1.4 C
București
luni, ianuarie 17, 2022

HoReCa – Ministru: Frunza Elenei Udrea, valabilă, dar nefolosită. Anterior… – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

Brand-ul de țară și sigla realizate în mandatul fostului ministru al Turismului Elena Udrea sunt valabile, însă nu sunt folosite și ar fi "o nebunie" să se ia de la zero cu realizarea altui brand... "Dacă, de-a lungul timpului, ministerul - că a fost de sine stătător, că a fost agenție, că a fost amestecat cu alte ministere - și-ar fi făcut treaba, am fi avut deja un brand de țară, o promovare unitară a destinației România, din care să decurgă promovarea destinațiilor regionale, locale. În context, el a menționat că "ministrul din prima jumătate a anului trecut de la Economie, Antreprenoriat și Turism (Claudiu Năsui - n.r.) nu a fost de acord să se dea 100 și ceva de euro să se păstreze domeniul romanian.travel" și că a promovat o modificare legislativă la OUG 58/1997 prin care era desființată funcția de atașat pe turism al României în străinătate... Pe de altă parte, Cadariu a criticat la Brașov programul "Schi în Carpați", din 2002, afirmând că, din păcate, acesta a folosit, de cele mai multe ori, "pentru a da satisfacție unor administratori locali" și că s-au construit prea multe pârtii de schi "acolo unde nu au ce căuta", adăugând că, în opinia sa, cu sprijin guvernamental ar trebui realizate doar una, două sau cel mult trei domenii schiabile, care să fie incluse într-un viitor masterplan în turism.

Brand-ul de țară și sigla realizate în mandatul fostului ministru al Turismului Elena Udrea sunt valabile, însă nu sunt folosite și ar fi “o nebunie” să se ia de la zero cu realizarea altui brand, a declarat ministrul Antreprenoriatului și Turismului, Constantin-Daniel Cadariu.

“Dacă, de-a lungul timpului, ministerul – că a fost de sine stătător, că a fost agenție, că a fost amestecat cu alte ministere – și-ar fi făcut treaba, am fi avut deja un brand de țară, o promovare unitară a destinației România, din care să decurgă promovarea destinațiilor regionale, locale. (…) Cu referire strict la acel brand și acea siglă – frunza și Grădina Carpaților – eu sunt pe conceptul că nu trebuie, când vii undeva – în cazul acesta să conduci un domeniu ca turismul – să tai totul și să o iei de la zero. Ar fi o nebunie curată să nu iei ceva la ce s-a muncit, s-au consumat bani, au fost implicați specialiști. Din păcate, conotația negativă a unui ministru care a fost implicat a omorât acel ceva. Din ce știu, brandul și sigla sunt valabile, însă nu sunt folosite”, a afirmat Cadariu într-o întâlnire consultativă cu reprezentanții autorităților locale și ai mediului de afaceri din Brașov, arată Agerpres.

În context, el a menționat că “ministrul din prima jumătate a anului trecut de la Economie, Antreprenoriat și Turism (Claudiu Năsui – n.r.) nu a fost de acord să se dea 100 și ceva de euro să se păstreze domeniul romanian.travel” și că a promovat o modificare legislativă la OUG 58/1997 prin care era desființată funcția de atașat pe turism al României în străinătate, “deși, la momentul respectiv, pe cele 40 de posturi, nu era angajat nimeni”.

Ministru: Frunza Elenei Udrea, valabilă, dar nefolosită. Anterior discuții pentru schimbarea cu o oaie

În ce privește promovarea externă a României, Cadariu a precizat că ministerul pe care îl conduce pregătește două acte normative, care vizează participarea atât la târgurile internaționale care sunt pe lista sa, cât și programul pentru celelalte astfel de evenimente.

Pe de altă parte, Cadariu a criticat la Brașov programul “Schi în Carpați”, din 2002, afirmând că, din păcate, acesta a folosit, de cele mai multe ori, “pentru a da satisfacție unor administratori locali” și că s-au construit prea multe pârtii de schi “acolo unde nu au ce căuta”, adăugând că, în opinia sa, cu sprijin guvernamental ar trebui realizate doar una, două sau cel mult trei domenii schiabile, care să fie incluse într-un viitor masterplan în turism. 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Urmareste-ți competitia in social media!