FacebookTwitterLinkedIn

În perioada 1 octombrie – 14 noiembrie 2022, Pro TV a fost cea mai urmărită televiziune la nivel național, în prime-time (orele 19:00 – 24:00), la nivel național. Cel mai mare segment de audiență este format din telespectatorii cu vârste între 45 și 54 de ani. Generația Decrețeilor rămâne cu Pro TV.

Audiența medie înregistrată de programele Pro TV, la nivel național, a fost de 1.189.000 telespectatori pe minut (prime-time), conform măsurătorilor Kantar Media. Este cel mai mare rating de pe piața TV în perioada analizată (1 octombrie – 14 noiembrie 2022).

În funcție de vârstă, profilul telespectatorilor este mai tânăr decât la televiziunile de știri. Cei mai numeroși telespectatori au vârste între 45 și 54 de ani: 26,6%. De asemenea, publicul matur cu vârste între 35 și 44 de ani este în proporție de 17,7%, cotă mai mare decât la Antena 1 (14,2%) și Kanal D (10,6%).

Segmentul 18 – 24 de ani are o cotă de 3,7%, mai mic decât la Antena 1 (4,8%), dar mai mare decât la Kanal D (2,5%).

Persoanele cu vârste de peste 65 de ani sunt în proporție de 21%, cel mai mic procent dintre televiziunile rivale: Antena 1 (25,7%) și Kanal D (37,6%).

În funcție de educație, Pro TV are un public cu studii superioare cu o pondere mult mai redusă față de televiziunile de știri (Digi24, Antena 3 sau B1 TV). Cota „intelectualilor” din audiența Pro TV este de 19,5%, în timp ce Antena 1 are 20% și Kanal D, 13,8%.

Nucleul dur este format din persoane cu studii medii: 55,7%. Telespectatorii cu studii primare dețin o cotă de 23%.

În perioada analizată, publicul masculin (51,7%) a fost mai numeros la Pro TV față de cel feminin (48,3%).

Pro TV rămâne o televiziune cu un public comercial solid, deși a început să îmbătrânească, vizat de investitorii în publicitate.

Pro TV profil TV
Infogram