4.4 C
București
vineri, decembrie 2, 2022

Retail – Afacerile retailerul scandinav de mobilier JYSK au crescut cu 6,1% în anul financiar 2021-2022, ajungând la 841,7 mil. lei – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Afacerile retailerul scandinav de mobilier JYSK au crescut cu 6,1% în anul financiar 2021-2022, ajungând la 841,7 mil.

JYSK, retailerul scandinav de mobilier şi produse pentru casă, a realizat o cifră de afaceri de 841,7 mil.

euro) în anul financiar 2021-2022 (a început la 1 septembrie 2021 şi s-a încheiat la 31 august 2022), în creştere cu 6,1% faţă de anul financiar precedent, conform unui comunicat de presă al companiei.

JYSK, retailerul scandinav de mobilier şi produse pentru casă, a realizat o cifră de afaceri de 841,7 mil. lei (171 mil. euro) în anul financiar 2021-2022 (a început la 1 septembrie 2021 şi s-a încheiat la 31 august 2022), în creştere cu 6,1% faţă de anul financiar precedent, conform unui comunicat de presă al companiei. EBIT-ul înregistrat în anul financiar 2021-2022 a fost de 120,7 mil. lei (24,5 mil. euro). Vânzările au crescut în special la categoriile mobilier de grădină, saltele şi textile pentru dormit – perne, plăpumi, lenjerii de pat, potrivit companiei. “Creşterea cea mai mare au avut-o categorii importante din sortimentul JYSK. În cazul mobilierului de grădină, am extins sortimentul anul acesta, am adăugat multe produse noi şi ne-am concentrat atenţia asupra a trei trenduri uşor de adus în locuinţe. (…) Pentru toate categoriile de produse am crescut procentul de materiale mai durabile folosite în producţie’’, a spus Alex Bratu, Country Manager JYSK Romania, Bulgaria şi Turcia, într-un comunicat de presă.
În anul financiar 2021-2022, compania a realizat şi cele mai multe investiţii. JYSK a inaugurat 19 magazine noi, cel mai mare număr de magazine deschise până acum într-un an, şi a reamenajat 7 magazine deschise înaintea anului 2018.

’’Chiar dacă vânzările online sunt în creştere, clienţii vor să viziteze magazinele fizice, să se inspire şi să ceară sfaturi colegilor din magazin. Avem magazine în toată ţara, în oraşe mari şi mici, şi continuăm să deschidem noi magazine (…). În ciuda insecurităţii economice şi politice la nivel global, continuăm investiţiile în magazinele fizice, prin inauguraea de noi magazine şi modernizarea celor mai vechi’’, a mai spus Alex Bratu. JYSK deţine în prezent peste 3.200 de magazine în 48 de ţări şi a anunţat o cifră de afaceri consolidată de 4,87 miliarde de euro şi un EBIT de 612 milioane de euro. Primul magazin JYSK din România a fost deschis în 2007, iar în acest moment JYSK are 128 de magazine în România şi 1.142 de angajaţi. Compania este deţinută de familia fondatorului ei, omul de afaceri danez Lars Larsen, care are în portofoliu şi alte companii. 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!