2.5 C
București
marți, ianuarie 31, 2023

Retail – Black Friday 2022. LISTA ofertelor: de la ceasuri, aur, bilete de avion, tablouri Nicolae Grigorescu și nopți de cazare, la scutece, flori, carne de porc, case și velier – Sinteza

11 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

A 12-a ediție eMAG Black Friday este pe 11 noiembrie, fiind promise reduceri totale de peste 360 milioane de lei.

Clienții eMAG au la dispoziție o gamă variată de produse, respectiv 160.000 de electrocasnice mici, 60.000 de televizoare, 205.000 de smartphone-uri și gadget-uri, 40.000 de laptopuri, 60.000 de frigidere și mașini de spălat, 350.000 de produse fashion, 1,5 milioane de scutece, 150.000 de jocuri și jucării, 300.000 de produse pentru casă și grădină, 60 de tone de cafea, 120.000 de sticle cu băuturi alcoolice, peste 24.000 de nopți de cazare în România, mașini, velier și motocicletă în valoare de peste 7,5 milioane de euro, peste 10 kg de aur, peste 58 de tone de carne de porc, servicii medicale - abonamente, screening și analize, 2.500 de vouchere cu reducere de 50% la bilete de avion, ceasuri și bijuterii de lux.

Pentru prima dată într-o campanie de Black Friday, piese de colecție furnizate de Casa de Licitații A10 by Artmark, vor putea fi achiziționate exclusiv de pe elefant.ro în intervalul 7-13 noiembrie.

Reducerile pentru campania Black Friday 2022, perioadă în care vânzările cunosc o creștere foarte mare, pleacă de la frigidere, televizoare, telefoane inteligente, laptopuri și alte produse electroIT și ajung la produse naturiste și pentru îngrijirea copiilor, carne de porc, mașini, aur și velier, în unele cazuri prețul fiind indicat și cu 90% mai mic, relevă datele centralizate de Profit.ro.

eMAG.ro

A 12-a ediție eMAG Black Friday este pe 11 noiembrie, fiind promise reduceri totale de peste 360 milioane de lei.

Clienții eMAG au la dispoziție o gamă variată de produse, respectiv 160.000 de electrocasnice mici, 60.000 de televizoare, 205.000 de smartphone-uri și gadget-uri, 40.000 de laptopuri, 60.000 de frigidere și mașini de spălat, 350.000 de produse fashion, 1,5 milioane de scutece, 150.000 de jocuri și jucării, 300.000 de produse pentru casă și grădină, 60 de tone de cafea, 120.000 de sticle cu băuturi alcoolice, peste 24.000 de nopți de cazare în România, mașini, velier și motocicletă în valoare de peste 7,5 milioane de euro, peste 10 kg de aur, peste 58 de tone de carne de porc, servicii medicale – abonamente, screening și analize, 2.500 de vouchere cu reducere de 50% la bilete de avion, ceasuri și bijuterii de lux.

Pentru cei care se gândesc să își cumpere pentru prima oară o casă, eMAG pune în vânzare două case situate în ansamblul Liziera de Lac, la 15 minute de metrou Anghel Saligny, S-E București, Frumușani. Imobilele vor fi tip Cuib 3, P+1, 4 camere, decomandate, 2 băi, 1 grup sanitar, finisate, cu suprafață utilă 110 mp și suprafață totală 143 mp, utilități complete, nemobilate, la preț 146.895 euro, redus de la 202.300 euro.

Elefant.ro

Black Friday pe elefant.ro a debutat în seara zilei de 7 noiembrie și se va încheia în data de 13 noiembrie. Compania propune cumpărătorilor cele mai mici prețuri din an la aproape un milion de produse din toate categoriile, de la cărți în română sau engleză, până la jucării, cosmetice și parfumuri, accesorii fashion, home deco și multe altele.

Împreună cu LEGO, elefant.ro va oferi peste 1.000 de vouchere de discount și cadouri surpriză celor care vor fi activi pe site-ul elefant.ro în perioada campaniei, dar și offline, duminică 6 noiembrie, în centrul comercial ParkLake.

Pentru prima dată într-o campanie de Black Friday, piese de colecție furnizate de Casa de Licitații A10 by Artmark, vor putea fi achiziționate exclusiv de pe elefant.ro în intervalul 7-13 noiembrie.

