4.1 C
București
miercuri, noiembrie 30, 2022

Retail – Aneta Cotoi, Head of Customer Care, Sezamo: În prima lună de la lansarea oficială am avut aproape 10.000 de interacţiuni cu clienţii. Feedback-ul care vine pe partea de funcţionalităţi noi ajunge pe masa echipei de dezvoltare software – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Aneta Cotoi, Head of Customer Care, Sezamo: În prima lună de la lansarea oficială am avut aproape 10.000 de interacţiuni cu clienţii.

Sau dacă cineva are o nedumerire, nu ar trebui să citească 10 pagini de întrebări frecvente, ci ar putea da un apel, să vorbească 30 de secunde şi să primească răspunsul.

În prima lună de la lansarea Sezamo în România, echipa de „customer care“ a supermarketului online a avut aproape 10.000 de inte racţiuni cu clienţii pe diferite canale de comunicare - telefon, mail sau chat.

Cum vrea să îşi facă loc pe piaţa de supermarket-uri online din România unicornul ceh Rohlik, folosindu-se de colectarea şi analiza datelor de la clienţiAneta Cotoi, Head of Customer Care, Sezamo: O voce, o interacţiune umană poate să ajute şi la construirea unui brand, dar atunci când ceva nu merge bine să să liniştească mult mai uşor apele. Sau dacă cineva are o nedumerire, nu ar trebui să citească 10 pagini de întrebări frecvente, ci ar putea da un apel, să vorbească 30 de secunde şi să primească răspunsul.
♦ „Există o tendinţă acum în România pe zona de customer care de a ascunde numerele de telefon şi de a folosi mai mult partea scrisă – secţiunea de «întrebări frecvente» sau chatbots, însă noi punem accent pe interacţiunea umană.“

Colectarea şi analiza datelor şi interacţiunile directe cu clienţii se află în centrul strategiei unicornului ceh Rohlik de a-şi face loc pe piaţa supermarketurilor online din România sub brandul Sezamo, pe care l-a lansat oficial în urmă cu o lună.

„Noi în customer care ne ocupăm cu colectarea feedback-urilor, indiferent de pe ce canal vin şi le punem pe diferite categorii – partea de dezvoltare IT, de funcţionalităţi noi, şi atunci le discutăm cu colegii de la dezvoltare software, partea operaţională, şi atunci discutăm intern aici şi încercăm să îmbunătăţim anumite procese ca să fie mai de înţeles sau mai uşor pentru clienţii noştri, şi partea de comunicare. De exemplu, nu se înţelege cum funcţionează anumite aspecte ale businessului, ale platformei, şi atunci discutăm cu colegii de la marketing astfel încât toţi clienţii să înţeleagă cum funcţionăm noi“, a declarat pentru ZF Aneta Cotoi, Head of Customer Care în cadrul Sezamo.

În prima lună de la lansarea Sezamo în România, echipa de „customer care“ a supermarketului online a avut aproape 10.000 de inte­racţiuni cu clienţii pe diferite canale de comunicare – telefon, mail sau chat.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!