4 C
București
vineri, decembrie 3, 2021

Energie – Forbes CEE Forum 2021, Camelia Ene (MOL România): Totul pentru digitalizare – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

... Ca planuri concrete pe această zonă, la începutul acestui an, în urma unei proceduri de licitație publică organizată de CNAIR, MOL România Petroleum Products a câștigat 7 contracte de concesiune pentru 7 loturi duble (14 zone de servicii) pentru dezvoltarea și construcția de spații de servicii pe autostrăzile Nădlac – Sibiu (A1), Pitești – București (A1) și Cernavodă – Constanța (A2)... Din acest punct de vedere, investițiile MOL se axează în special pe optimizarea proceselor interne și eficientizarea interacțiunii cu clienții”, precizează Camelia Ene, CEO & Country Manager MOL România, care susține că această tendință vine ca o completare perfectă cu strategia companiei de a se alinia planurilor verzi europene... Astfel, conform acordului cu CNAIR, MOL România va construi 14 stații de servicii pe cele mai importante rute ale țării: 6 stații pe autostrada Lugoj-Deva; 4 stații de-a lungul autostrăzii Orăștie-Sibiu; 2 stații pe tronsonul autostrăzii București-Pitești; 2 stații de servicii pe autostrada Medgidia-Constanța... Din acest punct de vedere, MOL România și-a conturat deja un plan de business prin care-și propune să devină un jucător cu un cuvânt puternic de spus în economia circulară.

Resimțindu-i-se importanța cu mult mai serios începând de anul trecut, digitalizarea rămâne în topul preferințelor oficialilor MOL România atunci când vine vorba despre investiții.

„Fără îndoială, această criză sanitară a accelerat puternic dezvoltarea zonei de digital, iar din acest punct de vedere grupul MOL nu face excepție, mai ales că noi începusem deja investițiile în acest sector înainte de declanșarea pandemiei. Din acest punct de vedere, investițiile MOL se axează în special pe optimizarea proceselor interne și eficientizarea interacțiunii cu clienții”, precizează Camelia Ene, CEO & Country Manager MOL România, care susține că această tendință vine ca o completare perfectă cu strategia companiei de a se alinia planurilor verzi europene.

Din acest punct de vedere, MOL România și-a conturat deja un plan de business prin care-și propune să devină un jucător cu un cuvânt puternic de spus în economia circulară, cu emisii scăzute de carbon, până în anul 2030.

„Trebuie să ne dezvoltăm un mediu antreprenorial care să promoveze și să introducă noi servicii circulare cu emisii scăzute. Este important să formăm echipe care să se adapteze rapid acestui trend, iar unul dintre principalele elemente pentru atingerea acestui obiectiv va fi menținerea capacității de a atrage, dezvolta și reține specialiștii în cadrul companiei”, a explicat Camelia Ene.

Potrivit CEO-ului & Country Manager-ului MOL România, în cadrul aceleiași strategii de business, grupul va acorda o atenție sporită și segmentului de servicii destinate consumatorilor. „Ca obiectiv principal avem diversificarea canalelor de distribuție și intenționăm să ne dezvoltăm tot mai mult ofertele din sectorul alimentar și de proximitate”.

Ca planuri concrete pe această zonă, la începutul acestui an, în urma unei proceduri de licitație publică organizată de CNAIR, MOL România Petroleum Products a câștigat 7 contracte de concesiune pentru 7 loturi duble (14 zone de servicii) pentru dezvoltarea și construcția de spații de servicii pe autostrăzile Nădlac – Sibiu (A1), Pitești – București (A1) și Cernavodă – Constanța (A2).

Astfel, conform acordului cu CNAIR, MOL România va construi 14 stații de servicii pe cele mai importante rute ale țării: 6 stații pe autostrada Lugoj-Deva; 4 stații de-a lungul autostrăzii Orăștie-Sibiu; 2 stații pe tronsonul autostrăzii București-Pitești; 2 stații de servicii pe autostrada Medgidia-Constanța.

Oficialii grupului susțin că spațiile pe care MOL România le va constui vor oferi servicii de alimentare cu combustibil, servicii de încărcare electrică, dar și conceptul Fresh Corner.

MOL România este o subsidiară a MOL Group și una dintre cele mai importante companii petroliere din România ce are o prezență de 25 ani pe piața autohtonă. MOL România are un portofoliu extins de produse și servicii în domeniul comerțului de carburanți, lubrifianți, produse petrochimice și bitum.

În prezent, compania deține un număr de 243 de stații de servicii, 2 depozite de carburanți, la Giurgiu și Tileagd și un terminal LPG la Tileagd.


<!–


–>

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.forbes.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Urmareste-ți competitia in social media!