Colecția include tablouri semnate de celebrii artiști Nicolae Grigorescu, Ștefan Câlția sau Adrian Ghenie, dar și alte obiecte a căror valoare totală depășește 225.000 euro.

Mecanismul de achiziție presupune plata unei sume de rezervare a produsului pe elefant.ro, urmând ca achiziția să fie finalizată direct cu Casa de Licitații A10 by Artmark.

Tot în premieră, la campania de Black Friday de pe elefant.ro vor participa și parteneri din marketplace care vor oferi discounturi generoase la electrocasnice, smartwatch-uri, produse pentru creșterea și îngrijirea copiilor, produse de bricolaj (DIY).

Flanco

Flanco a dat startul ediției de Black Friday cu numărul 12. Între 21 octombrie și 30 noiembrie, retailerul a pregătit reduceri atractive la o gamă extinsă de produse, în toate cele 154 de magazine ale sale din țară, precum și online, pe flanco.ro. 

Pentru această ediție, Flanco a pregătit reduceri la toate categoriile de produse. Pe parcursul celor aproape 6 săptămâni, retailerul va actualiza periodic stocurile și va adăuga noi produse în oferta de Black Friday, menținând prețurile reduse până la finalul campaniei. Pe rafturile sale fizice și virtuale vor fi disponibile smartphone-uri de la 299 lei, televizoare LED de la 399 lei, laptopuri de la 799 lei, mașini de spălat de la 899 lei și espressoare de cafea de la 189 lei.

Litera

Cea mai așteptată vineri din an devine cel mai bun moment pentru a adăuga în coșul de cumpărături cărți de pe litera.ro care pornesc de la 3,99 lei, bestselleruri sub 10 lei, titluri din categoria black prices sub 5 lei, sub 10 lei, sub 15 lei și sub 20 de lei sau enciclopedii superb ilustrate, cu reduceri de peste 60%, ori noutăți și serii de autori la prețuri imbatabile.

Surprizele Editurii Litera de Black Friday, în perioada 11-13 noiembrie 2022, nu se opresc aici.

Xpert Beauty

Xpert Beauty va desfășura campania de Black Friday în perioada 8 – 14 noiembrie, pe platforma de e-commerce www.xpertbeauty.ro și în magazinele proprii din cele 13 orașe din țară.

Toate produsele din portofoliu, de la peste 70 de brand-uri, vor înregistra procente importante de discount, de până la 70%.

Produsele-ancoră care se vor găsi la prețuri semnificativ reduse în această perioadă sunt preponderent din categoriile de îngrijire a părului și a tenului, însă și produsele din celelalte categorii, precum cea de make-up, vor înregistra prețuri speciale. Astfel, brand-uri binecunoscute, precum Moroccanoil, Wella Professionals, L’Oreal Professionnel, Kerastase, Joico, Babor, Guinot etc. vor putea fi accesate la cel mai scăzut nivel de preț din an, de exemplu, o selecție de fiole Babor la 79 lei sau un set Moroccanoil Signature la 129 lei.

Cel mai mare procent de discount va fi la produse precum șampoanele Farmavita (70%), o selecție de lacuri de unghii Andreia (70%), produse de make-up Kryolan (70%), șamponul Joico K-pak la 45 lei, produsele sub brand-ul Kerastase (până la 35%) sau Moroccanoil (35%).

Librex

Librex, unul dintre principalii jucători din piața locală de carte, cu creșteri duble ale afacerii de la an la an și cu o tradiție de doisprezece ani în domeniu, organizează evenimentul Black Friday în perioada 11 – 13 noiembrie 2022.

De Black Friday, Librex le propune clienților cele mai mari reduceri din an, de până la 90%, precum și pachete de cărți create exclusiv pentru cel mai mare eveniment de retail al anului. În completare, comenzile cu valoare de peste 200 de lei și la anumite pachete și produse vor fi onorate cu transport gratuit.

Cu un stoc de peste 200.000 de cărți pregătite pentru Black Friday, Librex așteaptă încasări de peste 500.000 de lei.

