3.3 C
București
vineri, ianuarie 21, 2022

Retail – Carrefour extinde serviciul de livrare Bringo în două noi orașe – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

... Continuăm, așadar, să ne extindem serviciul de livrare rapidă, în doar 30 de minute, alături de Bringo, astfel încât clientul să poată apela cu ușurință la magazinele de proximitate și în mediul online, știind că produsele ajung la el în cel mai scurt timp”, a declarat Cătălin Samara, COO & E-commerce Director Carrefour România... Carrefour România este al treilea cel mai important jucător din piața locală de retail după cifra de afaceri și deține peste 360 de magazine la nivel de țară.

Serviciul de livrare rapidă Carrefour prin Bringo continuă să se extindă, acoperind două noi orașe – Brașov și Constanța.

Clienții pot comanda prin aplicația Bringo produse de la magazinele Carrefour Market și Market Express din proximitatea lor, cu livrare în doar 30 de minute și un cost de 9.99 lei per comandă, opțiune care se adaugă celei standard, de la hypermarketurile Carrefour, cu livrare în 90 de minute. Este al treilea val de expansiune pentru noul serviciu, lansat în zone restrânse la finalul lunii august și care ajunge să fie disponibil acum în șase orașe:  București, Iași, Cluj, Timișoara, Brașov și Constanța.

În prezent, 43 de magazine în format Carrefour Market și Market Express susțin serviciul de livrare rapidă în aceste 6 orașe.

„Mai mult decât orice, clientul de astăzi își dorește opțiuni: pentru cumpărături consistente la final de săptămână, dar și pentru cumpărături facile și rapide pentru a-și completa frigiderul sau a-și satisface poftele de moment. Prin modelul nostru omnicanal, urmărim să replicăm experiența din mediul fizic, unde răspundem acestor nevoi prin magazinele multiformat, în platforma Bringo. Continuăm, așadar, să ne extindem serviciul de livrare rapidă, în doar 30 de minute, alături de Bringo, astfel încât clientul să poată apela cu ușurință la magazinele de proximitate și în mediul online, știind că produsele ajung la el în cel mai scurt timp”, a declarat Cătălin Samara, COO & E-commerce Director Carrefour România.

Carrefour România este al treilea cel mai important jucător din piața locală de retail după cifra de afaceri și deține peste 360 de magazine la nivel de țară, dar și serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma Bringo. Potrivit celui mai recent raport financiar, Carrefour România a încheiat primul semestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 1,12 miliarde de euro, bifând o creștere a vânzărilor organice de 3,2%.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (revistaprogresiv.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Urmareste-ți competitia in social media!