28 C
București
vineri, septembrie 29, 2023

Retail – Bringo extinde metodele de plată disponibile pentru cumpărături – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Un studiu realizat de Asociația Profesională a Emitenților de Tichete (APET) arată că aproape 90% dintre clienții săi declară că intenționează să ofere beneficii extrasalariale angajaților, iar cardurile de masă rămân pe primul loc în preferințele acestora (47%)...

Mai mult, studiul susține importanța acestui tip de beneficiu – 63% dintre companiile cliente consideră cardurile de masă ca fiind esențiale în pachetul extrasalarial.

Bringo este o aplicație de cumpărături online, unde clienții pot găsi de la legume și fructe, până la echipament sportiv și cărți din cele peste 200 de magazine partenere - în total, peste 90.000 de produse cu livrare între 30 și 90 minute.

Bringo, platforma specializată în cumpărături online și livrare la domiciliu, introduce posibilitatea de a plăti comenzile plasate în aplicație prin carduri de masă și carduri cadou. Noua opțiune este disponibilă ca urmare a planurilor de îmbunătățire a aplicației și este rezultatul parteneriatelor cu cei mai importanți emitenți de pe piața din România – Sodexo Benefits and Rewards Services (BRS) și Up România.

Introducerea opțiunii de plată prin cardurile de masă și cardurile cadou reprezintă un pas natural pentru Bringo în contextul extinderii comerțului online, a diversificării nevoilor utilizatorilor aplicației și a schimbării comportamentului acestora către simplitate și accesibilitate. Un studiu realizat de Asociația Profesională a Emitenților de Tichete (APET) arată că aproape 90% dintre clienții săi declară că intenționează să ofere beneficii extrasalariale angajaților, iar cardurile de masă rămân pe primul loc în preferințele acestora (47%). Mai mult, studiul susține importanța acestui tip de beneficiu – 63% dintre companiile cliente consideră cardurile de masă ca fiind esențiale în pachetul extrasalarial.

„Clienții Bringo au parte de o aplicație cu un design nou și un stack tehnic îmbunătățit, care să poată face față numărului tot mai mare de magazine din marketplace. Ne-am dorit mult să venim în întâmpinarea nevoilor utilizatorilor aplicației și să le putem oferi acestora experiența de a face cumpărături online folosind cardurile de masă și cardurile cadou. Astăzi am reușit să lansăm câteva din proiectele mari ale aplicației Bringo și, pe lângă echipele de personal shoppers, reușim să ne deservim clienții cu servicii lansate în premieră în spațiul digital”, a declarat Adrian Urdar, Chief Product Officer Bringo.

Carrefour Hypermarket, cora și Penny, primele magazine disponibile pentru plata cu cardurile de masă

Această metodă de plată prin carduri Sodexo Gusto Pass, Up Dejun și Up Cadou va fi exclusiv online, iar platforma Bringo va funcționa similar celei cu carduri bancare și va fi disponibilă, în primă fază, pentru cumpărături prin Bringo de la Carrefour Hypermarket, Cora si Penny.

”Parteneriatul cu Bringo, reprezintă un pas înainte în strategia noastră de a oferi consumatorilor o experiență digitală cât mai completă, de a-și putea plăti cumpărăturile online, rapid și de oriunde. În același timp, extindem rețeaua de afiliați online și aducem oferte relevante, care răspund nevoilor lor actuale. Oferim astfel o experiență valoroasă tuturor angajaților care primesc cardurile de masă Gusto de la Sodexo. Plata cu cardul de masă este disponibilă în aplicația Bringo și promite o experiență simplă de înrolare și salvare a detaliilor de plată, ca în cazul oricărui alt card bancar”, a spus Silviu Ştefan, Partnerships & Merchants Manager, Sodexo România.

„Previzionăm că va crește numărul de angajatori care vor oferi acest beneficiu cu ocazia sărbătorilor de iarnă, pentru că este un beneficiu din ce în ce mai apreciat. Știm cât de important este timpul pentru angajați, motiv pentru care ne dorim ca această funcționalitate să le vină în ajutor. La baza deciziei de a încheia acest parteneriat a stat dorința lor de a putea face cumpărături pe platforme digitale și de a se bucura din plin de beneficiile extrasalariale”, declară Loredana Vătăvoiu, Director Marketing Up România.

Bringo este o aplicație de cumpărături online, unde clienții pot găsi de la legume și fructe, până la echipament sportiv și cărți din cele peste 200 de magazine partenere – în total, peste 90.000 de produse cu livrare între 30 și 90 minute. Beneficiul major pe care îl are aplicația Bringo, disponibilă în 37 de orașe din România, dar și în alte țări, este serviciul de personal shopper.

Te-ar putea interesa și: Bringo atinge 5 milioane de comenzi în cei 5 ani de la lansare

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (revistaprogresiv.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!