4.1 C
București
miercuri, noiembrie 30, 2022

Retail – Albert Davidoglu, CEO Macromex, despre anul 2009 – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Astăzi, dacă luăm în considerare cifra de afaceri a celor  829.686 de companii  din România, Macromex se află în primele 200 de companii.

Dacă ne raportăm la companiile din FMCG (companii din domeniul bunurilor de larg consum), compania noastră se află în primele 50 de companii, iar dacă ne raportăm la cele de distribuţie ne poziţionăm în topul primelor 3 companii...

 Îmi aduc aminte de scăderile semnificative din pieţele de FMCG din anii 2009-2011, am învăţat multe din acea perioadă.

18.11.2022, 18:22

În cei 29 de ani de activitate, compania Macromex a trecut prin multe provocări. Astăzi, dacă luăm în considerare cifra de afaceri a celor  829.686 de companii  din România, Macromex se află în primele 200 de companii. Dacă ne raportăm la companiile din FMCG (companii din domeniul bunurilor de larg consum), compania noastră se află în primele 50 de companii, iar dacă ne raportăm la cele de distribuţie ne poziţionăm în topul primelor 3 companii. Conform statisticilor, companiile din România au în medie o durată de viaţă de 9 ani şi 10 luni. Compania Macromex cu 100% capital românesc depăşeşte standardele şi se menţine în topuri de peste 29 de ani. Cred că cel mai important an din istoria companiei este 2011, anul în care marca Edenia a apărut pe piaţă. Acestea este anul în care Macromex a făcut trecerea de la o companie de distribuţie către o companie de marketing & vânzări.   Această experienţă ne-a învăţat că în business trebuie să te adaptezi şi să te reinventezi, iar schimbarea este singura constantă cu care operezi. Capacitatea echipei Macromex de adaptare la mediu în care operăm s-a îmbunătăţit semnificativ în urma acestei experienţe. Disciplina, sensul urgenţei, execuţia strategiei şi planurilor sunt competenţe pe care am ajuns să le dezvoltăm zi de zi. Dacă privesc retrospectiv la întreaga evoluţie a companiei, văd că deciziile luate au dat rezultate foarte bune, iar dacă contextul s-ar repeta am lua aceleaşi măsuri, însă de această dată mult mai rapid.  Îmi aduc aminte de scăderile semnificative din pieţele de FMCG din anii 2009-2011, am învăţat multe din acea perioadă. Un lucru important pe care l-am învăţat este că nu trebuie să aştepţi ca piaţa să revină la normal, pentru că asta nu se va întâmpla niciodată. Trebuie să acţionezi imediat pentru a asigura sănătatea financiară a companiei tale.  Eu fac parte din compania Macromex de 10 ani şi vă pot spune că indiferent prin câte greutăţi am trecut, nu am trecut niciodată singur. Am parcurs acest drum împreună cu o echipă devotată care a crescut spectaculos, iar performanţa companiei arată maturitatea şi competitivitatea echipei noastre.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!