4.3 C
București
marți, noiembrie 29, 2022

Antreprenoriat – Un produs, mai multe generații – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Beosound Theatre poate deveni punctul central într-o configurație surround Dolby Atmos 7.1.14. funcționând ca difuzor central construit de utilizator ce îmbină decodarea Dolby Atmos și post-procesarea personalizată cu algoritmul proprietar Bang & Olufsen True Image, pentru a maximiza funcțiile tuturor difuzoarelor Bang & Olufsen...

Tot în ideea de sustenabilitate, produsul vine și cu platforma Mozart, dezvoltată de companie, cu rolul de a asigura conectivitatea cu produse Bang & Olufsen, lansate încă din 1986, dar și cu cele ce vor fi lansate în următorii ani.

Un gadget este privit de multe ori ca un „consumabil”, pe care îl înlocuiești la 2-3 ani, dacă nu chiar mai des. Durata de folosință a produselor electronice pentru acasă este ceva mai mare, în jurul pragului de 5 sau cel mult 10 ani. Compania daneză de produse audio Bang & Olufsen are însă o perspectivă diferită și mult mai sustenabilă: produse de calitate, pe care să le folosești zeci de ani, de-a lungul mai multor generații. Boxele și sistemele audio pentru acasă devin astfel o investiție materială, dar și emoțională, în obiecte pe care să le folosești cu drag și să le poți actualiza, în timp, mai degrabă decât să le înlocuiești.

Un astfel de produs este soundbar-ul Beosound Theatre, recent lansat pe piața din România. Cu Beosound Theatre, compania și-a propus să realizeze cel mai puternic soundbar din lume, înglobând puterea unui sistem home cinema într-un singur produs.

„Cu Beosound Theatre valorificăm întregul potențial al serviciilor de streaming de înaltă calitate disponibile acum clienților și aducem magia experienței cinematografice acasă. În același timp, este construit să reziste zeci de ani datorită design-ului său modular, care le permite utilizatorilor să actualizeze, mai degrabă decât să înlocuiască, acest frumos soundbar”, spune Kristian Teär. CEO Bang & Olufsen.

Pentru compania Bang & Olufsen, modularitatea este un principiu esențial. Datorită design-ului modular al capacului soundbar-ului și al „aripilor” din aluminiu, care pot fi înlocuite cu unele mai mari sau mai mici, la schimbarea televizorului, clienții pot face acest lucru fără probleme, adaptând produsul.

„Clienții noștri doresc să investească în produse durabile, de aceea Beosound Theatre a fost proiectat modular, pentru a fi compatibil cu mai multe televizoare. Am creat o soluție care vă permite să vă actualizați produsul, mai degrabă decât să-l înlocuiți, și un produs care poate evolua odată cu dumneavoastră, în timp”, spune Mads Kogsgaard Hansen, Head of Product Circularity. „Suportul de interfață Beosound Theatre oferă posibilitatea de a andoca aproape orice ecran la soundbar. Aceasta înseamnă că nu trebuie să investiți într-un televizor nou sau puteți alege pur și simplu soluția TV care vi se pare cea mai bună.”

Suportul de perete sau de podea poate fi motorizat și se conectează perfect cu ecranul televizorului, iar compartimentul special pentru cutiile de smart TV și cabluri ajută la integrarea armonioasă a produsului în cameră.

Beosound Theatre poate deveni punctul central într-o configurație surround Dolby Atmos 7.1.14. funcționând ca difuzor central construit de utilizator ce îmbină decodarea Dolby Atmos și post-procesarea personalizată cu algoritmul proprietar Bang & Olufsen True Image, pentru a maximiza funcțiile tuturor difuzoarelor Bang & Olufsen.

Tot în ideea de sustenabilitate, produsul vine și cu platforma Mozart, dezvoltată de companie, cu rolul de a asigura conectivitatea cu produse Bang & Olufsen, lansate încă din 1986, dar și cu cele ce vor fi lansate în următorii ani. „Produse precum boxele Beolab 6000 și Beolab 8000 sunt îndrăgite de cei care apreciază design-ul și ne-am asigurat că le pot folosi cu Beosound Theatre imediat. Tot ce trebuie să facă este să le conecteze”, adaugă Miklu Silvanto, Chief Design Officer, în cadrul Bang & Olufsen.

Luând în calcul toate aceste elemente, compania daneză se adresează unui utilizator rafinat, care își bazează decizia de cumpărare pe argumente solide ce țin de design, carateristici tehnice și durabilitate, și nu pe un impuls de moment. Un utilizator care apreciază tradiția și tehnologia de ultimă oră în egală măsură și își dorește să se bucure de ele peste ani și ani.

Articol susținut de Bang & Olufsen

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.startupcafe.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!