Epson

Epson vine cu reduceri importante și anul acesta de Black Friday la o gamă extinsă de produse. Mai exact, cumpărătorii pot profita de reduceri la echipamente din gama de imprimante EcoTank, precum și la videoproiectoare Epson business și home cinema, în magazinele partenerilor autorizați, în perioada 21 octombrie – 4 decembrie.

În oferta promoțională din acest an sunt incluse mai multe  modele de imprimante și de multifuncționale color din gama EcoTank, fără cartușe, precum și videoproiectoare versatile.

În oferta Black Friday 2022, consumatorii pot găsi mai multe echipamentele de print EcoTank – imprimante sau multifuncționale 3-în-1 (printare, scanare, copiere – unele dintre acestea având conexiuni Wi-Fi și Wi-Fi Direct): L1210, L3210, L3211, L3250, L3251, L3256, L4260 și L4266.

Vegis.ro

Vegis.ro a pregătit un weekend de reduceri cu ocazia Black Friday. Astfel, între 11 și 13 noiembrie, Vegis.ro va oferi reduceri de până la 90% la peste 2.000 de produse. De la suplimente și remedii, produse bio, alimente și până la cosmetice naturiste, în toate categoriile de pe site, vor exista produse incluse în oferta de Black Friday.

Nu lipsesc din campania Vegis.ro nici produsele din top cele mai vândute produse, cum ar fi mierea de Manuka, uleiul de cocos, produsele alimentare bio sau super-alimentele de la Niavis.

Educlass.ro

EduClass.ro, magazin cu jucării educative, pregăteste in acest an reduceri de până la 70% la cele mai populare produse. Campania de Black Friday a început în seara de 10 noiembrie, ora 18.00 și durează până pe 14 noiembrie, ora 23.59, iar în promoție vor intra aproximativ 2.000 de produse.

Printre produsele incluse în campanie se regăsesc seturile de matematică din gama Numberblocks, jocuri din categoria STEM, seturi de experimente, boardgames de jucat cu întreaga familie, jucării din lemn, seturi cu șine de tren și puzzle-uri inspirate din cărțile Prințesei Urbane și jucării de exterior.

Din oferta EduClass nu vor lipsi nici jucăriile pentru bebeluși, nici produsele de puericultură, inclusiv pompele de sân și biberoanele de la Spectra, care vor beneficia de asemenea de reduceri atractive.

Workspace Studio

Workspace Studio, distribuitor de mobilier de birou și produse arhitecturale de înaltă calitate și ergonomie, a pregătit 24 de ore de reduceri de Black Friday.

Campania se va desfășura pe 11 noiembrie, singura zi din an cand se desfasoara reduceri de pret la cele mai performante scaune de birou din lume. Campania aduce reduceri intre 20% si 50% la mai multe configuratii de scaune Herman Miller, precum si la cele mai noi scaune ergonomice din oferta, Generation si K-Task by Knoll.

UniCredit Bank Romania

Pentru al cincilea an consecutiv, UniCredit marchează BlackFriday cu oferte speciale pentru clienții persoane fizice și persoane juridice cu cifra de afaceri anuală de maximum 1 milion de euro, oferte care vor putea fi accesate exclusiv pe data de 11 noiembrie 2022 între orele 09:00 – 17:00. Campania are un număr limitat de oferte, disponibile exclusiv online pe site-ul www.unicredit.ro/blackfriday și în condițiile Campaniei Black Friday.

Concret, clienții noi persoane fizice își pot deschide la UniCredit Bank conturi curente în lei, euro și dolari SUA, cu zero costuri pentru administrare și pentru tipurile de operațiuni incluse în ofertă, pe întreaga perioadă a contractului sau pot accesa de la UniCredit Consumer Financing Creditul de Realizări Personale cu dobândă fixă de 6,99% pe an. În plus față de ofertele menționate mai sus, în perioada 4-11 noiembrie 2022 clienții persoane fizice se pot bucura și de oferta specială pentru cardurile de credit UniCreditCard Principal și UniCreditCard Premium oferită de UniCredit Consumer Financing.

Pentru clienții noi persoane juridice cu cifra de afaceri anuală de maximum 1 milion euro, pe data de 11 noiembrie și exclusiv pe site-ul www.unicredit.ro/blackfriday, UniCredit Bank oferă pachete GeniusIMM cu zero comisioane de administrare a pachetului, a extraopțiunilor aferente și conturilor adiționale atașate timp de un an de la data contractării pachetului GeniusIMM. 

