4.3 C
București
marți, noiembrie 29, 2022

Retail – 5 to go lansează o gamă de capsule de cafea pentru retail – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

5 to go lansează din această lună o gamă de capsule, dedicată segmentului retail. Disponibile pentru început în trei sortimente compatibile cu aparatele NespressoColombia L’esperienza, Urban Crema și Esclusivo – capsulele din această gamă au caracteristici distincte. Colombia L’esperienza are o textură cremoasă, notele fine de citrice și caramel ale cafelei Colombia Single

5 to go lansează din această lună o gamă de capsule, dedicată segmentului retail. Disponibile pentru început în trei sortimente compatibile cu aparatele NespressoColombia L’esperienza, Urban Crema și Esclusivo – capsulele din această gamă au caracteristici distincte.

Colombia L’esperienza are o textură cremoasă, notele fine de citrice și caramel ale cafelei Colombia Single Origin aflându-se în topul celor mai apreciate sortimente. Urban Crema este un mix între notele fine, dulci și cremoase ale cafelei Arabica și gustul puternic și amărui, cu un touch de ciocolată, al cafelei Robusta, rezultatul fiind o explozie de arome memorabile. Esclusivo 100% Arabica inspiră cu notele fine de ciocolată și aroma romantică, ideală pentru ritualul de dimineață.

La selecția cafelei pentru gama de capsule 5 to go a contribuit Vlad Ștefănescu, cel care se ocupă de pregătirea fiecărui barista din echipă.

„Gustul 5 to go are la bază un blend unic, special creat pentru a defini experiența pe care acest brand o oferă – intensitate, profunzime, aromă, note speciale. […] Pentru un barista este importantă calitatea constantă și savoarea pe care o poate aduce într-o cafea, iar faptul că acestea pot fi obținute ușor și de consumatori acasă mă bucură. Consider că accesul la cafea de calitate, acasă sau în cafenele, va crește apetitul consumatorului român pentru produse premium cu gust și va contribui la dezvoltarea culturii cafelei în țara noastră”, a declarat Vlad Ștefănescu, barista și ambasador al gamei de capsule 5 to go.

Gama de capsule 5 to go este poziționată premium și se adresează consumatorilor tineri, persoane active social, cu un stil de viață echilibrat, care apreciază brandurile românești și caută cele mai bune produse, la un preț accesibil.

Dezvoltarea permanentă a gamei de produse și extinderea operațiunilor în retail sunt obiective importante pentru 5 to go și parte din strategia de dezvoltare a companiei, care se concentrează pe trei direcții strategice – notorietate, inovație și calitate.

Capsulele compatibile Nespresso beneficiază nu numai de o tehnologie avansată care înmagazinează aroma intensă a cafelei pentru a oferi consumatorilor o experiență inegalabilă a gustului, ci și de un preț competitiv.

„Vestea bună este că pregătim două noi arome pentru capsulele compatibile Nespresso și suntem în proces de dezvoltare a capsulelor compatibile Dolce Gusto, tocmai pentru a facilita accesul unui număr cât mai mare de consumatori la experiența intensă 5 to go, indiferent că aleg să vină în cafenelele noastre sau să savureze o cafea bună în intimitatea propriei locuințe. Obiectivul este de a obține acoperire numerică în retailul modern, cu un target de prezență de 30% în primul an de la lansare”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!