19 C
București
sâmbătă, mai 21, 2022

IT & E-commerce – Adrian Dinu, CEO al Creasoft: În general, media timpului de lucru a angajaţilor este de şase ore. Companiile au început să recheme la birou angajaţii pentru două – trei zile pe săptămână, dar până la finalul anului pot ajunge la patru zile pe săptămână la birou – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

Adrian Dinu, CEO al Creasoft, companie care produce sisteme de monitorizare şi control de la distanţă a forţei de muncă, a spus în cadrul conferinţei ZF HR Trends 2022: Resetarea pieţei muncii, că media timpului de lucru a angajaţilor este de şase ore.

Atunci poţi să vii cu recompense, dacă este cazul, pentru că e important să fii productiv, pentru că poţi să stai la birou şi 14 ore, dar să nu livrezi cât livrează cineva care stă patru ore”, a spus Adrian Dinu, CEO al Creasoft.

La restul departamentelor e altceva, dar la progamatori sau cei care sunt în zona creativă, părerea mea este că dacă omul acela e creativ la ora 22.00 noaptea sau la 03.00 dimineaţa, nu este o problemă dacă livrează ce îi cer şi nu mă bag peste el.

Adrian Dinu, CEO al Creasoft, companie care produce sisteme de monitorizare şi control de la distanţă a forţei de muncă, a spus în cadrul conferinţei ZF HR Trends 2022: Resetarea pieţei muncii, că media timpului de lucru a angajaţilor este de şase ore.

„În general şase ore de muncă este în normal. Vii opt ore la muncă, dar nu lucrezi opt ore, iar cumva şase ore este normalul. Există o medie de activitate, dar poţi să vezi cine e mult sub acest prag de şase ore sau mult peste. Atunci poţi să vii cu recompense, dacă este cazul, pentru că e important să fii productiv, pentru că poţi să stai la birou şi 14 ore, dar să nu livrezi cât livrează cineva care stă patru ore”, a spus Adrian Dinu, CEO al Creasoft.

Alte declaraţii

Spre exemplu, din segmentul programatori nu am de gând să îi mai chem la birou. La restul departamentelor e altceva, dar la progamatori sau cei care sunt în zona creativă, părerea mea este că dacă omul acela e creativ la ora 22.00 noaptea sau la 03.00 dimineaţa, nu este o problemă dacă livrează ce îi cer şi nu mă bag peste el. Eu îi dau sarnici, el le rezolvă. Pentru cei care au activităţi mai de rutină, să spun aşa, care nu sunt creative, se va ajunge la 60-70% dintre angajaţi care o să meargă la birou până la finalul anului.

În prezent, angajatorii pun o oarecare presiune pe angajaţi să se întoarcă la birou. Aparent toată lumea începe, dar toţi încep uşor, cu două – trei zile la birou pe săptămână, şi toţi zic că fac aşa pentru a se obişnui oamenii. Uşor, uşor acele trei zile pot să devină patru zile la birou.

Monitorizarea muncii angajaţilor te ajută pentru cei care au taskuri care nu sunt verificabile. Pentru că nu sunt toţi programatori. Dacă poţi să marchezi cu taskuri activitatea oamenilor este bine şi nu ai nevoie de monitorizare, dar pe mine mă interesează să rezolv nişte taskuri într-un anumit timp. Sunt oamenii care pot să rezolve în două ore şi oameni care rezolvă în trei zile. La fel pot fi oameni pe suport clienţi. Spre exemplu, ai o zi liniştită, ai avut un singur om care a sunat şi într-o oră ai terminat. Nu e vina angajatului, a avut noroc. Poate mâine stă la telefon 11 ore. Angajaţii au acces la datele despre productivitatea lor, despre activitatea lor. Dar nu toate companiile vor să le ofere acces angajaţilor la aceste informaţii.

 

(function(d, s, id) {
var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
if (d.getElementById(id)) return;
js = d.createElement(s); js.id = id;
js.src=”https://connect.facebook.net/ro_RO/sdk.js#xfbml=1&version=v3.0&appId=182548568988529″;
fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
}(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

spot_img

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!