4.3 C
București
marți, noiembrie 29, 2022

Analize și Trenduri – EY: Pe plan global, 70% dintre companiile care au luat măsuri pentru climă înregistrează rezultate financiare neaşteptate – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Multe companii globale (70%) care au luat măsuri decisive pentru climă au beneficiat de o valoare financiară neașteptată în creșterea veniturilor și a profiturilor, arată un raport publicat de EY, citat de Agerpres.

Rezultatele studiului arată că acele companii care întreprind cele mai ambițioase acțiuni în domeniul climei înregistrează și cele mai mari beneficii financiare, având de 2,4 ori mai multe șanse de a obține un randament financiar semnificativ mai mare decât se așteptau...

Aceste dovezi contrazic temerile multor companii că acțiunile pentru climă le-ar putea afecta performanța financiară", se arată în concluziile cercetării de specialitate.

Multe companii globale (70%) care au luat măsuri decisive pentru climă au beneficiat de o valoare financiară neaşteptată în creşterea veniturilor şi a profiturilor, arată un raport publicat de EY, citat de Agerpres. „Şapte din zece companii au spus că au înregistrat beneficii financiare care le-au depăşit aşteptările. Rezultatele studiului arată că acele companii care întreprind cele mai ambiţioase acţiuni în domeniul climei înregistrează şi cele mai mari beneficii financiare, având de 2,4 ori mai multe şanse de a obţine un randament financiar semnificativ mai mare decât se aşteptau. Companiile care adoptă cele mai îndrăzneţe măsuri înregistrează, de asemenea, beneficii pozitive neaşteptate în domenii precum păstrarea personalului, recrutarea, percepţia brandului şi comportamentul de cumpărare al clienţilor. Aceste dovezi contrazic temerile multor companii că acţiunile pentru climă le-ar putea afecta performanţa financiară”, se arată în concluziile cercetării de specialitate.

Potrivit sursei citate, o pondere de 36% dintre participanţi au afirmat că au fost îngrijoraţi că aceste acţiuni vor avea un impact negativ asupra performanţei financiare a companiei şi că le vor reduce capacitatea competitivă pe piaţă pe termen scurt.

Totodată, 93% dintre companiile intervievate şi-au luat un angajament public privind schimbările climatice, dar puţin peste o treime (35%) au un angajament pentru 2030 şi mai puţin de jumătate (42%) intenţionează să reducă emisiile cu 45% sau mai mult. O reducere de 45% până în 2030 este ţinta globală stabilită prin Acordul de la Paris, pentru a menţine creşterea temperaturii globale în limitele de 1,5 grade Celsius şi 2 grade Celsius.

În acelaşi timp, doar 11% din totalul organizaţiilor chestionate şi-au luat un angajament de „Zero net”.

„Principala concluzie a ultimului sondaj EY ar putea părea surprinzătoare, deoarece adesea se consideră că acţiunile de combatere a schimbărilor climatice afectează negativ performanţa financiară a companiilor. Dimpotrivă, există o serie de factori care au legătură cu sustenabilitatea şi care, dacă sunt bine abordaţi, pot duce la crearea de valoare. Un rezultat comun al unei strategii solide de sustenabilitate este reducerea costurilor care rezultă din eficienţa energetică şi a resurselor, minimizarea deşeurilor şi reformularea produselor, aspecte deosebit de relevante pentru acele organizaţii care au un consum intensiv de energie şi/sau resurse. În egală măsură, înţelegerea şi abordarea cererii şi aşteptărilor emergente ale clienţilor pot debloca noi oportunităţi de piaţă şi pot creşte vânzările şi veniturile – sau le pot menţine. O propunere solidă de sustenabilitate ajută, de obicei, întreprinderea să înţeleagă şi să anticipeze mai bine reglementările în evoluţie rapidă, preferinţele clienţilor şi riscurile fizice şi, apoi, să aloce capitalul către oportunităţi mai promiţătoare şi mai profitabile pe termen lung. Prin urmare, nu ar trebui să fie o surpriză faptul că întreprinderile care sunt inovative şi care integrează pe deplin „sustenabilitatea” în strategia lor de identificare a oportunităţilor şi de atenuare a riscurilor au o pârghie mai bună pentru a obţine performanţe financiare superioare acum şi în viitor”, a declarat Massimo Bettanin, Partener, Schimbări Climatice şi Sustenabilitate la EY.

Raportul „2022 Sustainable Value Study” a fost realizat de EY cu peste 500 de directori de sustenabilitate şi echivalenţi, care reprezintă companii cu o valoare de peste un miliard de dolari din întreaga lume.

(Copyright foto: 123RF Stock Photo)

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.ceccarbusinessmagazine.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!