6.3 C
București
vineri, ianuarie 28, 2022

Retail – Cozonaci – Avertisment al Protecției Consumatorilor – Sinteza

2 min read (textul complet), articol clasificat de Robotul Minerva ca: Profilare

Creați-vă propriul

dashboard de știri

informația - cheie, 24/7

100+

FLUXURI

Free

Publicat de

Articole din aceeași sursa

- Advertisement -spot_img

Sumarizare automata

ANPC a transmis un avertisment cu privire la cozonacii din comerț, scrie News.ro ”Analizând etichetele mai multor cozonaci din comerț se constată existența unor E-uri care ar trebui să îngrijoreze consumatorul și să îl determine să nu acorde încredere produsului doar pe baza ambalajului sau aspectului... Președintele Autorității Naționale Pentru Protecția Consumatorilor, Mihai Culeafă, sfătuiește consumatorii să fie atenți la etichetele produselor și, mai ales în această perioadă în care târgurile cu specific își deschid porțile, să privească eticheta ca pe un criteriu principal de selecție a produselor, nicidecum ca pe o informație facultativă.

ANPC a transmis un avertisment cu privire la cozonacii din comerț și sfătuiește cumpărătorii să fie atenți la etichetele produselor. Multe dintre sortimentele de cozonac din comerț conțin E-uri periculoase care ar trebui evitate.

ANPC a transmis un avertisment cu privire la cozonacii din comerț, scrie News.ro

”Analizând etichetele mai multor cozonaci din comerț se constată existența unor E-uri care ar trebui să îngrijoreze consumatorul și să îl determine să nu acorde încredere produsului doar pe baza ambalajului sau aspectului. Printre substanțele regăsite se numără și tartazina (E102), coloranții articiali, precum E122, E123 sau E127, care au efecte dăunătoare și care ar trebui să alarmeze consumatorul cu privire la produsele care le conțin”, a transmis ANPC. 

Președintele Autorității Naționale Pentru Protecția Consumatorilor, Mihai Culeafă, sfătuiește consumatorii să fie atenți la etichetele produselor și, mai ales în această perioadă în care târgurile cu specific își deschid porțile, să privească eticheta ca pe un criteriu principal de selecție a produselor, nicidecum ca pe o informație facultativă. 

”În acest sens, consumatorului îi revine responsabilitatea de a-și alege alimentele în funcție de ingredientele, dar și de indicațiile de pe etichetă, și anume data valabilității produsului, valoarea nutrițională, condițiile de păstrare, prezența alergenilor, procentajul unor ingrediente etc. De asemenea, starea sau aspectul ambalajului sau a spațiului de depozitare pot reflecta calitatea produsului”, a mai transmis ANPC. 

”Am vrut să explicăm consumatorilor ce înseamnă cu adevărat o etichetă transparentă, ce trebuie să urmărim atunci când mergem la cumpărături și, nu în ultimul rând, care este denumirea anumitor E-uri de care trebuie să ne ferim. Am decis să facem acest material prin care să venim cu explicații, având în vedere faptul că foarte multe etichete folosesc un limbaj mult prea tehnic, dificil, iar consumatorii se află în fața unei decizii care, deși nu ar trebui să le ridice probleme, li se pare complicată. Cauza stă în terminologia cu care nu sunt deloc familiarizați”, a declarat Mihai Culeafă. 

Mai sus regasiți o reprezentare vizuală a conținutului articolului, o clasificare automată și un sumar al acestuia! Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (www.profit.ro).

Accesați aici articolul integral !

Fluxuri de știri

Articole recomandate

- Advertisement -spot_img

Ultimele articole

Alege-ți fluxurile de informații!

Gratis!

 + Urmareste-ți competitia in social media!