3.9 C
București
marți, decembrie 7, 2021

Antreprenoriat – Brandul românesc de căști și accesorii telecom Tellur vrea să vândă acțiuni – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

... Compania vrea astfel să obțină finanțare pentru „dezvoltarea accelerată pe pieţele externe şi consolidarea poziţiei pe piaţa autohtonă, prin accesarea unor noi nișe de business”... ABN Systems International spune că în în 3 luni (perioada iulie-august) a făcut venituri de 78,7 milioane de lei (15,9 milioane de euro), în creştere cu aproape 30%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut... „Pe fondul acestei pandemii şi a schimbării obiceiurilor de consum, mulţi dintre noi mutându-ne biroul acasă, produsele Tellur Smart Home s-au vândut foarte bine atât în ţară... De exemplu, vânzările de produse Tellur Smart Home au avut creşteri foarte mari, atât în ţară, cât şi pe pieţele externe, cu 70%, în primele 9 luni din 2021, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut... Firma românească ABN Systems International, care vinde sub brandul propriu, Tellur, căști și alte accesorii telecom, vrea să se listeze pe Bursa de Valori București (BVB), prin ofertă publică inițială (IPO), până la sfârșitul anului 2021..

Firma românească ABN Systems International, care vinde sub brandul propriu, Tellur, căști și alte accesorii telecom, vrea să se listeze pe Bursa de Valori București (BVB), prin ofertă publică inițială (IPO), până la sfârșitul anului 2021.

Compania vrea astfel să obțină finanțare pentru „dezvoltarea accelerată pe pieţele externe şi consolidarea poziţiei pe piaţa autohtonă, prin accesarea unor noi nișe de business”, potrivit unui comunicat transmis, marți, StartupCafe.ro.

ABN Systems International spune că în în 3 luni (perioada iulie-august) a făcut venituri de 78,7 milioane de lei (15,9 milioane de euro), în creştere cu aproape 30%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. „Principalul motor de creștere a fost reprezentat de vânzările produselor din gama proprie, Tellur, pe piețele externe”.

Profitul net al ABN Systems s-a situat la 4,27 milioane de lei (860.000 de euro), în trimestrul al treilea din 2021, în creştere cu peste 80% față de cel înregistrat în perioada similară a anului precedent. În același timp, marja EBITDA s-a mărit, de la 5,44% (T3 2020) la 7,38% (T3 2021), urmând tendinţa ascendentă a acestui indicator al eficienței operaţionale din ultimii ani.

ABN Systems a obţinut rezultate în creştere semnificativă faţă de anul trecut pentru toate cele patru direcţii principale de business:

  • exporturi, cu o pondere de peste jumătate din cifra de afaceri;
  • vânzări B2B;
  • distribuție prin marile lanțuri de magazine și
  • listarea de produse prin retaileri online specializați.

De exemplu, vânzările de produse Tellur Smart Home au avut creşteri foarte mari, atât în ţară, cât şi pe pieţele externe, cu 70%, în primele 9 luni din 2021, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Termostatul a fost unul dintre produsele „vedetă” ale anului 2021, cu o creştere de 200% în 2021 vs 2020. De asemenea, o ascensiune foarte bună au înregistrat-o căştile şi boxele cu bluetooth, care au înregistrat creşteri de 130%, respectiv 176%.

„Pe fondul acestei pandemii şi a schimbării obiceiurilor de consum, mulţi dintre noi mutându-ne biroul acasă, produsele Tellur Smart Home s-au vândut foarte bine atât în ţară, cât şi pe pieţele externe, iar trendul acesta ascendent se va menţine şi în următorii ani,” a declarat George Barbu, CEO al ABN Systems International.

Fondată în 2002, ABN Systems International, deţinătoarea brandului Tellur, oferă soluţii integrate de mobilitate, infrastructură IT şi de stocare, sisteme de supraveghere video, echipamente şi automatizări industriale.

Firma vinde produse sub brand propriu, fabricate în China, în proprție de 50%, restul fiind din România, după cum spunea compania în anul 2017, conform Forbes România.

Acum, firma afirmă că a „investit intensiv în automatizarea proceselor, transferul electronic de date, trasabilitatea stocurilor, mărirea capacității de depozitare și întărirea echipei”.

Cu un portofoliu de peste 30.000 de produse și accesorii IT&C, ABN Systems mai afirmă că „este prezentă deja pe piețe din peste 25 țări, de pe 3 continente, și își propune o extindere accelerată a canalelor de vânzare externe, atât prin intrarea pe noi piețe, cât și prin consolidarea celor actuale”.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.startupcafe.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Urmareste-ți competitia in social media!