30.1 C
București
miercuri, iulie 6, 2022

Imobiliare – Studiu Glovo: Românii au cumpărat mai mult de 6.100.000 de burgeri în perioada mai 2021- mai 2022 – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

În perioada mai 2021- mai 2022, bucureștenii au cumpărat mai mult de 2.500.000 de burgeri, dintr-un total de 6,1 milioane la nivel național, arată datele unei analize Glovo cu privire la comportamentul utilizatorilor în această perioadă.

De asemenea, analiza cu privire la comportamentul utilizatorilor Glovo pe perioada mai 2021 – mai 2022, arată că în topul partenerilor din categoria restaurantelor locale care comercializează burgeri au fost Vivo, Uncle John, Fryday, City Grill Delivery, Mistero by Burger Peter, Springtime, Submarine Burger, Marty Delivery, South Burger și Big Belly.

mai 27, 2022, 9:38AM GMT+0200
|
7 views

Laura-Georgiana Cioba
Analize
I’m a News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering food
industry, agriculture, tourism, FMCG, HoReCa and health industry. Have
any news tip? Drop me an email at laura.cioba@forbes.ro.

În perioada mai 2021- mai 2022, bucureștenii au cumpărat mai mult de 2.500.000 de burgeri, dintr-un total de 6,1 milioane la nivel național, arată datele unei analize Glovo cu privire la comportamentul utilizatorilor în această perioadă.

Cu ocazia Zilei Internaționale a Burgerilor, Glovo, unul dintre cei mai cunoscuți jucători din lume pe zona de livrare din mai multe categorii, a realizat un studiu referitor la consumul de burger din țara noastră.

Conform datelor, în perioada mai 2021- mai 2022, burgerii se află printre produsele preferate comandate de români, iar sărbătorile anuale nu fac excepție. Astfel, românii au comandat peste 6000 de burgeri cu ocazia Crăciunului și peste 8000 de burgeri cu ocazia sărbătorilor Pascale. 15% dintre burgerii comandați în perioada analizată sunt reprezentați de opțiunile vegetariene sau vegane, iar 9% dintre comenzi sunt plasate între orele 23:00 – 02:00. Vineri este ziua în care se comandă cei mai mulți burgeri.

De asemenea, analiza cu privire la comportamentul utilizatorilor Glovo pe perioada mai 2021 – mai 2022, arată că în topul partenerilor din categoria restaurantelor locale care comercializează burgeri au fost Vivo, Uncle John, Fryday, City Grill Delivery, Mistero by Burger Peter, Springtime, Submarine Burger, Marty Delivery, South Burger și Big Belly. Titlul de cea mai scumpă comandă de burgeri și alte produse aparține unui utilizator care a achiziționat 36 burgeri de pui, cartofi prăjiți și sos de maioneză în valoare de 1.380 lei.

„Burgerii au fost dintotdeauna dintre produsele cele mai apreciate de utilizatorii români, de aceea, pregătim oferte speciale pentru ei și ne concentrăm eforturile pentru a include un număr cât mai mare de parteneri în aplicație, astfel încât să putem răspunde tuturor dorințelor utilizatorilor Glovo”, a declaratVictor Răcariu, Regional General Manager Glovo pentru Europa de Sud-Est.

În ceea ce privește comenzile ce conțin burgeri, la nivel global, România ocupă al patrulea loc, iar topul orașelor din România cu cel mai mare „consum” de burgeri este format, în ordinea comenzilor, din: București, Constanța, Timișoara, Cluj-Napoca, Craiova și Iași.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.forbes.ro).

Accesați aici articolul integral !

spot_img

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!