3.5 C
București
marți, ianuarie 31, 2023

Imobiliare – CSR 2022. Empty Classroom/ Dăm aripi educaţiei – NEPI Rockcastle – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Motivaţie: „Empty Classroom/Dăm aripi educaţie” este un proiect educaţional realizat în parteneriat cu Fundaţia World Vision România, care a demarat în 2021 şi se află, în prezent, la cea de-a doua ediţie.

Iniţiativa s-a născut ca urmare a preocupării NEPI Rockcastle pentru programele de CSR din zona educaţională şi nu numai, precum şi a unor cercetări ale World Vision România conform cărora 4 din 10 părinţi din comunităţile dezavantajate nu îşi permit să achiziţioneze...

Descrierea proiectului: Prima ediţie a programului s-a derulat între 8 şi 28 septembrie 2021, în zece malluri din România ale NEPI Rockcastle: Mega Mall Bucureşti, Promenada Sibiu, Shopping City Timişoara, City Park Mall Constanţa, Brăila Mall, Shopping City Galaţi, Shopping City Târgu-Jiu, Shopping City Piatra Neamţ, Shopping City Satu Mare, Shopping City Târgu Mureş.

 

Motivaţie:

„Empty Classroom/Dăm aripi educaţie” este un proiect educaţional realizat în parteneriat cu Fundaţia World Vision România, care a demarat în 2021 şi se află, în prezent, la cea de-a doua ediţie.  Campania se adresează copiilor din mediile defavorizate, pentru care accesul la rechizite este precar. Iniţiativa s-a născut ca urmare a preocupării NEPI Rockcastle pentru programele de CSR din zona educaţională şi nu numai, precum şi a unor cercetări ale World Vision România conform cărora 4 din 10 părinţi din comunităţile dezavantajate nu îşi permit să achiziţioneze, integral sau parţial, manuale şi rechizite pentru copiii lor, iar peste 44% dintre tinerii de 15 ani din România nu înţeleg textele citite. „Unul dintre pilonii strategiei de sustenabilitate a NEPI Rockcastle constă în implicarea în viaţa comunităţii. Cu toţii suntem interconectaţi şi credem că este de datoria mediului privat să sprijine pesoanele din categorii defavorizate şi să contribuie la dezvoltarea societăţii.” Printre cele mai importante proiecte de CSR pe care NEPI Rockcastle le-a derulat în ultimii doi ani se numără şi: „Natura unui MULŢUMESC!”; „Părinte responsabil în era digitală”; „Cum le vorbim copiilor despre fake news?”. Principalii parteneri din rândul ONG-urilor au fost: Crucea Roşie Română, UNICEF, World Vision România, Salvaţi Copiii, Asociaţia pentru Valori în Educaţie, Şcoala de Valori, Asociaţia SUS INIMA şi SOS Satele Copiilor.

Descrierea proiectului:

Prima ediţie a programului s-a derulat între 8 şi 28 septembrie 2021, în zece malluri din România ale NEPI Rockcastle: Mega Mall Bucureşti, Promenada Sibiu, Shopping City Timişoara, City Park Mall Constanţa, Brăila Mall, Shopping City Galaţi, Shopping City Târgu-Jiu, Shopping City Piatra Neamţ, Shopping City Satu Mare, Shopping City Târgu Mureş. Obiectivul a constat în colectarea de cărţi şi rechizite pentru peste 5.000 de copii din comunităţile vulnerabile din Bucureşti, Ilfov şi alte 13 judeţe din România.

Rezultate:

Ca urmare a derulării Empty Classroom 2021, 24 de şcoli din 18 judeţe au primit donaţii în cărţi şi piese de mobilier necesare pentru dotarea bibliotecilor, ajutând astfel 7.768 de elevi să descopere bucuria lecturii, iar peste 500 de rechizite au fost trimise familiilor din medii defavorizate. Iniţiativa din acest an are ca obiectiv să ajute peste 10.000 de copii şi 500 de profesori. Rezultatele preliminare arată că la nivelul Bucureştiului, numărul donaţiilor s-a dublat faţă de ediţia precedentă a campaniei. Se preconizează că bibliotecile din 39 de şcoli din Bucureşti şi 21 de judeţe vor primi donaţii importante, ca urmare a Empty Classroom 2022.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.businessmagazin.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!