3.9 C
București
marți, noiembrie 30, 2021

Imobiliare – A fost avizată documentația de urbanism pentru extinderea Magistralei de Metrou M4, către Jilava – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

... Obiectivele generale ale Magistralei de Metrou M4 sunt următoarele: Asigurarea unei conexiuni noi intermodale directe între două hub-uri de pasageri pe rețeaua centrală: Gara de Nord – principala Gară din București – și Gara Progresul.

Astăzi, 05.10.2021, s-a întrunit Comisia Tehnică de Amenajare a Teritoriului și Urbanism (C.T.A.T.U.) a Consiliului Județean Ilfov, în cadrul căreia a fost avizată documentația de urbanism privind extinderea Magistralei de Metrou M4, către localitatea Jilava. Planul Urbanistic Zonal reglementează construcţia liniei 4 de metrou: Lac Străuleşti – Gara Progresul – tronsonul Gara De Nord – Gara Progresul.

Hubert Petru Ștefan Thuma, Președintele Consiliului Județean Ilfov, a declarat: “Dezvoltarea unui sistem de transport public integrat pentru regiunea București-Ilfov este imperativ necesară nu numai pentru a reduce congestia în trafic și a îmbunătăți conectivitatea teritorială, ci și pentru a reduce poluarea. Trebuie să gândim dezvoltarea Ilfovului și a regiunii noastre, îmbunătățind aspectele care, complementar, pot genera un nivel de trai mai ridicat. În cazul de față, avizarea documentației de urbanism pentru extinderea Magistralei de Metrou M4 este un pas înainte spre un Ilfov mai conectat cu Capitala, spre un transport public mai rapid și mai puțin poluant. Și mă bucur că lucrurile se mișcă în Ilfov”.

Obiectivele generale ale Magistralei de Metrou M4 sunt următoarele:

  • Asigurarea unei conexiuni noi intermodale directe între două hub-uri de pasageri pe rețeaua centrală: Gara de Nord – principala Gară din București – și Gara Progresul, crescând astfel mobilitatea populației pe mijloace de transport prietenoase cu mediul;
  • Îmbunătățirea capabilității (capacități și fiabilității) transportului public urban;
  • Îmbunătățirea atractivității fizice și imaginii Bucureștiului și a zonei metropolitane;
  • Promovarea dezvoltării economice;
  • Îmbunătățirea calității mediului.

Juridic, terenurile pe care se va realiza investiția se află în domeniul public al statului în administrarea Companiei Naționale de Căi Ferate ”CFR” S.A., în domeniul public al Comunei Jilava și în domeniul privat (persoane fizice și juridice).

Zona de amplasament a noii linii de metrou – Magistrala 4 Gara de Nord – Gara Progresul, se dezvoltă pe direcţia centru – sud a Capitalei, tranzitând sectoarele 1, 4 și 5, și zona de nord a Comunei Jilava.

Pe teritoriul Comunei Jilava sunt amplasate următoarele obiective: interstația Giurgiului – Gara Progresul, stația Gara Progresul, interstația Gara Progresul – depoul Progresul și depoul Progresul. Pe zona Județului Ilfov traseul analizat are o lungime de cca. 1550 metri.

Proiectul propune și realizarea unui Park&Ride, astfel, în terminalul intermodal Progresul se realizează legătura dintre stația de metrou Progresul cu sistemul de transport STB printr-o parcare pentru autobuze, transportul CFR și transportul auto personal, fiind realizată o parcare supraterană la primul nivel pentru autoturisme, cu o capacitate de peste 180 locuri.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (financialintelligence.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Urmareste-ți competitia in social media!