4.3 C
București
marți, noiembrie 29, 2022

IT & E-commerce – Următorul pas este digitalizarea tuturor proceselor dintr-o companie – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Pandemia a accelerat foarte mult digitalizarea, inclusiv în relaţia cu statul şi lu­cru­rile bune rămân şi acum. Noi lucrăm cu circa 600 de firme şi avem a­proape 4.000 de utilizatori. Noi mi­zăm pe verti­cala de producţie, avem producători de materiale de construcţii deoarece aici avem şi cele mai mari provocări. Următorul pas este să digitalizăm

Pandemia a accelerat foarte mult digitalizarea, inclusiv în relaţia cu statul şi lu­cru­rile bune rămân şi acum. Noi lucrăm cu circa 600 de firme şi avem a­proape 4.000 de utilizatori. Noi mi­zăm pe verti­cala de producţie, avem producători de materiale de construcţii deoarece aici avem şi cele mai mari provocări. Următorul pas este să digitalizăm toate procesele dintr-o companie“, a spus Cristian Gabriel Pavel, director general, Alfa Software. Alfa Software, unul dintre furnizorii de sisteme informatice de business, a integrat sistemul naţional electronic integrat RO e-Transport în soluţia de business – ASiS ERP.

Guvernul României a aprobat la începutul lunii aprilie a acestui an proiectul de Ordonanţă de urgenţă promovat de Ministerul Finanţelor prin care se stabileşte implementarea sistemului electronic integrat RO e-Transport, de monitorizare a transporturilor rutiere de bunuri cu risc fiscal ridicat.

Transmiterea datelor prin intermediul RO e-Transport devine operatională începând cu data de 1 iulie 2022. Sancţiunile de nedeclarare se aplica începând cu 1 septembrie 2022.

„Serviciul e-Transport a fost conceput de către ANAF cu scopul de a avea o evidenţă mai clară asupra transportului cu risc fiscal ridicat. Înainte ca o maşină să plece, trebuie introduse următoarele date în sistemul ANAF: numărul de înmatriculare al maşinii şi remorcii, adresa de încărcare şi descărcare, tipul operaţiunii, scopul operaţiunii precum şi bunurile transportate conform codurilor NC, cantitativ şi valoric. În baza declarării acestor informaţii se primeşte din sistemul ANAF un cod unic, UIT. Prin această metodă, autoritatea naţională va putea verifica dacă au fost declarate toate produsele cu risc fiscal ridicat. Aici e vorba de legume, fructe, rădăcini şi tuberculi alimentari, băuturi alcoolice şi oţet, sare, sulf, pământuri şi pietre, ipsos, var şi ciment, îmbrăcăminte şi încălţăminte, fontă, fier şi oţel. Trebuie ţinut cont că datele se introduc în sistem înainte ca maşina să pornească“, a explicat Cristian Gabriel Pavel.

O dată cu integrarea sistemului naţional e-Transport în ASiS ERP, clienţii Alfa Software vor avea acces la acest serviciu, care ajută la crearea unei legături în timp real între o organizaţie şi celelalte sisteme informatice existente la nivelul Ministerului Finanţelor, Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală sau Autorităţii Vamale Române.

„Noua soluţie vine cu un pas în plus – noi aveam acele informaţii, iar acum le putem transmite şi celor de la ANAF. Noi raportăm direct de la sursă. Softul a fost proiectat conform cerinţelor de la ANAF, ei au publicat un set de instrucţiuni pentru a ne integra cu aplicaţiile lor şi au pus la dispoziţie şi mediul de testare unde putem trimite date fără a fi înregistrate. La fel a fost şi cu e-Factura, iar E-Transport este similar. Noi am implementat e-Factura la 81 de unităţi – şi e obligatoriu de raportat dacă este o factură emisă către o entitate guvernamentală. Noi mizăm pe ideea paperless, pe companii care vor să elimine hârtiile. Pe lângă informaţiile structurale digitalizăm toate documentele unei companii“, a spus directorul.

În prezent, compania are peste 600 de clienţi şi dezvoltă sisteme ERP pentru 5 verticale majore de business: producţie, servicii, construcţii, reciclare, distribuţie şi retail. Printre principalii clienţi ai companiei se numără Cemacon, Brikston Leier, Ortoprofil, Deltamed, Arobs, Ardealul, Tirrena Scavi, Team Montage sau Nova Grup.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!