23.9 C
București
marți, iulie 23, 2024

Retail – Auchan pune Târgu Mureș pe harta expansiunii formatului ATAC – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Astfel, hipermarketul Auchan Târgu Mureș Sud, situat pe bulevardul 1 Decembrie 1918, devine ATAC Hiper Discount by Auchan și propune clienților o gamă diversificată de peste 17.000 de produse, inclusiv o ofertă variată de produse realizate în propriile laboratoare Auchan, precum și o selecție de servicii utile.

Cu o suprafață de peste 6200 de metri pătrați, ATAC Târgu Mureș răspunde puterii de cumpărare a consumatorilor, oferind un sortiment variat de produse alimentare și non-alimentare, de la fructe și legume, produse de brutărie și cofetărie, carmangerie, pește proaspăt și mâncare gătită, cât și articole de băcănie, detergenți și produse de curățenie, cosmetice și articole de îngrijire, băuturi alcoolice, răcoritoare, produse nealimentare sezoniere și de primă necesitate, la prețuri foarte avantajoase.

Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 29 de hipermarketuri clasice, 4 hipermarketuri Hiper Discount, 7 supermarketuri, magazinul Auchan Go și aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. În anul financiar 2023 Auchan a raportat o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,6 miliarde de euro.

După Brașov, Ploiești și Timișoara, Auchan deschide un nou magazin ATAC Hiper Discount, la Târgu Mureș. Sub sloganul „Jos cu prețurile!”, magazinele ATAC propun prețuri mici la scară generalizată, precum și un sistem de prețuri cu reducere în cascadă, pentru cantități mai mari, datorită optimizărilor de game și reducerii cheltuielilor de operare.

Astfel, hipermarketul Auchan Târgu Mureș Sud, situat pe bulevardul 1 Decembrie 1918, devine ATAC Hiper Discount by Auchan și propune clienților o gamă diversificată de peste 17.000 de produse, inclusiv o ofertă variată de produse realizate în propriile laboratoare Auchan, precum și o selecție de servicii utile.

„Ritmul accelerat de deschideri pe formatul ATAC vine ca urmare a confirmării acestui model în rândul comunităților locale. Propunem consumatorilor – fie aceștia persoane fizice sau juridice, o soluție eficientă de discount, cu reduceri progresive pe măsură ce volumul achiziționat crește, contribuind astfel semnificativ la economisirea bugetului unei familii sau afaceri. Suntem mulțumiți de evoluția acestui format în care oferim prețuri și mai mici consumatorilor, și sperăm că și locuitorii din Târgu Mureș vor aprecia aceste avantaje”, a declarat Ioana Toșa, Director Vânzări Auchan Retail România.

Cu o suprafață de peste 6200 de metri pătrați, ATAC Târgu Mureș răspunde puterii de cumpărare a consumatorilor, oferind un sortiment variat de produse alimentare și non-alimentare, de la fructe și legume, produse de brutărie și cofetărie, carmangerie, pește proaspăt și mâncare gătită, cât și articole de băcănie, detergenți și produse de curățenie, cosmetice și articole de îngrijire, băuturi alcoolice, răcoritoare, produse nealimentare sezoniere și de primă necesitate, la prețuri foarte avantajoase.

Noul format de hiper discount propune în continuare o experiență facilă și confortabilă la cumpărături, păstrând aleile largi, oferind un parcurs rapid clienților, o semnalizare vizibilă a categoriilor și un număr mare de case de marcat (atât case cu servicii de scanare și încasare asigurate de casierii Auchan, cât și case care pot fi operate în regim self check-out). Peste 100 de angajați lucrează în ATAC Târgu Mureș, iar magazinul este deschis zilnic în intervalul 7:00-21:00.

Cum oferă ATAC prețuri mult mai bune în retailul local

Conceptul de hiper discount răspunde puterii de cumpărare a românilor, cu un sortiment variat de produse, atât mărci și produse românești, branduri internaționale consacrate, cât și produse marcă proprie la un excelent raport calitate-preț.

Prețurile sunt reduse ca urmare a unor investiții ce au vizat reducerea consumului de energie electrică, diminuarea spațiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice, precum și reducerea costurilor de transport și a investițiilor în decor și publicitate. Totodată, în ATAC, retailerul aprovizionează și manipulează produsele la palet și bax, utilizând un mobilier adaptat, prezintă game de produse esențiale, reduce consumabilele, ambalajele și spațiile de depozitare și negociază achiziția de cantități mari pentru prețuri mai bune.

Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 29 de hipermarketuri clasice, 4 hipermarketuri Hiper Discount, 7 supermarketuri, magazinul Auchan Go și aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. În anul financiar 2023 Auchan a raportat o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,6 miliarde de euro. 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (revistaprogresiv.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!