FacebookTwitterLinkedIn

Mai mult de jumătate din audiența în prime-time a televiziunii Antena 3 CNN este formată din persoane de peste 65 de ani. Are un procent ridicat de telespectatori cu studii superioare, al treilea după Digi24 și B1 TV.

Audiența medie a televiziunii Antena 3 CNN, în perioada 1 octombrie – 14 noiembrie 2022, în prime-time, a fost de 248.000 de telespectatori pe minut, potrivit măsurătorilor Kantar Media. Este al doilea rating mediu de pe nișa știrilor TV, după România TV (363.000).

După mai bine de o lună și jumătate de la asocierea cu rețeaua americană CNN, profilul telespectatorilor televiziunii de știri a familiei Dan Voiculescu n-a suferit modificări importante. Sub noul format, Antena 3 CNN rămâne în continuare o televiziune urmărită de persoane cu vârste ridicate.

Segmentul dur al audienței este format din persoane cu vârste de peste 65 de ani: 58,3%, al doilea ca mărime după România TV (63,1%). Grupul cu vârste între 55 și 64 de ani este în proporție de 16,5%, cel mai mic procent de pe nișa știrilor.

Astfel, persoanele cu vârste de peste 55 de ani sunt în proporție de 74,8%, al treilea după România TV (80,8%) și Realitatea Plus (77,1%).

Telespectatorii cu vârste între 25 și 34 de ani sunt în proporție de 2,9% din audiența sa, față de Realitatea Plus (1,5%), România TV (2%) și Digi24 (4,1%).

Publicul feminin este mai numeros pe Antena 3 CNN decât cel masculin: 51,8%, respectiv 48,2%. Este a doua televiziune de știri preferată de femei după România TV (52,2%).

Spre deosebire de rivala sa România TV, Antena 3 CNN are un public mai educat:

Studii superioare: 30,7%

Studii medii: 49,6%

Studii primare: 15,7%.

Antena 3 CNN este a treia stație cu audiență cu studii superioare după Digi24 (46%) și B1 TV (44,2%).

Antena 3 CNN – profil TV
Infogram