20 C
București
luni, mai 23, 2022

IT & E-commerce – Urmează conferinţa ZF Mobilio’22 – luni, 18 aprilie, Ce obiceiuri digitale păstrăm după 2 ani de pandemie? Ce s-a schimbat şi ce urmează în telecom, e-commerce şi marketing digital? – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

Puşi în faţa unei crize sanitare fără precedent şi a unor restricţii pe măsură, cu toţii - consumatori, companii, angajaţi, instituţii - am adoptat masiv noi obiceiuri digitale şi noi echipamente şi gadgeturi pentru a face faţă noului context.

Într-o situaţie excepţională şi rezultatele au fost unele excepţionale: piaţa de computere - aflată într-un declin accentuat a revenit brusc aproape de nivelul din perioada de boom economic; comenzile online au câştigat probabil în doi ani cât ar fi obţinut în 5 ani “normali”; instituţiile publice au făcut paşi nesperaţi în direcţia digitalizării; unele companii private au dechis în câteva săptămâni noi linii de business online...

Puşi în faţa unei crize sanitare fără precedent şi a unor restricţii pe măsură, cu toţii – consumatori, companii, angajaţi, instituţii – am adoptat masiv noi obiceiuri digitale şi noi echipamente şi gadgeturi pentru a face faţă noului context.

Într-o situaţie excepţională şi rezultatele au fost unele excepţionale: piaţa de computere – aflată într-un declin accentuat a revenit brusc aproape de nivelul din perioada de boom economic; comenzile online au câştigat probabil în doi ani cât ar fi obţinut în 5 ani “normali”; instituţiile publice au făcut paşi nesperaţi în direcţia digitalizării; unele companii private au dechis în câteva săptămâni noi linii de business online. Au fost doi ani în care multe lucruri care păreau imposibile în materie de digitalizare au devenit realitate.

După doi ani de pandemie, odată cu ridicarea restricţiilor impuse de criza sanitară, este însă necesar un moment de bilanţ, să facem câţiva paşi în spate şi să analizăm luni, în cadrul conferinţei ZF Mobilio – ce am câştigat, ca economie şi societate, în materie de utilizare a tehnologiei în aceşti doi ani şi ce vom păstra acum că vom reveni la “normal”? Care sunt acum priorităţile companiilor şi ale sectorului public în materie de utilizare a tehnologiei? Cum privesc consumatorii un serviciu de comunicaţii de calitate după experienţele din pandemie? Acum că se ridică restricţiile va scădea presiunea asupra reţelelor de comunicaţii? Ce obiceiuri de consum digital, de utilizare a tehnologiei vom păstra şi ce s-ar putea face pentru a stimula acest lucru?

Printre principalele teme de discuţie abordate în cadrul conferinţei se numără:

@ Cum au rezistat reţelele de telecom celor doi ani de pandemie şi ce urmează de acum înainte? Va scădea consumul, pot operatorii să relaxeze programele de investiţii? Ce schimbări ar putea apărea pe piaţa de telecom din România din punct de vedere al dezvoltării de infrastructură de comunicaţii?
@ S-a schimbat percepţia consumatorilor asupra serviciilor de telecom din criză – în contextul restricţiilor şi a mobilităţii limitate? Ce îşi doresc clienţii şi ce priorităţi au operatorii?
@ Ce “obiceiuri” digitale noi – platforme, aplicaţii, software-uri, gadgeturi etc – am câştigat în pandemie şi câte dintre ele se vor păstra odată cu ridicarea restricţiilor?

@ Cum arată profilul consumatorului român ieşit din pandemie şi ce îşi doreşte să primească de la companii din punct de vedere al soluţiilor digitale, al interacţiunilor digitale?

Iată şi agenda evenimentului:

09:30 – 10:00 In focus: Cum arată viitorul infrastructurilor de comunicaţii?
Invitat:
Cătălin Tănase, managing director, Vantage Towers România

10:00 – 11:15 – Panel: Ce s-a schimbat pe piaţa de telecom în doi ani de pandemie? Ce caută clienţii consumer? Cum au rezistat reţelele şi ce urmează?

Invitaţi:
Nedim Baytorun, Consumer Business Unit Director, Vodafone România
Florin Popa, director B2B, Orange România
Cătălin Tănase, managing director, Vantage Towers România

11:15 – 11:45 In focus: The future of payments is mobile
Invitat:
Elzbieta Wrobel – Business Development Manager, Polish Payment Standard

11:45 – 13:15 Panel: Ce s-a schimbat pe piaţa de e-commerce în ultimii 2 ani? Ce obiceiuri se păstrează şi dacă nu mai suntem blocaţi în case?

Invitaţi:
Doina Vîlceanu, CMO, Content Speed
Răzvan Acsente, Chief Marketing Officer, Tazz
Mihai Bisnel, managing partner, PriceFlux
Ciprian Cazacu, cofondator, easySales
Bogdan Colceriu, fondator şi CEO, Frisbo

13:15 – 14:45 Panel. Pe ce platforme şi în ce medii trebuie să-şi caute companiile clienţii? Ce funcţionează în 2022 în marketingul online?

Invitaţi:
Hortensia Năstase, VP MullenLowe România
Alina Mitrică, director comercial, Retargeting Biz
Mihai Drăgan, cofondator şi COO, Oveit

Pentru a participa offline la eveniment, care va avea loc în Bucureşti, la hotelul Radisson, vă rugăm să vă înregstraţi la acest link sau să-i scrieţi colegei noastre andra.badala@m.ro

(function(d, s, id) {
var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
if (d.getElementById(id)) return;
js = d.createElement(s); js.id = id;
js.src=”https://connect.facebook.net/ro_RO/sdk.js#xfbml=1&version=v3.0&appId=182548568988529″;
fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
}(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

spot_img

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!