Campania „Black Friday 2022 – Contul cu zero costuri pe viață” oferită de UniCredit Bank va fi disponibilă pentru primele 1.000 de înscrieri online, clienții noi persoane fizice având posibilitatea să își deschidă un cont curent în lei, euro și dolari SUA cu un card de debit Visa Classic fizic atașat la unul dintre cele trei conturi curente din oferte. Aceștia vor beneficia de comision zero pentru întreaga perioadă a contractului semnat în baza campaniei Black Friday 2022, pentru toate tipurile de operațiuni incluse în ofertă.

Totodată,  primii 200 de clienți persoane fizice care aplică online pe data de 11 noiembrie pentru un Credit de Realizări Personale în lei oferit de UniCredit Consumer Financing vor putea beneficia de o ofertă specială: dobândă fixă de 6,99%/an, pentru sume împrumutate de la 1.500 până la 150.000 de lei. Oferta de dobândă presupune deținerea sau deschiderea unui cont curent în lei la UniCredit Bank și atașarea unei asigurări de viață, în condițiile Regulamentului campaniei. În plus, primii 900 de clienți care aplică pe site pentru un card de credit UniCreditCard Premium și primii 2.000 de clienți care aplică pe site pentru un card de credit UniCreditCard Principal oferit de UniCredit Consumer Financing, în perioada 04-11 noiembrie 2022, pot primi 250 de puncte UniCredit cadou pe cardurile de credit, în cazul acordării produsului financiar (1 punct UniCredit = 1 leu), în maximum 30 de zile calendaristice de la acordarea cardului de credit.

Miele

Miele anunță reduceri de până la 29% în campania de Black Friday 2022. Anul acesta, reducerile vor fi disponibile în perioada 11 – 30 noiembrie și includ cele mai căutate electrocasnice de către consumatori din categoriile mașini de spălat, uscătoare de rufe, espressoare și aspiratoare. Pentru al cincilea an consecutiv, produsele care au intrat în campania Miele de Black Friday au fost selectate de consumatori, care și-au putut vota online preferatele.  

Campania de Black Friday va fi activă atât online, pe shop.miele.ro/produs/promo, cât și în cele opt Miele Experience Centers, unde clienții au posibilitatea de a testa o parte dintre electrocasnicele de care sunt interesați sau în rețeaua de magazine partenere de la nivel național. În magazinul online, reducerile vor fi active începând cu 11 noiembrie, ora 00:01.

Complice.ro

Complice.ro a pregătit reduceri de Black Friday destinate atât segmentului rezidențial, cât și segmentului corporate. Din oferta de Black Friday vor face parte 15 pachete experiențiale, ce vor avea discount-uri între 10-45%.

Printre acestea se numără escapadele în locații inedite, experiențe în simulatorul de zbor, treasure hunt și experiențe off-road, sesiuni de pictură și cursuri de fotografie, ateliere de home brewing și multe altele. Toate vor putea fi accesate de către clienții Complice.ro la prețuri reduse în perioada 11-13 noiembrie.

La acestea se adaugă și pachetele FlexiBox, care oferă posibilitatea destinatarului să își aleagă experiența dorită din mai multe variante din categorii diverse: adrenalina, off-road, gourmet, relaxare, dezvoltare personală etc într-un buget predefinit. În oferta de Black Friday vor intra și unele pachete Flexibox cu reduceri de până la 30%.

De asemenea, Complice.ro a pregătit reduceri speciale la premiile și cadourile corporate, reduceri care vor fi active în perioada 11-18 noiembrie.

Floria.ro

Floria.ro a pregătit pentru Black Friday o ofertă exclusivistă. Pe data de 11 noiembrie, clienții care achiziționeaza produsul Acces Platinum, un card de membership în valoare de 150 lei, primesc automat statutul de client Platinum și beneficiază de 20% reducere la fiecare comandă, la produsele florale, timp de 1 an.

Florile comandate pe Floria.ro pot fi livrate oriunde în țară, dar și în străinătate, în 2-4 ore de la confirmarea comenzii. Platforma Floria.ro asigură discreție totală, felicitare cadou gratuită, livrare de luni până duminică, națională sau internațională. Livrarea este gratuită în peste 100 de localități din România.

