5.8 C
București
marți, ianuarie 18, 2022

Retail – Black Friday în SUA: Comercianții au oferit reduceri mai mici în… – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

... Americanii aflați în căutarea unor prețuri avantajoase care au mers la cumpărături în Vinerea Neagră au descoperit că mulți comercianți cu amănuntul din SUA au oferit reduceri mai mici de preț în acest an... Temerile legate de Covid-19 și mai puține vânzări de tip ”doorbuster” au redus mulțimile a doua zi după sărbătoarea de Ziua Recunoștinței din SUA.

Americanii aflați în căutarea unor prețuri avantajoase care au mers la cumpărături în Vinerea Neagră au descoperit că mulți comercianți cu amănuntul din SUA au oferit reduceri mai mici de preț în acest an, pe fondul ofertei limitate, transmite Reuters, preluată de News.ro.

Temerile legate de Covid-19 și mai puține vânzări de tip ”doorbuster” au redus mulțimile a doua zi după sărbătoarea de Ziua Recunoștinței din SUA, care marchează debutul sezonului cumpărăturilor sărbătorilor de iarnă.

În aceeași zi, Organizația Mondială a Sănătății (OMS) a numit varianta omicron a noului coronavirus, nou identificată, drept ”variantă îngrijorătoare”, declanșând o alarmă la nivel mondial și vânzări puternice pe piața de valori din SUA, dar și în restul lumii.

Magazinele au avut de Vinerea Neagră cel mai scăzut nivel de mărfuri la vânzare din ultimii cel puțin cinci ani, au spus analiștii firmei de analiză Cowen.

Mulți cumpărători au ales să ridice mărfuri de la ușa magazinelor, în loc să se aventureze în interiorul acestora.

Vânzările cu amănuntul de Black Friday au crescut cu 29,8% față de 2020 până la ora 15:00. ET, conform Mastercard SpendingPulse.

Potrivit Adobe Digital Economy Index, consumatorii au cheltuit vineri 6,6 miliarde de dolari până la ora 21:00. ET, care anticipa cheltuieli totale între 8,8 și 9,2 miliarde de dolari pentru ziua respectivă.

Walmart și Target au depășit performanța altor retaileri, în parte datorită serviciilor lor de cumpărare online și de ridicare din magazin, a arătat Cowen.

Target a adăugat peste 18.000 de locuri de parcare ”drive-up”, mai mult decât dublând locurile față de anul trecut. Compania a spus că cele mai populare oferte de Black Friday includ 219,99 dolari pentru un mixer profesional KitchenAid care se vinde în mod regulat cu 429,99 USD și reduceri de până la 60 de dolari la Apple Watche-uri și AirPod-uri.

Câțiva comercianți cu amănuntul – inclusiv Walmart, Target și Best Buy – sunt de așteptat să înregistreze marje de profit mai scăzute în trimestrul al patrulea din cauza stocurilor reduse și a costurilor mai mari pentru materii prime, transport și forță de muncă.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Urmareste-ți competitia in social media!