1.4 C
București
luni, ianuarie 17, 2022

Retail – Carrefour pune în premieră un român la șefia Bringo – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

În urma operațiunii, Carrefour, prin Allib Rom, devine unicul acționar al platformei, care în 2020 a avut vânzări 47,4 milioane de lei, de la 6,8 milioane de lei în 2019, relevă date analizate de Profit.ro Ținând cont de evoluția puternică a conceptului Bringo la nivel mondial, Grupul Carrefour a considerat ca fiind un pas necesar crearea unei structuri internaționale, parte din grup, care să coordoneze eforturile locale din fiecare țară și strategiile de dezvoltare la nivel internațional.

Cătălin Samara, Director Operațional și E-commerce și membru al Comitetului Executiv al Carrefour România, preia funcția de Director al Bringo Internațional, având responsabilitatea de a coordona activitatea internațională a serviciului de personal shopping și livrare.

Poziția nou creată vine ca urmare a dezvoltării Bringo, un concept de business românesc, exportat în patru alte țări, care va funcționa de acum, ca parte dintr-o organizație globală.

Carrefour a intrat în acționariatul Bringo Magazin în octombrie 2016, la momentul înființării companiei, cu un pachet de 30%, alături de Beta Software Management – 21% și Ascend Netsolutions – 49%.

Ulterior, Profit.ro a anunțat în premieră că, grupul francez a preluat controlul Bringo Magazin, cumpărând acțiunile aflate în proprietatea Beta Software Management pentru 23.310 lei.

În iulie 2018, grupul francez și-a majorat participația la 70%, prin achiziționarea unui pachet de acțiuni de 19% cu 200.000 euro (circa 930.000 lei).

O altă tranzacție a avut loc în primăvara anului 2020 și a vizat 10% din capitalul social pentru suma de 5,75 milioane de lei. După câteva luni, în august 2020, un alt pachet de 10% din titlurile Bringo Magazin a intrat în proprietatea Carrefour pentru 10,2 milioane de lei, care a ajuns astfel la 90% din capitalul social al companiei.

În toamnă, Profit.ro a anunțat că Grupul francez de retail Carrefour a preluat 10% din acțiunile platformei Bringo, aplicația IT prin intermediul căreia produsele diferitelor magazine pot fi comandate și primite de cumpărători direct acasă. În urma operațiunii, Carrefour, prin Allib Rom, devine unicul acționar al platformei, care în 2020 a avut vânzări 47,4 milioane de lei, de la 6,8 milioane de lei în 2019, relevă date analizate de Profit.ro.

Ținând cont de evoluția puternică a conceptului Bringo la nivel mondial, Grupul Carrefour a considerat ca fiind un pas necesar crearea unei structuri internaționale, parte din grup, care să coordoneze eforturile locale din fiecare țară și strategiile de dezvoltare la nivel internațional. Compania este acum activă sub diferite branduri în cinci țări: România, Argentina, Belgia, Franța și Maroc.

Cătălin Samara este de 21 de ani în Carrefour România, alăturându-se companiei în 2000, fiind printre primii angajați ai săi, cu câteva luni de zile înainte de deschiderea primului magazin în România. Până în prezent, a deținut o serie de poziții strategice în cadrul companiei, de la Director Operațional de Hipermarketuri, la Director Marketing, Digital și E-commerce, Servicii clienți și Omnicanal, fiind și membru al Comitetului Executiv din 2011. În funcția sa de Director Operațional & E-commerce, Cătălin Samara era responsabil cu operațiunile tuturor formatelor de magazine fizice din rețeaua Carrefour România: hipermarketuri, supermarketuri, proximitate și Supeco. Pe lângă responsabilitățile de management ale Activelor, Caselor și Organizarea Proceselor, Cătălin a coordonat și dezvoltarea modelului de business omnicanal ce cuprinde strategia de e-commerce și operațiunile de transformare digitală.

În patru ani, Bringo s-a extins în 37 de orașe din România și include în acest moment în aplicație peste 100 de magazine Carrefour în toate formatele (hipermarket, supermarket, express și Supeco). În plus, recent a lansat serviciul de livrare rapidă a produselor Carrefour, în 30 de minute, în București, Iași, Cluj, Timișoara, Constanța și Brașov, serviciul fiind bazat pe linia de supermarketuri și, mai ales, pe cea de magazine express din rețeaua Carrefour. Dezvoltarea parteneriatului a presupus o implicare directă din partea lui Cătălin, în calitate de coordonator e-commerce.
 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Urmareste-ți competitia in social media!