26.8 C
București
joi, septembrie 29, 2022

IT & E-commerce – Veniturile din servicii ale Vodafone România au ajuns la 764 mil. euro în 2021. „În ultimul an, ne-am concentrat pe sprijinirea companiilor mici şi mijlocii“ – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Pe parcursul anului trecut şi baza de clienţi a scăzut uşor, astfel că Vodafone România a raportat un număr de 11,1 milioane de clienţi la 31 martie 2022, de la 11,12 milioane de clienţi în decembrie 2021. Potrivit reprezentanţilor Vodafone, baza de clienţi include clienţii serviciilor mobile şi fixe, precum şi ai soluţiilor IoT. „În

Pe parcursul anului trecut şi baza de clienţi a scăzut uşor, astfel că Vodafone România a raportat un număr de 11,1 milioane de clienţi la 31 martie 2022, de la 11,12 milioane de clienţi în decembrie 2021.

Potrivit reprezentanţilor Vodafone, baza de clienţi include clienţii serviciilor mobile şi fixe, precum şi ai soluţiilor IoT.

„În ultimul an financiar ne-am concentrat pe asigurarea unei conectivităţi fiabile atât pentru zonele rurale, cât şi pentru cele urbane, pe sprijinirea companiilor care ne sunt clienţi, în special a companiilor mici şi mijlocii“, a spus Achilleas Kanaris, CEO al Vodafone România.

De asemenea, în ultimul an financiar (1 aprilie 2021 – 31 martie 2022), Vodafone România a dezvoltat o serie de iniţiative comerciale, atât pentru consumatori, cât şi pentru segmentul clienţilor companii, precum şi proiecte de sustenabilitate, mediu şi susţinere a comunităţilor locale, au mai transmis reprezentanţii companiei. 

„Am continuat să colaborăm cu autorităţile publice pentru a accelera transformarea digitală a României, dar şi să fim un partener de încredere pentru clienţi, navigând, în acelaşi timp, printre provocările şi incertitudinile pe care le-au adus cel de-al doilea an de criză pandemică, precum şi impactul creşterii semnificative a costurilor asupra business-ului. Totodată, am accelerat procesul de transformare către un furnizor de conectivitate de nouă generaţie şi de servicii digitale. Acesta este de altfel planul strategic pentru următorii ani de creştere accelerată şi business dinamic, care oferă tehnologie şi soluţii digitale, dincolo de serviciile tradiţionale de comunicaţii electronice. Ne concentrăm pe transformarea modului în care interacţionăm cu clienţii prin platformele noastre digitale şi pe valorificarea întregului potenţial al convergenţei“, a mai spus Achilleas Kanaris.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!