5.8 C
București
miercuri, decembrie 7, 2022

Retail – Carrefour România atinge pragul de 120 de unități Express la nivel național – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Proximitatea rămâne focusul Carrefour România în prima jumătate a anului, iar investițiile recente au dus la inaugurarea a 12 magazine Express în șapte orașe. Carrefour România atinge astfel pragul de 120 de unități Express la nivel național. Întreaga rețea de proximitate este deservită de 100 magazine integrate și 20 în regim de franciză.  „Extinderea formatului

Proximitatea rămâne focusul Carrefour România în prima jumătate a anului, iar investițiile recente au dus la inaugurarea a 12 magazine Express în șapte orașe. Carrefour România atinge astfel pragul de 120 de unități Express la nivel național. Întreaga rețea de proximitate este deservită de 100 magazine integrate și 20 în regim de franciză. 

„Extinderea formatului Express reprezintă un obiectiv strategic al Carrefour, aliniat viziunii companiei de a fi aproape de clienți cu opțiuni sănătoase și de calitate atât în mediul fizic, cât și online, prin aplicația Carrefour, site-ul carrefour.ro și platforma Bringo”, susțin reprezentanții retailerului. 

„Planul de extindere pentru magazinele Carrefour Express rămâne o prioritate pentru noi, fiind o parte esenţială din strategia noastră de expansiune, astfel încât să ne susțină modelul omnichannel. Scopul nostru este de a ne consolida poziția atât în București, cât și în restul țării, prin securizarea de noi locații în orașele cu o populație de peste 10.000 de locuitori”, adăugă Bogdan Jigman, Director Property & Expansiune pentru formatele Market, Express, Supeco.

Cu un design modern, magazinele ocupă o suprafață construită cuprinsă între 100 și 350 metri pătrați alocați spațiului de vânzare. Prin deschiderea noilor magazine Express, Carrefour generează peste 100 locuri de muncă la nivel național. Orarul de funcționare este de luni până duminică, în intervalul 07:00 – 22:00. 

Cele 12 noi magazine deschise în prima parte a acestui an sunt localizate în:

  • Sibiu, adresa: Calea Șurii Mici FN, Magnolia Residence, Imobil B6
  • Prejmer, adresa: Str. Magazinului, nr. 509, Prejmer, jud. Brașov;
  • Brașov, adresele Str. Iuliu Maniu, nr. 43 și Bulevardul Alexandru Vlahuță, nr. 2
  • Deva, adresa: Bd. 1 Decembrie 1918, nr. 11B, Deva, jud. Hunedoara;
  • Huși, adresa: Str. Ștefan cel Mare, nr. 23, jud. Vaslui;
  • Ploiești, adresa: Str. Gheorghe Doja, nr. 101C, Ploiești, jud. Prahova;
  • București, adresele: Str. Ion Mihalache nr.106; Str. Ion Câmpineanu, nr. 11, sector 1; Bloc D1, Calea Victoriei 155;  Tower Residence, Șoseaua Sălaj, nr. 315-323, sector 5; Bd. 1 Decembrie 1918, nr. 58, Sector 3.

Folosind aplicația Carrefour, clienții pot scana produsele direct de la raft, pot verifica prețurile și apoi le pot adăuga în coșul virtual și plăti rapid la casa de marcat, fără să mai așeze produsele pe bandă. Tot prin intermediul aplicației, clienții au acces la programul de loialitate Act for Good unde, săptămânal, pot găsi noi oferte și promoții. Iar în interiorul magazinelor, clienții au la dispoziție și servicii precum PayPoint, reîncărcare electronică, plată facturi sau viniete.


România, a doua cea mai mare creștere pentru Carrefour la nivel european


Rețeaua Express are un rol esențial în susținerea livrării rapide, în doar 30 de minute, a produselor Carrefour prin Bringo, serviciul fiind menit să traducă proximitatea și în mediul online. În acest moment, serviciul acoperă 25 de magazine Express din 37 orașe din țară.

„Magazinele de proximitate au un farmec aparte datorită diversității locațiilor în care alegem să deschidem noile puncte de vânzare – de la zone rezidențiale, până la clădiri de birou sau chiar zone urbane centrale,” a declarat Vincent Rochefort, Director Proximitate, Carrefour România.

Magazinele Carrefour de proximitate reprezintă modalitatea prin care retailerul francez aduce clienților o gamă variată de peste 3.500 de produse în apropierea caselor, în centrele de birouri sau în zone aglomerate. La nivel de sortimentație, retailerul oferă o  gamă largă de fructe și legume proaspete, cu proveniență locală, produse bio, produse proaspete de panificație, produse dietetice și produse sau specialități internaționale, mărci proprii, cum ar fi Drag de România, vinuri regionale și etichete exclusive sau consacrate din programul Deschidem Vinul Românesc, produse pentru întreținerea și îngrijirea casei.

Retailerul a ajuns la finalul primului semestru din acest an la o prezență de 377 de magazine, dintre care 43 hypermarketuri, 188 de supermarketuri, 119 magazine de proximitate în format Express, cât și 27 de magazine Supeco, având o amprentă națională extinsă. În primul trimestru din 2022, Carrefour a anunțat un parteneriat cu Rompetrol Downstream pentru implementarea unui proiect pilot ce vizează deschiderea unor magazine de proximitate Carrefour Express în zona hei a benzinăriilor Rompetrol. Proiectul se derulează în două stații.

 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (revistaprogresiv.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!