28.2 C
București
miercuri, iulie 6, 2022

Banking & Servicii financiare – Bloch: BRD doreşte să fie lider în tranziţia energetică şi să ofere mai mult sprijin economiei româneşti – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

“Planul nostru Horizons 2025 abordează viitorul BRD din trei perspective principale: satisfacţia clientului şi digitalizare, tranziţia către sustenabilitate şi eficienţa liniilor de business.

Prin Horizons 2025, BRD doreşte să-şi întărească poziţia pe piaţa românească, să fie lider în tranziţia energetică spre sustenabilitate şi să ofere mai mult sprijin economiei şi societăţii româneşti”, a declarat Francois Bloch, potrivit Agerpres.

Potrivit unui comunicat al băncii, piaţa românească are în continuare perspective semnificative de creştere, remarcându-se printr-un grad încă scăzut de intermediere financiară, prin comparaţie cu media Uniunii Europene, şi un potenţial şi mai important în ceea ce priveşte serviciile cu valoare adăugată precum asigurările şi managementul activelor.

BRD doreşte să-şi întărească poziţia pe piaţa românească, să fie lider în tranziţia energetică spre sustenabilitate şi să ofere mai mult sprijin economiei şi societăţii româneşti, a anunţat miercuri Francois Bloch, CEO-ul BRD Groupe Societe Generale.

Banca a prezentat, într-o conferinţă de presă, principalele orientări ale planului său de acţiune Horizons 2025.

“Planul nostru Horizons 2025 abordează viitorul BRD din trei perspective principale: satisfacţia clientului şi digitalizare, tranziţia către sustenabilitate şi eficienţa liniilor de business. Această strategie se traduce prin executarea viziunii noastre de a consolida relaţia pe termen lung cu clienţii noştri, persoane fizice şi juridice, oferind mai multă personalizare şi un parcurs omnicanal. Prin Horizons 2025, BRD doreşte să-şi întărească poziţia pe piaţa românească, să fie lider în tranziţia energetică spre sustenabilitate şi să ofere mai mult sprijin economiei şi societăţii româneşti”, a declarat Francois Bloch, potrivit Agerpres.

Potrivit unui comunicat al băncii, piaţa românească are în continuare perspective semnificative de creştere, remarcându-se printr-un grad încă scăzut de intermediere financiară, prin comparaţie cu media Uniunii Europene, şi un potenţial şi mai important în ceea ce priveşte serviciile cu valoare adăugată precum asigurările şi managementul activelor.

Pentru clientela de persoane fizice, asocierea unei oferte multicanal cu un grad ridicat de personalizare va consolida ataşamentul clienţilor. De asemenea, ea va intensifica vânzarea încrucişată, în special la nivelul produselor cu valoare adăugată înaltă, cum sunt asigurările sau gestiunea activelor.

Pentru clientela small business, oferta va cuprinde soluţii personalizate, simple şi digitalizate, precum şi un acces mai uşor la creditare.

Pentru clientela corporate, obiectivul este de a confirma poziţia băncii de partener privilegiat pe termen lung prin excelenţa în execuţie, simplitate şi receptivitate.

De asemenea, capacităţile digitale vor continua să fie îmbunătăţite la nivelul serviciilor cotidiene (plăţi, trade finance, factoring, carduri, e-commerce)

Pentru activităţile de piaţă, vectorii creşterii vor fi dezvoltarea capacităţilor digitale, în special prin intermediul soluţiei de e-trading, precum şi diversificarea gamei de produse de investiţii.

În 2021, BRD s-a poziţionat deja drept pionier prin acordarea celui mai mare credit verde din România, în valoare de 250 milioane euro şi prin intermedierea primei emisiuni de bonduri corporative legată de obiective de sustenabilitate. Până în 2025, banca intenţionează să acorde, cumulat, finanţări sustenabile de peste un miliard de euro.

Planul Horizons 2025 consolidează şi mai mult angajamentul pe termen lung al BRD faţă de societatea românească, în special în materie de educaţie, cultură şi sport. BRD îşi va continua implicarea în programe de impact precum Scena9, Scoala9, Alfabetar, Mindcraft Stories, BRD First Tech Challenge şi parteneriatul cu handbalul românesc.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (financialintelligence.ro).

Accesați aici articolul integral !

spot_img

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!