4.4 C
București
vineri, decembrie 2, 2022

Banking & Servicii financiare – Mihai Tecău, CEO Omniasig: Preţul pe care sunt dispuşi să îl plătească clienţii pentru o asigurare de sănătate este destul de jos, mai ales că apare şi abonamentul. Cotarea asigurărilor de sănătate a rămas la nivelul din perioada pandemiei, când cerinţele medicale erau destul de limitate – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Mihai Tecău, CEO Omniasig: Portofoliul Omniasig este pe acelaşi trend. A crescut zona de RCA mai mult decât aşteptările. Pe zona de locuinţe este loc mare de creştere şi pe zona de property la fel. Având în vedere că la jumătatea anului am avut aproape 1 mld. lei subscrieri, pentru finalul anului credem că vom

Mihai Tecău, CEO Omniasig: Portofoliul Omniasig este pe acelaşi trend. A crescut zona de RCA mai mult decât aşteptările. Pe zona de locuinţe este loc mare de creştere şi pe zona de property la fel. Având în vedere că la jumătatea anului am avut aproape 1 mld. lei subscrieri, pentru finalul anului credem că vom ajunge în jurul valorii de 2 mld. lei pe total.

♦ Pe zona asigurărilor de sănătate, Omniasig a înregistrat o creştere cu 40% a subscrierilor în S1/2022, faţă de S1/2021 ♦ În T1/2022, compania a înregistrat un volum al subscrierilor pe zona asigurărilor de sănătate de 13,6 mil. lei, cu aproape 66% mai mult faţă de T1/2021 ♦ Piaţa asigurărilor de sănătate a crescut cu 28% în primele trei luni din 2022, ajungând la subscrieri de 184,4 mil. lei.

Ecartul dintre inflaţia medicală, frecvenţă, folosirea poliţei de asigurare de sănătate şi preţ este destul de mare, având în vedere că poliţa de sănătate a rămas la cotarea din perioada pandemiei, când cerinţele medicale erau destul de limitate, a spus Mihai Tecău, CEO Omniasig.

„În momentul de faţă produsul de sănătate suferă la bottom line. Frecvenţa de utilizare a asigurării de sănătate şi inflaţia medicală este destul de sus. Cotarea pe care mergem acum este cea din momentul pandemiei, când cerinţele medicale erau destul de limitate. Lucrurile s-au schimbat după pandemie şi a rămas la aceeaşi cotare. Cumva trebuie să recuperăm terenul“, a explicat Mihai Tecău pentru ZF.

El a mai adăugat că în acest context al inflaţiei medicale, preţul pe care sunt dispuşi clienţii să îl plătească este destul de jos, iar abonamentele medicale, care întotdeauna au fost la un preţ mai mic decât asigurările de sănătate, influenţează dezvoltarea segmentului de sănătate.

„Preţul pe care sunt dispuşi să îl plătească clienţii pentru o asigurare de sănătate este destul de jos, mai ales că apare şi abonamentul care întotdeauna este mai jos decât asigurarea. Noi dăm posibilitatea să te duci în orice clinică, pe când abonamentul este on spot, dar asigurările au o predictibilitate mai bună. În momentul de faţă s-a îndepărtat ecartul dintre inflaţia medicală, frecvenţă, folosirea poliţei şi preţ. Frecvenţa şi inflaţia medicală este mult mai sus decât nivelul primei“, susţine Mihai Tecău.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!