FacebookTwitterLinkedIn

Antena 1 a fost cea de-a doua televiziune cea mai urmărită la nivel național, în prime time (orele 19:00 – 24:00), în perioada 1 octombrie – 14 noiembrie 2022. Ponderea publicului feminin din audiență este de 61,5%. Cel mai mare segment de telespectatori, în funcție de vârstă, este reprezentat de persoane de peste 65 de ani: 25,7%.

Ratingul mediu al televiziunii Antena 1, în prime-time, a fost de 936.000 de telespectatori pe minut la nivel național, potrivit măsurătorilor Kantar Media. Este a doua audiență medie după Pro TV (1.189.000) de pe piața TV.

Antena 1 are un public mai în vârstă decât rivalul Pro TV. Astfel, 25,7% din audiența sa este formată din persoane de peste 65 de ani, reprezentând segmentul cel mai numeros.

Cota de 22,4% este reprezentată de telespectatori cu vârste între 45 și 54 de ani, mai mică decât la Pro TV (26,6%), dar mult mai mare decât cea de la Kanal D (17,4%).

Ponderea persoanelor cu vârste între 25 și 34 de ani este de 8,8%, mai mare decât la Pro TV (7,8%) și Kanal D (5,7%).

Și pe segmentul 18 – 24 de ani, Antena 1 stă mai bine decât rivalele sale: 4,8% față de 3,7% la Pro TV și 2,5% la Kanal D.

Copiii cu vârste între 12 și 17 ani sunt în proporție de 4,5% la Antena 1 comparativ cu 2,9% la Pro TV.

Publicul feminin este prezent la Antena 1 în proporție de 61,5%, a doua cifră procentuală după Kanal D (71,4%) dintre cele trei mari televiziuni comerciale.

Cât privește structura audienței în funcție de educație, aceasta se prezintă astfel:

Studii superioare – 20,3%

Studii medii – 53,7%

Studii primare –  24%

Ponderea studiilor superioare este puțin mai mare decât cea de la Pro TV (19,5%).

Antena 1 are un public echilibrat pentru investitorii publicitari, fiind una dintre cele mai căutate televiziuni pentru derularea campaniilor de promovare.

Antena 1 profil TV
Infogram