​Procesatorul de plăți PayU estimează că și în ediția de anul acesta a Black Friday, care va avea loc pe 11 noiembrie, la nivelul pieței de e-commerce se vor achiziționa și plăti online produse și servicii în valoare de aproximativ 510 milioane lei, ușor peste valoarea anului precedent.

Românii vor cumpăra nu doar produse din categorii vedetă precum IT&C sau fashion, ci și din alte categorii, mai noi pentru online, precum cafea, parfurmuri&cosmetice, jucării, servicii medicale sau pachete turistice, așa cum s-a putut observa în anul precedent.

Plata cu un singur click va reprezenta aproximativ 67% din totalul tranzacțiilor plătite în ziua de Black Friday 2022, cu o creștere anuală de 8%, și se estimează că valoarea medie a achizițiilor cu plata în rate se va dubla față de o zi obișnuită.

La fel ca în 2021, este de așteptat ca aproximativ 9% din totalul plăților online de Black Friday să fie reprezentat de tranzacții efectuate cu un card emis în altă țară, o tendință de altfel constantă în ultimii ani.

White Image: Retailerii așteaptă vânzări cu până la 200% mai mari de Black Friday 2022 față de o zi obișnuită

Retailerii din România se așteaptă la o creștere a vânzărilor între 60% și 200% la ediția Black Friday 2022, comparativ cu o perioadă fără reduceri, din campaniile promoționale transmite prin email și SMS, arată datele White Image, cea mai mare companie de email marketing de pe piața locală. Potrivit acesteia, cele mai active companii de Black Friday sunt din domeniile electro-IT, fashion, beauty, travel, auto și banking.

De Black Friday, cele mai folosite canale de promovare și vânzare sunt email-ul și SMS-ul, în care companiile investesc între 3.000 și 15.000 de euro pentru comunicare. În medie, un retailer trimite între 3 și 7 email-uri cu conținut diferit, înainte și în timpul weekendului de Black Friday, respectiv două SMS-uri, pentru anunțarea ofertelor.

Pentru a-și maxima șansele de dublare a vânzărilor față de o zi obișnuită, retailerii încep pregătirea campaniilor promoționale cu 3-4 luni înainte de Black Friday, construindu-și strategia de promovare pornind de la baza de date despre clienții lor.

IRI Travel

IRI Travel, touroperator specializat atât pe litoralul bulgăresc, cât și pe cel românesc, a lansat, în premieră, o campanie de reduceri atât pentru litoralul bulgăresc, cât și pentru circuitele anului 2023. Reducerile se aplică în plus, peste tarifele oricum avantajoase ale ofertelor tip ”early booking”.

Astfel, pentru un circuit de șase zile cu autocarul în Turcia (Istanbul și Bursa), un turist va plăti 219 euro, beneficiind de o reducere de 7%. Alte circuite care beneficiază de aceeași reducere sunt Kușadasi – Istanbul (8 zile, 419 euro / persoană), Istanbul – Metropola celor 7 coline (219 euro / persoană), program seniori pentru insula Evia – Grecia (8 zile, de la 209 euro / persoană), program seniori pentru Volos – Grecia (9 zile, de la 229 euro / persoană) și un pelerinaj la mănăstirile din Grecia (7 zile, 339 de euro / persoană). Tarifele sunt cele normale, fără reducerea aplicată în plus.

De asemenea, în cadrul campaniei IRI Black Friday sunt aplicate reduceri de 5% la orice pachet turistic achiziționat până pe 6 noiembrie pentru stațiunea Albena de pe litoralul bulgăresc. Pentru hotelurile din această stațiune extrem de căutată de către români se aplică deja reduceri tip Early Booking cu între 20 și 25% față de tariful normal.

La mijlocul lunii octombrie au fost lansate și ofertele Early Booking pentru destinațiile estivale populare ale românilor, pentru sezonul 2023. Cele mai mari reduceri, de până la 45% pentru cei care rezervă până la finele anului, sunt pentru Grecia, sistemul IRI Travel oferind 6.300 de locații pentru această țară, perioada mai – septembrie. Principalele destinații din Grecia oferite de IRI Travel sunt Halkidiki, Riviera Olimpului, Atena și insulele Thassos, Zakynthos, Santorini, Corfu, Creta, Skopelos, Rhodos, Mykonos și Kos.

