20 C
București
luni, mai 23, 2022

Antreprenoriat – Idee de afacere: O româncă a lansat o aplicație unde găsești produse de lux la prețuri accesibile, cu o investiție de 150.000 lei – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

Ioana Nicolau este fondatoarea Zestre, o aplicație românescă de mobil lansată cu o investiție de peste 150.000 de lei, unde se pot pune la vânzare sau pot fi achiziționate produse de lux, dar și de masă, la costuri mult mai accesibile.

Ioana Nicolau este absolventă în cadrul Universității din AmsterdamAmsterdam Business School și are expertiză în consultanță în strategie IT și operațiuni în cadrul unor companii precum Tesla, Deloitte și Grover.

Compania are în vedere integrarea cu firme de curierat și plăti pentru a facilita aranjamentele de plată și livrare prin aplicație, care sunt menite să simplifice procesele de vânzare și cumpărare.

Ioana Nicolau este fondatoarea Zestre, o aplicație românescă de mobil lansată cu o investiție de peste 150.000 de lei, unde se pot pune la vânzare sau pot fi achiziționate produse de lux, dar și de masă, la costuri mult mai accesibile.

Startup-ul susține că militează pentru sustenabilitate în industria modei și își propune să atragă un public mai larg pentru a reduce impactul industriei asupra mediului, conform unui comunicat transmis StartupCafe.ro.

Printre brandurile deja listate în aplicație se numără Chanel, Yves Saint Laurent, Louis Vuitton, dar și Zara, Bershka, Reserved sau Mango.

„Trendul către fashion resale a luat amploare în România în ultimii ani, dar tehnologia care să susțină această industrie în creștere era slab dezvoltată în țară, comparativ cu alte state, majoritatea tranzacțiilor având loc pe social media și în locații fizice. Am dezvoltat Zestre din dorința de a veni cu o soluție în acest sens și de a le oferi românilor o cale de a face shopping sustenabil într-un mod sigur și eficient, din confortul casei lor. Astfel, se creează o oportunitate bine definită de a da o nouă viață hainelor nepurtate care ne inundă dulapurile”, declară  Ioana Nicolau, fondatoarea Zestre.

Ioana Nicolau este absolventă în cadrul Universității din AmsterdamAmsterdam Business School și are expertiză în consultanță în strategie IT și operațiuni în cadrul unor companii precum Tesla, Deloitte și Grover.

„Deși aplicația a fost lansată de curând, sute de produse au fost deja încărcate de către utilizatori, iar primele tranzacții au fost deja încheiate, fapt care ne bucură și ne demonstrează că apetitul românilor pentru acest tip de shopping este în continuă creștere”, completează Ioana Nicolau.

Cum funcționează aplicația românească de modă

Prin intermediul Zestre, pasionații de fashion pot achiziționa articolele îndrăgite la un cost mai accesibil.

Platforma se adresează atât femeilor, cât și bărbaților. În prezent, categoriile existente în aplicație includ haine, pantofi, bijuterii și alte accesorii, atât de tipul vintage, cât și din colecții recente.

Aplicația Zestre de la Zestre Labs poate fi descărcată gratuit și nu percepe comision pentru tranzacțiile înregistrate pe platformă.

Utilizatorii își creează un profil unde pot încarcă articole din garderobele lor, sau pot să caute și să cumpere prin intermediul mesajelor articole de la alți utilizatori.

Plata și livrarea produselor sunt în prezent responsabilitatea utilizatorilor și sunt facilitate de un sistem de gestiune a vânzărilor și comenzilor, prezent în aplicație.

Compania are în vedere integrarea cu firme de curierat și plăti pentru a facilita aranjamentele de plată și livrare prin aplicație, care sunt menite să simplifice procesele de vânzare și cumpărare.

Echipa lucrează la utilizarea unor tehnologii de tipul inteligenței artificiale pentru a revoluționa modul de căutare și recomandare a produselor. Pe harta companiei, există și parteneriate cu comunități și branduri de modă, la fel și planuri de extindere. 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.startupcafe.ro).

Accesați aici articolul integral !

spot_img

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!