13.8 C
București
sâmbătă, aprilie 1, 2023

Retail – Brandul argentinian de dulciuri Franui, lansat pe piața locală exclusiv prin Glovo Express – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Franui, brand argentinian ce produce un snack dulce cunoscut în toată lumea, constând în zmeură învelită în două rânduri de ciocolată, a ajuns pe piața din România exclusiv online, prin intermediul Glovo Express. În momentul de față, produsele Franui sunt disponibile în București, Brașov și Cluj, urmând să ajungă în toate cele 11 locații Glovo

Franui, brand argentinian ce produce un snack dulce cunoscut în toată lumea, constând în zmeură învelită în două rânduri de ciocolată, a ajuns pe piața din România exclusiv online, prin intermediul Glovo Express. În momentul de față, produsele Franui sunt disponibile în București, Brașov și Cluj, urmând să ajungă în toate cele 11 locații Glovo Express din țară.

Franui, care se produce în Valencia, Spania, are la bază o rețetă originară din Patagonia folosind zmeura selecționată manual, provenită de la mici producători, care folosesc metode de cultivare regenerative.

„Lansarea unui brand exclusiv prin Glovo arată o maturizare a pieței de delivery din România, iar intrarea Franui în retailul românesc prin intermediul Glovo Express reprezintă un model de urmat pentru alte branduri internaționale care sunt interesate de piața locală. Cu atât mai mult, ne bucurăm că am realizat o astfel de premieră cu Franui”, a declarat Iustinian Belghir, General Manager Glovo România și Moldova.

„Această realizare ne apropie de obiectivul nostru de a transforma Franuí într-un brand global, prezent acum în 17 țări. Glovo Express împreună cu distribuitorul nostru local au făcut posibil acest lucru, obiectivul nostru fiind acela de a poziționa Franui ca brand preferat pe piața românească. Parteneriatul dintre Franui și Glovo Express ne oferă posibilitatea de a livra produsul la domiciliul consumatorului la temperatura ideală pentru consum datorită timpului rapid de livrare. Un motiv în plus pentru a alege parteneriatul cu o companie importantă din piața de aplicații de livrare”, declară Leticia Fenoglio, CEO Franui.


Citește și Mediul de business, slalom printre creșteri alarmante de costuri și scenarii pesimiste


Supermarketurile Glovo Express sunt spații comerciale special create pentru a oferi produse de larg consum și nu numai, care ajung către clienți în mai puțin de 30 de minute, iar oferta de produse este listată exclusiv virtual, în aplicația Glovo. Astfel, prin Glovo Express, utilizatorii au acces la o gamă de peste 2.500 de produse cu livrare ultra-rapidă, precum: legume, fructe, produse congelate, de băcănie, de brutărie, băuturi alcoolice și non-alcoolice, dulciuri, lactate, dar și produse dedicate îngrijirii bebelușilor și pentru animalele de companie.

Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, băcănii și supermarketuri, farmacii și magazine de vânzare cu amănuntul. Viziunea Glovo este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.

Franui este un produs al unei afaceri de familie de emigranți de origine italiană care s-au stabilit în Patagonia, Argentina în 1948. Rezultat al calității, inovației și dezvoltării de noi produse, Franui este creat în 2013 de Diego Fenoglio. Marca a cunoscut o extindere rapidă în America Latină, iar în 2020 a început să fie produs în fabrica proprie din Valencia, Spania, pentru a se extinde la nivel global. Leticia Fenoglio a lansat campania „The Real Snack Revolution”, ajungând astfel pe noi piețe europene (România, Elveția, Franța, Italia, Portugalia, Grecia și Andorra), precum și în Arabia Saudită

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (revistaprogresiv.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!