Pentru litoralul bulgăresc, reducerile Early Booking ajung până la 35%, pentru stațiuni populare precum Nisipurile de Aur, Albena, Sunny Beach, Nessebar, Kranevo, Kavarna, Duni, Obzor sau Sveti Vlas.

Și pentru litoralul românesc s-a lansat campania de ”Înscrieri timpurii”, cu reduceri de până la 30%. Primele oferte lansate sunt pentru Mamaia, Venus și Eforie. Cele mai mari reduceri pot fi obținute până la 30 noiembrie. Ofertele implică plata unui avans de doar 10% în termen de 5 zile de la efectuarea rezervării și a diferenței până la datele menționate pentru fiecare pachet turistic. De asemenea, se oferă anularea fără penalizare și restituirea integral a sumelor plătite în avans în cazul în care turistul întâmpină o problemă și nu mai poate ajunge la destinație.

Huawei

În perioada 24 octombrie – 18 noiembrie, utilizatorii pot profita de numeroasele beneficii și reduceri de până la 50% pe Huawei Store.

Printre gadgeturile aflate la reducere se găsesc HUAWEI WATCH 3 Brown, la prețul promoțional de 849 lei și smartphone-ul HUAWEI nova 8i Silver, la prețul de 749 lei, ambele beneficiind de o reducere de 50%, de la 1.699 lei, respectiv de la 1.499 lei. Pentru cei ce preferă totuși un ecran mai mare și au nevoie de un dispozitiv mai puternic decât o tabletă, HUAWEI MateBook D 14, Intel i3, Generația a 11-a, 8+256, Windows 11, în varianta de culoare Space Gray vine la prețul de 1.999 lei, cu o reducere considerabilă de 1.400 lei.

Utilizatorii pot găsi mai multe detalii despre această campanie, dar și despre surprizele ce urmează în săptămânile următoare la adresa https://consumer.huawei.com/ro/offer/promotii-black-friday-huaweistore/.

evoMAG.ro

evoMAG a dat startul campaniei Black Friday în data de 28 octombrie și oferă discount-uri de până la 80%, la peste 165.000 de produse, din circa 6.000 de repere. Campania se va încheia la 27 noiembrie și va avea patru runde de reduceri.

Ca și anii trecuți, în fiecare nouă rundă de Black Friday vor fi incluse și produse diferite, care nu au beneficiat, anterior, de reduceri.

Parteneriatele încheiate cu cele mai importante platforme de livrări rapide din România, Glovo, Bringo și Tazz asigură livrarea produselor comandate în mai puțin de o oră în București, toate produsele listate în cele 3 platforme fiind în stocul evoMAG și disponibile imediat.

Livrarea produselor în cele peste 3.500 de lockere easybox din țară, în urma parteneriatului cu compania de curierat Sameday, le permite clienților să ridice produsele non-stop, la orice oră din zi și din noapte, într-un interval de până la 72 de ore de la momentul în care coletele ajung în lockerele securizate.

Cele mai mari reduceri din an vor viza aproape toate categoriile de produse, cele mai mari reduceri fiind la: televizoare, laptopuri, electrocasnice, telefoane mobile, trotinete electrice etc.

Toate produsele care se află la reducere în evenimentul Black Friday 2022 pot fi accesate la https://www.evomag.ro/frontendCampaign/index/150 

Altex

Altex a dat startul Black Friday în data de 27 octombrie, campania urmând să se încheie la 23 noiembrie, ofertele fiind disponibile atât ȋn magazinele fizice Altex și Media Galaxy din toată țara, cât și online, pe altex.ro, mediagalaxy.ro sau în aplicația mobilă Altex. Anul acesta, campania de Black Friday este structurată în patru valuri, fiecare săptămână cu oferte dedicate la o gamă variată de categorii de produse.

Discounturile oferite de Black Friday pot ajunge chiar și până la 50% la produsele din categoria mobilier, sanitare, bricolaj și produse de curățenie.

