0.8 C
București
sâmbătă, februarie 4, 2023

IT & E-commerce – ZF Digital Summit 2022. Gabriel Zgunea, CEO, Corporate Inteligence Agency: În România, cel mai des întâlnit tip de fraudă este cel al corupţiei private, care este întâlnit în toate domeniile – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

  „În România, cel mai des întâlnit tip de fraudă este cel al corupţiei private, care este întâlnit în toate domeniile, mai ales în zona de achiziţii de orice fel, dar nu numai. Al doilea tip de fraudă foarte întâlnit este sustragerea de bunuri şi sume de bani din companie. Cea de-a treia modalitate de

 

„În România, cel mai des întâlnit tip de fraudă este cel al corupţiei private, care este întâlnit în toate domeniile, mai ales în zona de achiziţii de orice fel, dar nu numai. Al doilea tip de fraudă foarte întâlnit este sustragerea de bunuri şi sume de bani din companie. Cea de-a treia modalitate de fraudă este large scale fraud (frauda la scară largă), care se întâmplă cel mai des în domeniul de logistică, spaţii de depozitarea sau activităţi de producţie. Aici, din cauza oportunităţilor, aproape fiecare pleacă cu câte ceva acasă”, a spus Gabriel Zgunea în cadrul evenimentului ZF Digital Summit 2022.

 

Ce a mai declarat Gabriel Zgunea în cadrul evenimentului ZF: 

 

Corporate Inteligence Agency a luat fiinţă în anul 2015, având ca scop furnizarea de servicii de intelligence către mediul privat, adaptate mediului privat. Având în vedere că piaţa era şi încă este relativ la început, creşterea a fost una semnificativă, cu aproape dublare an de an a cifrei de afaceri, mai puţin în perioada pandemiei

 

Este o discuţie foarte lungă despre ce determină un angajat să comită o fraudă. În această industrie există un triunghi al fraudei care ne prezintă următoarele aspecte: ca să existe o fraudă, în primul rând trebuie să existe presiune, motivaţie sau înclinaţie. 

 

Primul pas în comiterea unei fraude este presiunea, al doilea pas este raţionalizarea, când angajatul companiei începe să considere că merită şi nu este nicio problemă să facă asta. Poate a fost plătit prea puţin şi consideră că merită mai mult sau are pur şi simplu acea presiune şi are nevoie de bani. Cel de-al treilea element al triunghiului fraudei este oportunitatea. Oportunitatea este singurul element care poate fi controlat de angajator şi companie. Dacă oportunitatea nu există, degeaba există presiune şi raţionalizare din partea angajatului.

 

În România nu există neapărat o cultură a identificării şi nu există un clean cut de regulă în ceea ce priveşte frauda, din varii motive. Acest aspect duce la oportunitatea fraudelor de a avea loc în cadrul companiei. 

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!