18.3 C
București
vineri, mai 20, 2022

HoReCa – Brandul DABO se reinventează și anunță deschiderea în București a primului restaurant, în urma unei investiții de 150.000 de euro – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

DABO, lanțul de restaurante de tip fast-food, companie 100% românească care operează în sistem franciză în România și în alte țări din Europa, a trecut de la începutul anului printr-un proces de rebranding și anunță deschiderea unui prim restaurant axat pe noul concept – “Respectă-ți gustul!”.

Odată cu deschiderea noului restaurant din America House, lanțul DABO ajunge la 55 de locații în România, Ungaria și Marea Britanie și la peste 600 de angajați.

Articolul precedentJasinski, Danone: Cu gama Alpro, suntem liderii revoluției „plant based” în România Didona Goanță este absolventă a Facultății de Filosofie și Științe Social Politice, Iași.




DABO, lanțul de restaurante de tip fast-food, companie 100% românească care operează în sistem franciză în România și în alte țări din Europa, a trecut de la începutul anului printr-un proces de rebranding și anunță deschiderea unui prim restaurant axat pe noul concept – “Respectă-ți gustul!”. Investiția în noul restaurant situat în Piața Victoriei, la parterul clădirii de birouri America House, s-a ridicat la 150.000 de euro. 

Cifră de afaceri a grupului a depășit anul trecut suma de 22 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creștere cu 38% față de anul anterior. Odată cu deschiderea noului restaurant din America House, lanțul DABO ajunge la 55 de locații în România, Ungaria și Marea Britanie și la peste 600 de angajați. Aceasta este prima dintr-o serie de 11 extinderi planificate pentru anul 2022.

”După o perioadă de 9 ani de creștere continuă pentru DABO, 2022 va fi un an al consolidării. În acest context, am finalizat un proces de rebranding și am inaugurat restaurantul din centrul Bucureștiului, sub noul concept care reflectă planurile noastre ambițioase și întărește promisiunea noastră față de consumatori. DABO înseamnă fast-food sănătos și autentic românesc, iar prin noua identitate ne dorim să ne diferențiem de brandurile clasice de doner kebab”, a declarat Dan Paștiu, fondatorul DABO.






Articolul precedentJasinski, Danone: Cu gama Alpro, suntem liderii revoluției „plant based” în România

Didona Goanță este absolventă a Facultății de Filosofie și Științe Social Politice, Iași. Are o experiență de peste 10 ani în domeniul comunicării și al marketingului, lucrând pentru branduri și proiecte din sfera culturală, administrație publică centrală sau ecologie-mediu. În ultimii 5 ani a colaborat cu mediul de business, din România, oferind consultanță și companiilor din zona de retailer și horeca pentru a-și dezvolta politici sustenabile de business.


Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).

Accesați aici articolul integral !

spot_img

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!