16.4 C
București
marți, septembrie 27, 2022

Retail – Analiză ZF. Piaţa de hrană pentru animale de companie este imună la criză. Românii îşi cumpără alimente mai ieftine pentru ei, dar aleg mărci scumpe pentru câinele sau pisica din locuinţă – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

lei pe hrană şi alte produse pentru prietenii necuvântători ♦ Retailerul de specialitate Animax, liderul pieţei de profil, a deschis două magazine recent şi anunţă alte şase inaugurări până la finalul anului ♦ Pe aceeaşi piaţă, germanii de la Fressnap Group au intrat recent în România şi anunţă că văd potenţial pentru 100 de pet-shopuri.

Românii au 4,4 milioane de pisici şi aproape la fel de mulţi câini (4,2 milioane).
♦ Românii cheltuie anual peste 3 mld. lei pe hrană şi alte produse pentru prietenii necuvântători ♦ Retailerul de specialitate Animax, liderul pieţei de profil, a deschis două magazine recent şi anunţă alte şase inaugurări până la finalul anului ♦ Pe aceeaşi piaţă, germanii de la Fressnap Group au intrat recent în România şi anunţă că văd potenţial pentru 100 de pet-shopuri.

Piaţa de hrană pentru animale de companie şi alte produse des­­ti­nate lor pare imună la cri­za eco­nomică ce se profilează la orizont în condiţiile în care retailerii de specialitate continuă dezvoltarea, ba chiar într-un ritm alert, iar când vine vorba de comportamentul de consum al clienţilor, românii îşi cumpără alimente mai ieftine pentru ei, dar nu pentru prietenii necuvântători.

„Interesant de subliniat este faptul că fenomenul de downtrading ia amploare: în tot mai multe categorii observăm că shop­pe­rii se orientează către produse mai ieftine pentru a-şi ţine cheltuielile gospo­dă­riei sub control, în con­textul creşterii preţurilor. Acest fenomen a putut fi ob­servat încă din ultimul trimestru al anului 2021. Cu toate acestea, încă există premiumizare în anu­mite cate­gorii, precum cafea boabe şi cafea măci­nată, iaurt, deserturi pe bază de lapte, pet food (hrană pentru animalele de com­pa­nie), specialităţi de brânză“, explica recent Diana Scăunaşu, consumer panel director în cadrul GfK România.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!