4.1 C
București
miercuri, noiembrie 30, 2022

IT & E-commerce – Vrem ca în primul an să ajungem la 2.000 de utilizatori şi la 60.000 euro venituri – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

♦ Start-up-ul Juridiq a primit premiul “Best Pitch” în cadrul finalei de anul acesta a pre-acceleratorului Innovation Labs. Start-up-ul local Juridiq, care dezvoltă o soluţie software ce ajută juriştii să scape de activităţi manuale repetitive, cum ar fi verificarea zilnică a dosarelor de care se ocupă pentru a vedea dacă au apărut modificări, şi-a propus

Start-up-ul Juridiq a primit premiul “Best Pitch” în cadrul finalei de anul acesta a pre-acceleratorului Innovation Labs.

Start-up-ul local Juridiq, care dezvoltă o soluţie software ce ajută juriştii să scape de activităţi manuale repetitive, cum ar fi verificarea zilnică a dosarelor de care se ocupă pentru a vedea dacă au apărut modificări, şi-a propus ca în primul an de funcţionare să ajungă la circa 2.000 de utilizatori ai platformei şi la venituri de aprox. 60.000 euro. Soluţia Juridiq se află în prezent în stadiul de prototip, urmând ca în septembrie să fie lansată oficial către publicul larg.

“Noi avem ca ţintă ca în primul an de funcţionare să avem 2.000 de utilizatori, piaţa fiind în total în România de 23.000 de avocaţi şi de aproximativ 10.000 de consilieri juridici – nu este un calcul foarte exact deoarece nu putem extrage aceste date de undeva. Iar din punct de vedere al veniturilor, ne uităm către cifra de afaceri de 60.000 de euro aş putea spune. Noi ne dorim ca din toamnă să începem să monetizăm, dar de asemenea căutăm şi o investiţie pre-seed”, a spus în cadrul emisiunii ZF IT Generation, la rubrica Start-up Pitch, Denis Sait, cofondator al Juridiq. Student în cadrul Facultăţii de Administraţie şi Afaceri a Universităţii din Bucureşti, el a pus bazele proiectului Juridiq alături de Alexandru Cartoafă, student la Facultatea de Drept, care a venit cu ideea dezvoltării aplicaţiei pentru jurişti. Iar împreună cu Şenol Frăţilă, student la Facultatea de Matematică – Informatică, şi Octavian Lupu, student la Facultatea de Administraţie şi Afaceri, au pornit la drum odată cu înscrierea în programul Innovation Labs de anul acesta.

„În 2019-2020 am coordonat un depar­tament juridic în Asociaţia Ele­vilor din Constanţa şi eu aveam de urmărit 10 dosare pe care asociaţia le avea pe rol. În momentul acela era o acti­vitate stresantă pentru că zilnic tre­buia să verific portalul dacă s-a mai adă­ugat, dacă s-a mai schimbat ceva, aşa că m-am gândit la acea vreme ce bi­ne ar fi să am un soft care să facă asta pen­tru mine ca să nu mai stau eu stresat.

După care am intrat în alt ONG, în Federaţia Tinerilor din Constanţa, unde tot la fel, am coordonat departamentul juridic, şi m-am lovit de aceeaşi problemă. Asta se întâmpla în 2021 şi la finalul anului Denis a venit la mine cu o propunere, de fapt m-a întrebat dacă am o idee de afacere pentru că voia să participe la un concurs, iar eu i-am zis de un soft pentru avocaţi”, a povestit Alexandru Cartoafă, cum a luat naştere Juridiq. Practic, munca propriu-zisă pentru Juridiq a început în martie 2022 când cei patru fondatori s-au înscris în programul Innovation Labs.

Ce face însă mai exact Juridiq? Cum îi ajută pe jurişti? “Construim o soluţie care automatizează partea de organizare din munca acestora. Pentru că deşi în filme vedem că un avocat merge la instanţă şi vorbeşte, realitatea este că are foarte mult de organizat, de scris, lucruri birocratice. Şi din ce am observat noi se pierde destul de mult timp, timp care ar putea fi investit în alte activităţi ce ar aduce o valoare mai mare. Aşa că am creat Juridiq ca să vină ca un secretar digital, pentru acesta este motto-ul nostru acum. Aplicaţia noastră se uită dacă au apărut modificări în dosare, iar dacă da atunci notifică utilizatorul, îi face o evidenţă clară a dosarelor. Aceasta este partea de bază a aplicaţiei”, a explicat Alexandru Cartoafă.


Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!