19.7 C
București
sâmbătă, mai 21, 2022

Analize și Trenduri – Cresc podurile care vor lega România de Occident – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

În sectorul 593+784 – Pod GMIB 596+276 (Fir2) se află în curs de finalizare anrocamentele de talud, în vreme ce la punctul Pod GMIB 596+276 este în curs de testare încărcarea piloților forați (pe Fir 1).

597+470) – Stația Păuliș a fost finalizată montarea suprastructurii (Fir 1).

În legătură cu celelalte podețe, stadiul lucrărilor ne-a fost dezvăluit, în procente, de specialiștii Astaldi: „În punctul 571+686 (100%), pasaj subteran 576+000 (finalizate elevația și hidroizalația), 576+523 (100%), 577+364 (100%), 577+496 (100%), 579+460 (90%), 580+344 (100%), 581+633 (90%), 582+073 (90%) și 582+606 (100%).

În intervalul Cap Y Radna – Cap X Păuliș, sector Cap Y Radna (pK. 593+788) – Intrare 6 (pK. 597+470) (Fir1) sunt în curs de efectuare săpăturile la treptele de înfrățire și se lucrează, de asemenea, la terasamente. În sectorul 593+784 – Pod GMIB 596+276 (Fir2) se află în curs de finalizare anrocamentele de talud, în vreme ce la punctul Pod GMIB 596+276 este în curs de testare încărcarea piloților forați (pe Fir 1). În sectorul Intrare 6 (pK. 597+470) – Stația Păuliș a fost finalizată montarea suprastructurii (Fir 1). Lucrările de construcție au cunoscut un impuls considerabil și la stația Păuliș, unde la clădirea destinată călătorilor a fost executată deja rezistența fundației, au fost ridicați stâlpii și s-a montat acoperișul. Sunt în desfășurare activități legate de arhitectura imobilului. În punctul Păuliș-Ghioroc, sectoarele Fir1 Cap Y Păuliș – podeț pK. 600+472, a fost finalizată instalarea stâlpilor LC, iar la „borna” PO Păuliș (pK. 601+975) sunt în curs lucrări de rezistență la peroane (Fir 1). În sectorul Fir 1 PO Păuliș (pK. 601+975) – Cap X Ghioroc (pK. 603+752) au fost montate suprastructura și instalația LC. La stația Ghioroc sunt în curs de desfășurare lucrări de arhitectură la clădirea de călători. La stația Milova se lucrează la terasamente (Linii I-II) și sunt, de asemenea, în lucru operațiuni destinate rezistenței clădirii de călători (a fost turnată fundația, iar elevația este în curs de finalizare).

Lucrări avansate la Bârzava

Pe tronsonul Milova – Radna, la hala de mentenanță Radna, mai precis, sunt în curs de desfășurare lucrări la rezistența elevației, iar în zona birourilor se execută lucrări la rezistența construcției. În punctul Rampa Militară Radna a fost turnat betonul aferent platformei peroanelor, pe când în intervalul Milova – Conop e gata canalul hidraulic între pk. 570+667 și 571+073. La podețul 571+073 sunt în curs de desfășurare lucrări civile (Fir 2). În legătură cu celelalte podețe, stadiul lucrărilor ne-a fost dezvăluit, în procente, de specialiștii Astaldi: „În punctul 571+686 (100%), pasaj subteran 576+000 (finalizate elevația și hidroizalația), 576+523 (100%), 577+364 (100%), 577+496 (100%), 579+460 (90%), 580+344 (100%), 581+633 (90%), 582+073 (90%) și 582+606 (100%). La punctul Pod GMIB Km 571+443 a fost betonată complet fundația și e gata și elevația culeelor. Au fost finalizate și acțiunile de montare a grinzilor și a tablierului, iar la punctul Pod GMIB Km 575+739 a fost, de asemenea, betonată complet fundația, iar elevația culeelor e și ea gata”. Mai mult, a fost finalizată montarea grinzilor și înfigerea palplanșelor. La stația Bârzava, în intervalul km 569+286 – km 566+900, se muncește intens la clădirea de călători, unde copertina aferentă a fost finalizată în proporție de 60%. Se lucrează în continuare la completările arhitectonice și la instalațiile interioare, la furnizarea ferestrelor și a elementelor metalice ale copertinei. Peroanele au fost și ele finalizate până la nivelul asfaltului, suprastructura – inclusiv buraje, suduri și nivelări -, la fel. Tot la stația Bârzava a fost ridicată copertina din dreptul liniilor III si 4 (progres 98,5%) și s-au realizat închiderile arhitectonice la acoperiș. La liniile 1 si II situația este identică. În plus, au fost concepute deja pasarela metalică și structura liftului, a fost montată tabla cutată (progres 83%) și au fost furnizate materialele pentru închiderile arhitectonice … România se află, așadar, pe drumul (de fier) cel bun.

Splash

102,018 km este lungimea totală a tronsonului de cale ferată cuprins în segmentul Frontieră – Curtici – Simeria, tronson care va uni România de Europa de Vest

Cifră

120 km/ oră va fi viteza maximă recomandată pentru trenurile de marfă pe segmentul de cale ferată reabilitat de firma Astaldi și partenerii ei

Splash

Linia de cale ferată supusă reabilitării pe traseul Frontieră – Curtici – Simeria este dublă și electrificată. Pe cuprinsul ei se vor regăsi doisprezece puncte de staționare, dintre care șapte stații și cinci halte de călători

Splash

Segmentul de cale ferată Frontieră – Curtici – Simeria, care va uni România cu Europa de Vest, se desfășoară pe suprafața a două județe: Arad și Hunedoara

Cifră

160 km/oră va fi viteza maximă recomandată pentru trenurile de călători pe segmentul de cale ferată Frontieră – Curtici – Simeria

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.capital.ro).

Accesați aici articolul integral !

spot_img

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!