29.2 C
București
marți, iulie 5, 2022

Energie – NASA plănuiește să trimită astronauți pe Marte până la finalul anilor 2030 – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

NASA își propune să lanseze astronauți pe Marte până la sfârșitul anilor 2030 sau începutul anilor 2040, în cadrul programului Artemis, a anunțat agenția.

mai 29, 2022, 11:22AM GMT+0200
|
0 views

Amelia Turp
Actualitate
I write about real estate, constructions, transportation, health, and sometimes about the business of textiles and fashion. Got any news tips? Drop me an email at amelia.turp@forbes.ro.

Transpunerea acestei viziuni în realitate va fi o adevărată provocare. Chiar dacă finanțarea și tehnologia vor fi în asigurate la momentul potrivit, timpul de călătorie dus-întors ar fi de aproximativ 500 de zile, având în vedere distanța dintre Pământ și Marte, precizează Space.com.

Gravitația – sau lipsa acesteia – ar fi, de asemenea, o problemă, deoarece navele spațiale din generația actuală nu seamănă cu cele văzute în filmele de science fiction. Astronauții vor ajunge pe Planeta Roșie după luni de microgravitație și se vor confrunta cu un program semnificativ de recuperare, chiar și pentru a opera în gravitația parțială a lui Marte, care este aproximativ o treime din cea a Pământului. NASA sugerează că o modalitate de a rezolva această problemă ar putea fi ca echipajele să locuiască într-un rover presurizat în timpul misiunii lor.

„Vrem să ajungem la performanța de a le permite să se miște înainte să devină condiționați de purtarea costumelor spațiale și să reușim să facem asta în 30 de zile”, a spus Kurt Vogel, directorul de arhitecturi spațiale NASA, într-un clip video pe YouTube.

Planul misiunii este încă în faza incipientă și s-ar putea schimba considerabil. Dar, până acum, NASA își propune să folosească o navă spațială asemănătoare habitatului pentru a transporta membrii echipajului către Marte, folosind o rachetă hibridă (alimentată atât de propulsie chimică, cât și electrică). Patru oameni ar urma să facă această călătorie lungă, din care doi vor ateriza pe suprafața planetei, asemănător modelului din programul Apollo.

Aproximativ 25 de tone de provizii și hardware ar fi deja acolo și ar aștepta echipajul, livrate printr-o misiune robotică anterioară. Aceste provizii ar include un vehicul de urcare a echipajului, deja alimentat și gata de plecare pentru ca astronauții să plece de pe Marte și să se întoarcă pe orbită în jurul planetei.

sursa foto: NASA

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.forbes.ro).

Accesați aici articolul integral !

spot_img

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

+ Promovează-ți compania și oferta sa!