4.3 C
București
marți, noiembrie 29, 2022

Analize și Trenduri – Secretar de stat în Ministerul Transporturilor: Avem încă gări care sunt adevărate muzee în aer liber – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Optimizarea transportului feroviar se poate face şi prin introducerea unui sistem modern de management al traficului feroviar, care să fie raliat la standardele europene, spune secretarul de stat în Ministerul Transporturilor Ioan Cristian Săvoiu.

„Optimizarea transportului feroviar se poate face şi prin introducerea unui sistem modern de management al traficului feroviar care să fie la standardul european.

Acesta s-a aflat la Iaşi, pentru a lua parte la evenimentele organizate, în perioada 15-19 noiembrie, în cadrul „Săptămânii Geodeziei Româneşti”, manifestarea organizată de Uniunea Geodezilor din România (UGR) şi Universitatea Tehnică Gheorghe Asachi din Iaşi (TUIASI).

Optimizarea transportului feroviar se poate face şi prin introducerea unui sistem modern de management al traficului feroviar, care să fie raliat la standardele europene, spune secretarul de stat în Ministerul Transporturilor Ioan Cristian Săvoiu.

„Optimizarea transportului feroviar se poate face şi prin introducerea unui sistem modern de management al traficului feroviar care să fie la standardul european. Noi avem încă gări care sunt adevărate muzee în aer liber. Macazele şi toate mecanismele de dirijare a traficului sunt manuale, sunt de când s-a înfiinţat gara. Gările au programe de automatizare, care costă şi astea bani. Şi ele trebuie corelate cu sistemele de management al traficului”, a spus secretarul de stat, citat de Agerpres.

Potrivit acestuia, România nu va avea „un trafic feroviar modern, atractiv şi flexibil până nu va face reforme care ţin de infrastructura de cale ferată”.

„Lumea are tendinţa să se uite în primul rând la vagoane şi la curăţenia din vagon şi vechimea locomotivei. Dar nu aceasta este toată problema. Problema este mult mai amplă şi mai complexă. Degeaba cumperi locomotive noi şi vagoane şi le pui să meargă pe nişte şine pe care există risc de deraiere”, a mai declarat Ioan Cristian Săvoiu.

În ceea ce priveşte creşterea vitezei de trafic, acesta a explicat că este în strânsă corelaţie cu managementul traficului, îmbunătăţirea managementului traficului, introducerea unor sisteme şi a unor standarde moderne care sunt deja implementate la nivelul UE „dar care trebuie instalate şi la nivelul infrastructurii feroviare la nivel de instalaţii”.

„Aceste lucruri se dezvoltă pas cu pas şi coridor cu coridor, pe priorităţile fixate de UE. Important e că lucrurile se mişcă, există finanţare, sunt programe, sunt proiecte, şi sunt acţiuni concrete care se iau şi sunt în curs de implementare”, a mai spus secretarul de stat Ioan Cristian Săvoiu.

Acesta s-a aflat la Iaşi, pentru a lua parte la evenimentele organizate, în perioada 15-19 noiembrie, în cadrul „Săptămânii Geodeziei Româneşti”, manifestarea organizată de Uniunea Geodezilor din România (UGR) şi Universitatea Tehnică Gheorghe Asachi din Iaşi (TUIASI). Manifestările au reunit profesionişti din domeniul cadastrului, geodeziei, topografiei, cartografiei şi din domenii apropiate.

Editor : M.B.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.digi24.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!