16.4 C
București
marți, septembrie 27, 2022

Retail – Carrefour a dat startul celei de-a treia ediții „Săptămânile Tranziției Alimentare” – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Carrefour România a dat startul celei de-a treia ediții a Săptămânilor Tranziției Alimentare, alături de zece parteneri locali. În perioada 15-28 septembrie, consumatorii vor descoperi produse mai sănătoase, mai sustenabile și la prețuri accesibile, selectate de Carrefour. Companiile care au semnat pactul Tranziției alimentare sunt Fuchs Condimente, Albalact, Five Continents Trading Company, Delaco, Dry Fruits

Carrefour România a dat startul celei de-a treia ediții a Săptămânilor Tranziției Alimentare, alături de zece parteneri locali. În perioada 15-28 septembrie, consumatorii vor descoperi produse mai sănătoase, mai sustenabile și la prețuri accesibile, selectate de Carrefour.

Companiile care au semnat pactul Tranziției alimentare sunt Fuchs Condimente, Albalact, Five Continents Trading Company, Delaco, Dry Fruits Transilvania, Smithfield România, Strauss Coffee și FrieslandCampina România, Artesana și Nutrivita.

Acești parteneri locali se alătură celor peste 50 de companii internaționale, fiind aleși pentru obiectivele și rezultatele lor în cinci domenii prioritare de acțiune: producție responsabilă, transparență, ambalaje, climă și biodiversitate.

„Ne bucurăm că anul acesta avem o amprentă națională și mai puternică prin alăturarea a doi noi parteneri locali, astfel însumând zece parteneri locali în demersurile pe care le desfășurăm constant în vederea tranziției la o alimentație sănătoasă. Acest lucru ne permite să propunem clienților un număr sporit de produse ale furnizorilor locali și internaționali, membrii în pactul Tranziției alimentare, alături de gamele noastre marcă proprie: Carrefour, Carrefour Bio, Drag de România, Filiera Calității. Cu această ocazie, dorim să invităm cât mai mulți furnizori să ni se alăture în acest demers,” a declarat Alina Horgea, Director Mărci Proprii și Tranziție Alimentară.

Tranziția Alimentară reprezintă un angajament reciproc luat de Carrefour România și de partenerii săi locali, angajament al cărui scop este de a face schimbări fundamentale la nivelul alimentației consumatorului final.

Ca parte din strategia globală Act For Food, Tranziția Alimentară este un demers cu ajutorul căruia consumatorii români vor avea acces atât la informații despre o alimentație sănătoasă, cât și la produse de calitate, la prețuri accesibile.

La nivelul partenerilor care au semnat Pactul Tranziției Alimentare, Smithfield, alături de Carrefour România, a demarat proiectul de Ziua Alimentației, pe 16 octombrie 2021.

Anul acesta, toți furnizorii care au semnat Pactul au fost invitați să se alăture proiectului educațional „Inspirăm Sănătate”, proiect lansat cu ajutorul Asociației InspirAction.

Obiectivul strategic al Carrefour, la nivel global, este de a atrage 300 de parteneri care să semneze Pactul Tranziției Alimentare până în anul 2025 și de a deveni lider mondial în tranziția alimentară pentru toți, oferind milioanelor de clienți zilnici, zi de zi și pretutindeni, produse alimentare de calitate, sănătoase și la un preț rezonabil.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!