0.8 C
București
sâmbătă, februarie 4, 2023

Retail – Analiză ZF. Ce s-a întâmplat în comerţul modern în 2022: Două reţele n-au deschis magazine noi, patru au accelerat expansiunea, iar două au pus frână în ceea ce priveşte inaugurările – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Auchan, Profi, Lidl, Penny, Kaufland şi Cora au deschis în primele zece luni din acest an aproape 250 de magazine noi, cu circa 25 mai puţine ca în perioada similară din 2021 ♦ Metro Cash & Carry şi Selgros nu au inaugurat unităţi proprii ♦ Reprezentanţii Mega Image nu au răspuns solicitării ZF privind expansiunea ♦ Reprezentanţii Carrefour au răspuns solicitării ZF, dar nu au precizat numărul de deschideri şi închideri.

În primele zece luni din 2022, în comerţul modern cu dominantă alimentară, două reţele n-au deschis magazine noi, patru au accelerat expansiunea, iar două au pus frână în ceea ce priveşte inaugurările, arată o analiză ZF.

Auchan, Profi, Lidl, Penny, Kaufland şi Cora au deschis în primele zece luni din acest an aproape 250 de magazine noi, cu circa 25 mai puţine ca în perioada similară din 2021 ♦ Metro Cash & Carry şi Selgros nu au inaugurat unităţi proprii ♦ Reprezentanţii Mega Image nu au răspuns solicitării ZF privind expansiunea ♦ Reprezentanţii Carrefour au răspuns solicitării ZF, dar nu au precizat numărul de deschideri şi închideri.

În primele zece luni din 2022, în comerţul modern cu dominantă alimentară, două reţele n-au deschis magazine noi, patru au accelerat expansiunea, iar două au pus frână în ceea ce priveşte inaugurările, arată o analiză ZF. În cazul Mega Image şi Carrefour, nu a fost posibilă o comparaţie între ultimii doi ani deoarece nu există date pentru aceste reţele. Mai exact, reprezentanţii Mega Image nu au răspuns solicitării ZF privind expansiunea. Reprezentanţii Carrefour au răspuns solicitării ZF, dar nu au precizat numărul de deschideri şi închideri.

„Pentru Carrefour România, anul 2022 este echivalentul proximităţii. La nivel naţional, Carrefour are astăzi o amprentă de peste 380 de magazine în toate formatele – hipermarket, supermarket, express şi discount. În primele zece luni ale acestui an, am marcat deschideri cheie pentru formatul de proximitate Express, pentru cumpărături rapide, am continuat să dezvoltăm reţeaua de magazine de tip discount, Supeco, şi am investit în remodelarea formatelor mici. Am încheiat anul 2021 cu 365 de magazine, an în care am inaugurat trei noi hipermarketuri – unul la începutul anului, în oraşul Sfântu Gheorghe, şi două la sfârşitul anului, în Bârlad şi Ploieşti“, spun oficialii grupului francez

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!