Telefoane, tablete, smartwatch-uri, vor avea o reducere de până la 30%, la fel ca produsele din categoria electrocasnicelor mari și home confort, dar și electrocanicele mici și gama de beauty. Laptopurile, sisteme PC, monitoare, produsele de gaming, dar și vehiculele electrice vor avea prețurile reduse de până la 40%. Iar produsele din gama auto electronică și anvelope vor beneficia de o reducere de până la 20%. Perioada este una dinamică, iar Altex recomandă clienților să urmărească săptămânal produsele care intră ȋn campania de Black Friday și să își creeaze liste cu produse favorite. 

Fashiondays.ro

Retailerul a început campania în data de 7 noiembrie și oferă reduceri de peste 80% dintre produse, de la peste 550 de branduri. 

Fashion Days continuă tradiția de a transforma Black Friday în unul dintre cele mai așteptate evenimente ale anului și vine în întâmpinarea clienților săi cu cele mai multe reduceri din an, la peste două milioane de articole. Mai mult, anul acesta este primul Black Friday organizat de Fashion Days sub umbrela Genius,  abonamentul la oferte exclusive și transport gratuit disponibil acum în 4 aplicații.

Astfel, clienții Genius vor avea, în premieră, un avantaj suplimentar de preț, respectiv 10% extra reducere la zeci de mii de produse premium pe durata Black Friday și cumpărături cu transport gratuit. 

Clienții Fashion Days vor avea la dispoziție o ofertă extrem de generoasă de articole pentru femei, bărbați și copii, de la peste  550 dintre cele mai cunoscute mărci internaționale, dar și nume autohtone din secțiunea Romanian Corner, însumând cea mai mare valoare de stoc de până acum: 270 de milioane de lei.

IT Genetics

Compania va organiza prima sesiune de LIVE Shopping pentru B2B, doar pe piața din România. Astfel, cei interesați să facă achiziții pot intra în direct cu un consultant IT Genetics.

Sesiunea de LIVE Shopping se va desfășura pe parcursul a 2 ore, iar clienții vor putea pune întrebări despre produse și vor putea alege dintr-o gamă variată de echipamente din oferta Black Friday IT Genetics. Suplimentar, IT Genetics a pregătit și câteva surprize pentru cei care se alatură LIVE evenimentului, accesând următorul link: https://www.itgstore.ro/black-friday-live-shopping.

Companiile care activează în sectoare precum producție și distribuție, retail, e-commerce, transport & logistică, transport de persoane, farma, sănătate, utilități sau sectorul public pot obține economii semnificative de costuri, timp, resurse umane și chiar de energie, datorită unei game variate de echipamente care eficientizează procesele, cresc productivitatea și reduc consumul de energie. Pe lângă echipamentele din categorii precum cititoare de coduri de bare, imprimante de bonuri, imprimante de etichete, imprimante termice, terminale mobile, puncte de vânzare, aparate de etichetat, consumabile, soluții software & IT&C, în oferta de Black Friday din acest an se regăsesc și echipamente eco-friendly, care pot contribui la reducerea facturii de energie și la decarbonizarea sectoarelor cu emisii ridicate.

În România, campania se va desfășura prin intermediul magazinulului online propriu, www.itgstore.ro, dar și prin intermediul aplicației ITGStore.ro, prima aplicație mobilă dedicată 100% segmentului B2B. Clienții beneficiază de reduceri de până la 80% pentru o gamă largă de echipamente atât de la branduri internaționale renumite, cât și branduri proprii IT Genetics, precum Metter. Sertarele de bani Metter se vor afla în acest an în oferta de Black Friday, fiind unele dintre cele mai utile dotări pentru punctele de vânzare. 

Lensa.ro

Lensa a lansat Black Friday începând cu 24 octombrie, cu reduceri de până la 90% la la mii de produse. Campania va fi disponibilă în aplicația Lensa, pe Lensa.ro și în toate magazinele Lensa din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Constanța, Craiova, Brașov, Galați, Pitești, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș, Arad, Oradea, Bacău, Brăila, Buzău, Suceava, Târgoviște, Baia Mare, Râmnicu Vâlcea și Balotești.

Anul acesta, prețurile ramelor de vedere și ochelarilor de soare încep de la 9 lei. Lentilele de contact de vedere și lentilele de contact colorate pornesc de la 39 lei, ochelarii pentru calculator de la 79 lei, iar soluțiile și accesoriile vor avea prețuri începând de la 1 leu.

