16.4 C
București
marți, septembrie 27, 2022

Retail – Cine sunt rădăuţenii care au construit o afacere gigant în România cu care se apropie de 100 de milioane de euro. Cum au reuşit să facă ce alţii doar visează – Sinteza

1 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: In prelucrare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Distribuitorul de electrocasnice Marelvi Impex din Rădăuţi, judeţul Suceava, controlat de familia de antreprenori locali Mihalescul, a raportat pentru 2021 o cifră de afaceri de 398,9 mil. lei (81 mil. euro), în creştere cu aproximativ 9% faţă de anul anterior, când compania a avut afaceri totale de 366,6 mil. lei (circa 76 mil. euro), potrivit

Distribuitorul de electrocasnice Marelvi Impex din Rădăuţi, judeţul Suceava, controlat de familia de antreprenori locali Mihalescul, a raportat pentru 2021 o cifră de afaceri de 398,9 mil. lei (81 mil. euro), în creştere cu aproximativ 9% faţă de anul anterior, când compania a avut afaceri totale de 366,6 mil. lei (circa 76 mil. euro), potrivit calculelor ZF pe baza datelor de la Ministerul Finanţelor.Distribuitorul de electrocasnice Marelvi Impex din Rădăuţi, judeţul Suceava, controlat de familia de antreprenori locali Mihalescul, a raportat pentru 2021 o cifră de afaceri de 398,9 mil. lei (81 mil. euro), în creştere cu aproximativ 9% faţă de anul anterior, când compania a avut afaceri totale de 366,6 mil. lei (circa 76 mil. euro), potrivit calculelor ZF pe baza datelor de la Ministerul Finanţelor.Compania a realizat anul trecut un profit net de 4,3 mil. lei (881.000 de euro), în scădere cu 44,6% faţă de anul precedent, când Marelvi a obţinut un câştig net de 7,8 mil. lei (1,6 mil. euro), conform datelor publice. Compania a ajuns anul trecut la un număr mediu de 175 de angajaţi.Distribuitorul de electrocasnice Marelvi a fost fondat de antreprenorul local Dumitru Mihalescul acum două decenii şi jumătate, ajungând în prezent să distribuie branduri precum Arctic, Beko, Whirlpool sau Liebherr către aproximativ 500 de magazine, atât independente, hipermarketuri, reţele, magazine online, cât şi producători de mobilier, potrivit informaţiilor de pe site-ul companiei. Începând din 2016, compania a extins businessul cu o divizie de aparatură comercială Liebherr, iar în 2019 a încheiat un parteneriat cu brandul Faber, specialist în domeniul hotelor. Marelvi deţine depozite în Rădăuţi, Bucureşti şi Deva.

Alături de acestea, depozitul central din Rădăuţi se constituie în centru de livrare şi comandă logistică, atât pentru depozitele regionale, cât şi pentru marii clienţi ai companiei. Portofoliul de produse Marelvi cuprinde peste 30 de branduri (peste 25.000 de articole) ai producătorilor de produse electronice şi electrocasnice. Compania distribuie toate categoriile de produse electronice şi electrocasnice cu flota proprie de camioane, însă colaborează şi cu diverşi transportatori. Marelvi a închiriat în urmă cu doi trei ani 8.400 de metri pătraţi în parcul logistic dezoltat de polonezii de la MLP Group în nord-vestul Capitalei, lângă Chitila. Spaţiul include facilităţi de depozit şi servicii precum şi 200 de metri pătraţi de birouri şi zone de recreere.De la Arctic în antreprenoriatDumitru Mihalescul, fondatorul Marelvi, a început activitatea sa în antreprenoriat acum 27 de ani. Iniţial a fost şeful departamentului de service al Arctic pe regiunea Moldovei. Apoi, producătorul de electrocasnice Arctic, care deţine o fabrică de frigidere şi congelatoare la Găeşti în judeţul Dâmboviţa, a decis să construiască o serie de depozite zonale, iar Dumitru Mihalescul se ocupa de cel din Bucovina.Era înainte de anii 2000 când s-a gândit că nu-i ajunge salariul ca să trăiască aşa cum voia el, iar de la acel moment existau oportunităţi de business în România. A pornit la drum cu trei opţiuni – benzinării, materiale de construcţii şi electrocasnice. Pentru că ştia zona, a ales să îşi concentreze atenţia pe electrocasnice. În momentul în care Arctic şi-a schimbat politica de business, după 2000, antreprenorul a fost pregătit şi a depus o ofertă pentru a prelua distribuţia produselor.Pentru că businessul său depăşise cifra de afaceri de un milion de euro a fost chemat la negocieri şi a reuşit să câştige contractul de distribuţie. Acum are în portofoliu cele mai importante branduri de electrocasnice din piaţă, în topul celor mai bine vândute fiind Arctic – Beko, Whirlpool – Indesit (parte a aceluiaşi grup) şi Liebherr, potrivit celor mai recente date ZF.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.businessmagazin.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!