0.4 C
București
sâmbătă, ianuarie 28, 2023

Retail – Coca-Cola HBC România a investit 21 milioane de euro în proiecte de sustenabilitate în anul 2021 – Sinteza

3 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Parcurgi informația mai rapid!

Acoperi top 100 surse externe!

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -cresterea vanzarilor

Sumarizare automata

Coca-Cola HBC România a investit 21 milioane de euro în proiecte de sustenabilitate în anul 2021, conform celui de-al optulea raport de sustenabilitate, dat publicității de companie.

Astfel, în 2021 a fost inaugurată o nouă linie ASEPTIC în fabrica din Ploiești, dedicată îmbutelierii Fuzetea, printr-o investiție de peste 19 milioane de euro.

Totodată, investiția în tehnologia inovatoare Keel Clip, ambalajul colectiv, din carton biodegradabil și reciclabil, pentru baxurile de doze, implementată în fabrica din Timișoara, s-a ridicat la 2 milioane de euro.

Coca-Cola HBC România a investit 21 milioane de euro în proiecte de sustenabilitate în anul 2021, conform celui de-al optulea raport de sustenabilitate, dat publicității de companie. Astfel, în 2021 a fost inaugurată o nouă linie ASEPTIC în fabrica din Ploiești, dedicată îmbutelierii Fuzetea, printr-o investiție de peste 19 milioane de euro. Totodată, investiția în tehnologia inovatoare Keel Clip, ambalajul colectiv, din carton biodegradabil și reciclabil, pentru baxurile de doze, implementată în fabrica din Timișoara, s-a ridicat la 2 milioane de euro. Această soluție de ambalare permite reducerea cu aproximativ 200 tone/an a cantității de folii de plastic.

Coca-Cola HBC are 83.000 de clienți în România și un portofoliu de băuturi divers, care acoperă toate nevoile de consum.
Compania a produs peste 1,2 de miliarde de litri de băuturi în 2021 în România, iar 33,3% din volumul vânzărilor a fost înregistrat de băuturile cu conținut scăzut de zahăr sau fără calorii.

Întregul portofoliu de băuturi răcoritoare se vinde în ambalaje 100% reciclabile. Coca-Cola HBC folosește rPET (PET reciclat) pentru 20% din totalul portofoliului îmbuteliat în PET.

Aproape 85% dintre furnizorii Coca-Cola HBC România sunt companii locale.

Fabricile din Ploiești, Timișoara și Poiana Negrii sunt huburi regionale de inovare și producție, exportând în 14 țări.

Coca-Cola HBC are în România o echipă de 1.455 angajați direcți, care lucrează în cele trei fabrici, în echipele de vânzări și în sediul central.

”Fiecare progres anual, fie că vorbim despre consumul de resurse, de proiecte pentru comunitate – are în spate investiții și angrenează o echipă dedicată, iar angajamentul nostru este ferm: nu ne oprim aici. Vom încerca să fim azi mai buni decât ieri și mâine mai buni decât azi” – Alice Nichita, Corporate Affairs & Sustainability Director, Coca-Cola HBC România.

Lider al industriei locale de băuturi, Coca-Cola HBC România este un contributor important la economia locală. Astfel, conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România”, realizat pe baza datelor financiare din 2020, prezența acestui sistem pe piața locală generează o valoare adăugată de 434 milioane de euro (62 milioane euro direct și 372 milioane de euro, indirect), echivalentul a 0,20% din PIB-ul României.

De-a lungul ultimilor ani, practicile sustenabile au adus companiei o serie de recunoașteri, una dintre cele mai relevante fiind titlul de Cea mai sustenabilă companie din România (conform studiului Romania CSR/CST Index, realizat de agenția independentă The Azores), obținut șase ani la rând (2016 – 2021).

Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola. Compania deservește 715 milioane de consumatori la nivel global, acoperind o vastă arie geografică, în 29 de țări și 3 continente.

Coca-Cola HBC România, liderul industriei locale de băuturi, a publicat cel mai recent raport de sustenabilitate al său, document care prezintă viziunea companiei pentru dezvoltarea durabilă, obiectivele și etapele urmărite, pe baza rezultatelor non-financiare pentru anul 2021.

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (modernbuyer.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -dezvoltare afacere

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Promovează-ți compania și oferta sa!