avut aceeași tendința de creștere, ajungând la o pondere de 26% din total vânzări, știut fiind că prețul medicamentelor cu prescripție medicală este reglementat, la un nivel maximal, prin Ordinul Ministerului Sănătății nr. 368/2017 pentru aprobarea Normelor privind modul de calcul și procedura de aprobare a prețurilor maximale ale medicamentelor de uz uman, cu modificările și completările ulterioare. Acest preț al produselor generice este actualizat, în funcție de evoluția cursului valutar leu/euro.

<!–

–>

S-a urmărit și consolidarea unor branduri pentru atingerea unor cote superioare de piață. – veniturile realizate din vânzarea produselor pe piață internațională sunt în valoare de 42,18 milioane lei, cu 14% mai mare în comparație cu valoarea planificată.

În piața internațională, în teritoriile ATB, s-a reușit consolidarea vânzărilor mai ales în divizia de produse sterile, unde antiinfectioasele de uz sistemic joacă un rol important. Continuă vânzările de injectabile în zonele unde au fost câștigate licitații cu consum în spitale (SUA, UK). În același timp, s-a consolidat vânzarea substanțelor active ale companiei, prin strategii de repoziționare zonală, dar și prin relansarea consumului de produse finite în perioada post-pandemie.

Activitatea de producție desfășurată în trimestrul I anul 2022 este în corespondență cu planurile de vânzări pentru piață interna și internațională. Producția fabricată în trimestrului I 2022 s-a concretizat în 110,64 milioane unități farmaceutice sub formă de comprimate, capsule, produse parenterale, produse topice (unguente, creme, geluri, supozitoare, ovule) și substanțe active. Valoarea totală a producției fabricate în trimestrul I 2022 este de 128,31 milioane lei, cu 5% mai mare comparativ cu cea a trimestrului I din anul anterior. Pe divizii de producție ponderea cea mai mare este reprezentată de producția fabricată la Divizia produse forme solide de uz oral, urmată de Divizia produse sterile și substanțe active și Divizia de produse topice.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.cotidianul.ro).

Accesați aici articolul integral !

spot_img

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!