22.1 C
București
joi, iunie 30, 2022

Retail – Antreprenori locali. Marius Bîcu, Ferma cu Omenie: Este o perioadă critică în ceea ce priveşte creşterea costurilor. Vom automatiza procesele din fabrică – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Marius Bîcu, proprietar al Fermei cu Omenie: Facem această modernizare cu 500.000 de euro de la Agro IMM Invest. ♦ Costurile au crescut mai mult decât estimasem chiar şi în scenariul cel mai pesimist. Producătorul de brânzeturi Ferma cu Omenie, care are brandul De la Ferma cu Omenie, din judeţul Alba, care vinde produsele pe piaţa

Marius Bîcu, proprietar al Fermei cu Omenie: Facem această modernizare cu 500.000 de euro de la Agro IMM Invest.
♦ Costurile au crescut mai mult decât estimasem chiar şi în scenariul cel mai pesimist.

Producătorul de brânzeturi Ferma cu Omenie, care are brandul De la Ferma cu Omenie, din judeţul Alba, care vinde produsele pe piaţa locală şi la export, a finalizat primul trimestru din acest an cu afaceri mai mari cu 20% comparativ cu perioada similară a anului trecut, potrivit oficialilor.

„Cifra de afaceri a fost mai mare, a crescut şi preţul produselor cu 4%, dar marja de profit mai mică, de 3,5%. Costurile au crescut mai mult decât estimasem chiar şi în scenariul cel mai pesimist, costuri mai  mari cu utilităţile dar şi cu materia primă“, a declarat pentru ZF Marius Bîcu, directorul general al companiei. Ferma cu Omenie produce brânzeturi în localitatea Unirea din judeţul Alba, pe care le comercializează sub brandul De la Ferma pentru piaţa locală şi sub brandul Pachetul de Acasă pentru piaţa externă. Compania vinde produsele în retailul modern în România, dar o mare parte pleacă la export.

„62% din cifra de afaceri este generată la export. Avem clienţi în mai multe ţări, printre care şi Anglia şi America. Am estimat pentru acest an dublarea afacerilor la 8 milioane de euro. În T1/2022 nu am avut dublare, dar sperăm ca T2 şi T3 să fie mai bune.“ Compania a construit o divizie de co­merţ internaţional pentru a compensa scă­derea din retailul modern. Mai mult, pro­ducătorul face livrări în Cluj, Mureş şi Alba.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

spot_img

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!