București Mall Vitan

București Mall – Vitan, primul centru comercial modern din România, anunță startul Black Friday cu oferte și reduceri de până la 80%, în magazinele partenere, și, totodată, lansează și o campanie specială prin care pasionații de cumpărături sunt răsplătiți cu premii cadou, la InfoDesk.

Până pe 30 noiembrie, vizitatorii București Mall – Vitan, care fac cumpărături de minimum 900 de lei, pe maxim două bonuri fiscale, de la magazinele partenere din galerie, sau de minimum 2.000 lei, pe un singur bon fiscal, de la Media Galaxy, vor primi garantat, în limita stocului disponibil, un premiu special, ce conține vouchere cadou.

În plus, magazinele din cadrul centrului comercial se întrec deja în promoții și discounturi de Black Friday. Spre exemplu, clienții Nissa se pot bucura de discounturi de până la 80%, până la finalul lunii; o vizită la Optiblu sau Noriel aduce și reduceri de până la 70%, la nenumărate articole. Brands for Kids își întâmpină vizitatorii cu până la 50% reducere, la Douglas se anunță promoții de până la 40%, la Bigotti articolele cu preț întreg au 20% reducere, iar la Media Galaxy, produsele au prețuri speciale.

Sezamo

Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, a început în data de 8 noiembrie Green Friday Sezamo, o inițiativă ce pune accentul pe sustenabilitate, zero waste și reduceri cuprinse între 20% și 90% pentru produsele din categoria Save the food și de până la 40% pentru categoriile de tip supermarket.

Consumatorii din București și din județul llfov vor avea acces la reduceri de până la 40% la produsele de uz zilnic, de tip supermarket, precum legume și fructe, mezeluri, lactate, carne sau băcănie., iar în cazul produselor din categoria „Save the Food” vor exista reduceri de până la 90%.

Sezamo acceptă returnarea la următoarea comandă a navetelor cu recipiente goale din sticlă cumpărate anterior, iar garanția pentru serviciul de livrare a cumpărăturilor în pungi reutilizabile va fi de 5 RON în loc de 50 RON.

Compania asigura livrare gratuită pentru comenzile peste 300 RON și pentru utilizatorii aflați la prima comandă.

Esteto

Esteto.ro, unul dintre cele mai importante magazine online pentru femei, anunță reduceri la peste 30.000 de produse, în evenimentul de shopping Black Friday 2022. Astfel, până pe 13 noiembrie, pot fi cumpărate cu până la 55% mai ieftin produse cosmetice, naturiste, consumabile medicale și pentru saloane, cărți, produse pentru copii, Home & Deco, de curățenie, întreținere a casei și fashion.

Reducerile de Black Friday afișate pe Esteto.ro și în marketplace-ul magazinului online vor fi calculate în funcție de cel mai mic preț din ultimele 30 de zile, platforma validând automat discount-ul.

În România, Esteto.ro estimează o creștere cel puțin dublă a vânzărilor în perioada de Black Friday 2022, comparativ cu o perioadă obișnuită din an.

Comenzile cu valoare de peste 500 de lei beneficiază de transport gratuit.

Flip.ro

Campania de Black Friday Flip.ro se va desfășura între 10 și 13 noiembrie. Anul acesta, Flip.ro se așteaptă la dublarea vânzărilor, comparativ cu anul trecut.

Ofertele de Black Friday disponibile pe Flip.ro includ iPhone SE (prima generație) la doar 99 RON, iPhone 7, la prețuri începând cu doar 449 RON, iPhone XR, de la 999 RON (reducere de 500 de lei), iPhone 11, de la 1.599 RON (reducere de 340 de lei) și Samsung Galaxy S21, la 2.599 RON (reducere de 600 de lei).

Telefoanele recondiționate de Flip.ro vin la pachet și cu beneficii precum garanție extinsă de 24 de luni, la fel ca în cazul telefoanelor noi, 30 zile drept de retur, transport gratuit, inclusiv la EasyBox și verificarea coletului la livrare.

În campania de Black Friday din anul 2021, Flip.ro au vândut telefoane în valoare totală de peste 1,3 milioane euro, cu o medie de 1.700 lei per comandă.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!