2.6 C
București
sâmbătă, decembrie 3, 2022

Retail – Ce industrii au bifat cele mai mari venituri de Black Friday – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

În weekendul 11-13 noiembrie, în care au avut loc cele mai intense campanii de Black Friday 2022, industria de beauty a bifat venituri de 195.000 euro, în creștere cu 163,3% comparativ cu anul trecut, în timp ce alimentele au înregistrat o scădere de 14,6%, până la 136.000 euro, arată datele Limitless Agency.

În perioada menționată magazinele online au înregistrat venituri în valoare de aproape 21 milioane de euro, în ușoară creștere, cu 1,5%, față de perioada similară de anul trecut, potrivit Limitless Agency.

Conform monitorizării agenției, care a analizat datele a 568 de magazine online, în cele mai intense zile ale ediției Black Friday 2022, magazinele online au raportat creșteri între 5% și 10% per total vânzări.

În weekendul 11-13 noiembrie, în care au avut loc cele mai intense campanii de Black Friday 2022, industria de beauty a bifat venituri de 195.000 euro, în creștere cu 163,3% comparativ cu anul trecut, în timp ce alimentele au înregistrat o scădere de 14,6%, până la 136.000 euro, arată datele Limitless Agency.

În perioada menționată magazinele online au înregistrat venituri în valoare de aproape 21 milioane de euro, în ușoară creștere, cu 1,5%, față de perioada similară de anul trecut, potrivit Limitless Agency.

Conform monitorizării agenției, care a analizat datele a 568 de magazine online, în cele mai intense zile ale ediției Black Friday 2022, magazinele online au raportat creșteri între 5% și 10% per total vânzări. Astfel, veniturile sunt mai mari cu 1,5% (aproape 21 milioane euro), numărul de comenzi mai mare cu 3% (150.499 comenzi), venitul mediu per utilizator mai mare cu 6,2% (2 euro) și rata de conversie mai mare cu 1% (la 2,4%). Scăderi s-au înregistrat privind comanda medie – cu 2% (la 126 euro), numărul de utilizatori – cu 3% (5 milioane useri) și număr de sesiuni în eshop-uri – cu 5% (la 7,6 milioane sesiuni).

Top industrii cu cele mai mari venituri în weekend-ul de Black Friday 2022 vs 2021:

IT & C: 16 milioane euro, în scădere cu 1,4%
● Fashion: 1,8 milioane euro, în creștere cu 8.5%
● Casă & Grădină: 700.000 euro, în creștere cu 30,5%
● Auto: 694.000 euro, în creștere cu 19,7%
● Librărie: 260.000 euro, în scădere cu 3,2%
● Beauty: 195.000 euro, în creștere cu 163,3%
● Baby: 172.000 euro, în creștere cu 31,7%
● Bijuterii: 142.000 euro, în scădere cu 21,6%
● Pharma: 138.000 euro, în creștere cu 59,5%
● Food: 136.000 euro, în scădere cu 14,6%

“Creșterea vânzărilor de Black Friday a fost generată de alegerea oamenilor de a economisi pe fondul inflației, achiziționând la reduceri consistente față de o zi obișnuită. Spre exemplu, au fost comenzi cu până la 45 de perechi de pantofi, ceea ce este un indicator al faptului că ediția de Black Friday de anul acesta a fost cel mai bun moment pentru ca românii să-și îndeplinească nevoile, dar și pentru a achiziționa produse mai puțin accesibile la prețuri mai mult mai mici decât într-o perioadă fără promoții”, explică Daniel Slăvenie, CEO & Partner Limitless Agency.

Anul trecut, 26% din utilizatori au făcut cumpărături în săptămâna de dinainte de Black Friday, 32% au cumpărat în weekend-ul cu Black Friday și 42% au cumpărat de Black Friday. În 2022, doar 13% din consumatori fac cumpăfături spontane, în scădere de la 36%, în 2021, iar pentru 46% din cumpărătorii online prețul este criteriul principal în decizia de achiziție.

În ultimii ani, piața de ecommerce din România a crescut accelerat, urmând să ajungă la 7 miliarde de euro în 2022, în creștere estimată de 13% față de anul trecut. Cea mai mare creștere a fost în 2020, de 30%, în contexul restricțiilor în pandemie, când consumatorii au fost nevoiți să cumpere online.

În plus, spre deosebire de alte piețe, în România, nivelul de fidelitate este mai mare, 76% dintre consumatorii români preferând să plaseze comenzi în unul sau câteva magazine online și doar 45% sunt interesați să cumpere de la un retailer nou, în scădere de la 52% în 2021.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (revistaprogresiv.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!