24.7 C
București
miercuri, iulie 6, 2022

Imobiliare – NEPI Residential a vândut 35% din proiectul Vulcan Residence – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

NEPI Residential, divizia de rezidențial a investitorului NEPI Rockastle, a precontractat 35% din totalul apartamentelor aflate în construcție în cadrul proiectului Vulcan Residence din București.

Potrivit datelor companiei, raportate la vânzările din cadrul proiectului Vulcan Residence, una dintre principalele tendințe manifestate în ultimele luni pe piața rezidențială este creșterea cererii pentru apartamente cu 2 camere, 47% dintre contractele încheiate până în prezent fiind pentru acest tip de unități locative, urmate de cele cu 3 camere.

La început zona de food era doar un serviciu conex care deservea zona de fashion, însă acum importanța acesteia a crescut, odată cu apariția restaurantelor mai bune, cu slow food, a cafenelelor, astfel că a devenit un punct de atracție în sine.

mai 25, 2022, 11:01AM GMT+0200
|
10 views

Amelia Turp
Actualitate
I write about real estate, constructions, transportation, health, and sometimes about the business of textiles and fashion. Got any news tips? Drop me an email at amelia.turp@forbes.ro.

NEPI Residential, divizia de rezidențial a investitorului NEPI Rockastle, a precontractat 35% din totalul apartamentelor aflate în construcție în cadrul proiectului Vulcan Residence din București. “Vulcan Residence, primul proiect rezidențial al NEPI Rockastle, a început în noiembrie anul trecut, iar la șapte luni suntem deja la jumătatea construcției”, explică Iulian Rusu, Head of NEPI Residential. 

Precontractarea se realizează prin achitarea unui avans de 15% din prețul unităților locative, urmând ca restul să se achite la primirea apartamentelor. După cum declară reprezentanții NEPI, numărul de contracte este în creștere, lucru care demonstrează interesul clienților pentru proprietăți rezidențiale. “Dat fiind că noi susținem integral finanțarea construcției, nu avem un discount pentru achiziția în faze”, a mai precizat și Andrei Radu, director dezvoltate la NEPI Rockcastle. 

Potrivit datelor companiei, raportate la vânzările din cadrul proiectului Vulcan Residence, una dintre principalele tendințe manifestate în ultimele luni pe piața rezidențială este creșterea cererii pentru apartamente cu 2 camere, 47% dintre contractele încheiate până în prezent fiind pentru acest tip de unități locative, urmate de cele cu 3 camere.

„În această perioadă, ne concentrăm în primul rând pe proiectul Vulcan Residence. Prețul materialelor este securizat pentru construcția integrală a Vulcan Residence, ceea ce înseamnă că nu vor fi creșteri de costuri pentru cumpărători. Observăm, de asemenea, că, până acum, tinerii sunt principalii cumpărători în cadrul complexului nostru”, a declarat Andrei Radu.  

Compania care se ocupă de vânzarea locuințelor este agenția imobiliară Crosspoint. În total, sunt 254 de unități locative în cadrul proiectului Vulcan Residence, iar prețul mediu va fi de  1.550 de euro/mp, urmând ca finalizarea construcției să aibă loc în primăvara anului viitor, Reprezentanții NEPI au declarat că se așteaptă ca până la final de an, să vândă 75% din totalul proiectului. 

NEPI Residential mai are și alte proiecte în plan, însă cele din București staționează în faza de autorizare de către Primărie. 

De aceea, următoarele proiecte care se vor dezvolta vor fi la Timișoara și Râmnicu Vâlcea, care “probabil că se vor mișca mai repede, dar nu vor începe anul acesta”, precizează Andrei Radu. Brașovul a ieșit de pe lista de priorități a dezvoltatorului, din cauza unor cerințe impuse de autoritățile locale, care prevăd ca fiecărei unitate locativă să i se aloce câte două locuri de parcare

În ceea ce privește proiectele comerciale ale grupului, reprezentanții NEPI au declarat că se vor face modificări substanțiale, inclusiv de modernizare, la mallurile din generațiile mai vechi. 

“La Timisoara vrem să modernizăm complet zona de food court și să creștem terasa, la fel și la Pitești și la Arena Zageb. La început zona de food era doar un serviciu conex care deservea zona de fashion, însă acum importanța acesteia a crescut, odată cu apariția restaurantelor mai bune, cu slow food, a cafenelelor, astfel că a devenit un punct de atracție în sine. Oamenii se duc pentru food court, și apoi se gândesc să cumpere ceva”. (A. R.)

Investiția totală în Vulcan Residence se ridică la 22 milioane de euro, iar la nivel de grup există un pipeline în derulare, care se întinde pe următorii patru ani, de 600 de milioane de euro. Compania și-a propus să investească și în componenta sustenabilă, astfel că va instala panouri voltaice pe zece centre comerciale, în acest an. 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.forbes.ro).

Accesați aici articolul integral !

spot_img

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!