33.2 C
București
marți, iulie 5, 2022

Retail – Călin Costinaş, deputy CEO al Profi: Clienţii au înţeles că a cumpăra româneşte este o declaraţie de mediu, este un lucru care ajută economia locală şi pe noi toţi – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Călin Costinaş, deputy CEO al Profi: Am dezvoltat multe platforme logistice regionale pentru că am vrut să cumpărăm mai mult local, şansa noastră ca retailer versus retailerii internaţionali este să jucăm cu brandurile locale. ♦ Retailerul controlat de fondul de investiţii Mid Europa Partners a încheiat anul trecut cu 1.404 unităţi pe format mic –

Călin Costinaş, deputy CEO al Profi: Am dezvoltat multe platforme logistice regionale pentru că am vrut să cumpărăm mai mult local, şansa noastră ca retailer versus retailerii internaţionali este să jucăm cu brandurile locale.
♦ Retailerul controlat de fondul de investiţii Mid Europa Partners a încheiat anul trecut cu 1.404 unităţi pe format mic – supermarketuri sau magazine de proximitate modernă.

Călin Costinaş, deputy CEO al retailerului Profi, spune că se observă o schimbare în comportamentul clienţilor, care au început să se uite mai atent la produsele locale. Mai mult, el este de părere că achiziţia de produse realizate de producători locali contribuie la componenta verde a businessului, dar şi la dezvoltarea economiei româneşti.

„Cu optimism văd anul acesta, optimismul e dat de schimbarea comportamentului clienţilor să caute produse locale, atât în perioada pandemiei, cât şi acum, clienţii au înţeles că a cumpăra româneşte este o declaraţie de mediu, este un lucru care ajută economia locală şi ne ajută pe noi toţi, suntem optimişti din această perspectivă. Vedem o schimbare destul de mare a comportamentului clientului cu o cerere spre produsele româneşti şi asta ne dă încredere. Temerile ţin de inflaţie şi costul energiei”, spune Călin Costinaş în cadrul conferinţei ZF Retail Summit 2022.

El precizează faptul că în ultimii ani s-a putut observa o orientare mai mare către produsele româneşti, însă, spre deosebire de alte generaţii, tinerii pun mai mult preţ pe originea produselor, iar producătorii locali au început să fie mai atenţi la ce produse pun în piaţă, mai ales din punct de vedere calitativ.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.zf.ro).

Accesați aici articolul integral !

spot_img

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!